שירות לקוחות

077-805-0725

כתובתינו

ז'בוטינסקי 7, אזור

החלפת שקע טעינה לאייפון 6

תוכן עניינים

שירות החלפת שקע טעינה לאייפון 6 עד בית הלקוח

מכשיר האייפון 6 שלכם עושה בעיות בזמן טעינה? נמאס לכם להתעורר בבוקר בלי סוללה? שירות החלפת שקע טעינה לאייפון 6 של פון-נט זה בדיוק מה שאתם צריכים. הטכנאים של חברת פון-נט יגיעו אליכם עד הבית ויבצעו החלפת שקע טעינה או החלפת סוללה לפי הצורך ויסייעו לכם בכל תקלת אייפון 6 שתיתקלו בה. הזמינו עכשיו החלפת שקע טעינה לאייפון 6 דרך פון-נט.

בשנים האחרונות רובנו עושים שימוש במכשיר הסלולרי לעיתים קרובות בין אם מדובר בצרכים פרטיים או לצרכי עבודה. כך או אחרת, כאשר יש תקלה במכשיר אייפון 6 חשוב ביותר להיערך בהתאם. במקרה של בעיה בשקע טעינה- החלפת שקע טעינה לאייפון 6 תעשה אך ורק במעבדת סלולר מקצועית.

זקוקים להחלפת שקע טעינה לאייפון 6? אנחנו כאן בשבילכם
תיקון כל תקלה באייפון 6
כולל אחריות בסיום השירות 
הגעה מהירה עד בית הלקוח
מחירים נוחים והוגנים
זמינות 24/7
להזמנת שירות חייגו עכשיו 077-805-0725
סייענו כבר למאות לקוחות בכל רחבי הארץ עם שירות החלפת שקע טעינה לאייפון 6 עד הבית.

החלפת שקע טעינה לאייפון 6

זקוקים לתיקון בדחיפות? הזמינו טכנאי סלולר עד הבית 📱

שירותי החלפת שקע טעינה לאייפון 6 שסיפקנו לאחרונה

תיקון שקע טעינה זו פעולה נפוצה במעבדת סלולר, אנחנו בפון-נט מספקים החלפות שקע טעינה לכל דגמי אייפון גם שירות החלפת שקע טעינה לאייפון 6, שירות זה כמו כל שירותינו מסופקים בפריסה ארצית ובזמינות 24/7.

בטבלה הבאה תוכלו לראות את חלק מפעולות החלפת שקע טעינה לאייפון 6 שביצענו לאחרונה:

שירות החלפת שקע טעינה לאייפון 6 שסיפקנו:אופן הפעולה:עלות השירות:
החלפת שקע טעינה באייפון 6s פלוס ברחובותביצענו החלפת שקע טעינה במכשיר אייפון 6s פלוס ללקוח שהתלונן על בעיות טעינה.350 ₪
החלפת שקע טעינה וסוללה באייפון 6 בנס ציונהביצענו החלפת סוללה ושקע טעינה תקולים במכשיר אייפון 6s.550 ₪
החלפת שקע טעינה באייפון 6 בעכוהחלפנו שקע טעינה במכשיר מסוג אייפון 6.300 ₪

תיקון אייפון 6 רק אצל מעבדה מקצועית בתחום

אייפון 6 נחשב לאחד המכשירים הפופולריים ביותר ומדובר באחת הגרסאות המתקדמות ביותר של המכשיר. עם זאת, יש לזכור כי מדובר במכשיר מורכב וכאשר יש בעיה בשקע טעינה- החלפת שקע טעינה לאייפון 6 יש לעשות במעבדה מקצועית בתחום ובה כל המכשור המקצועי לטובת תיקון מקיף. הנה מספר סיבות להגיע למעבדה מקצועית: 

הכרת הרכיבים של המכשיר: רק במעבדה מקצועית הצוות יכיר את הרכיבים השונים של המכשיר ותהיה לכם האפשרות לדעת כי התיקון יהיה מקצועי. 

טיפול יסודי: זאת ועוד-  חשוב ביותר להגיע למעבדה מקצועית ובה תזכו לקבלת טיפול יסודי מטעם הצוות. הטיפול היסודי יכלול תחקיר מקיף של צוות המעבדה לגבי המכשיר על מנת שתהיה לכם האפשרות לעשות בו שימוש לאורך זמן רב. 

תיקון לטווח הארוך: כאשר תגיעו למעבדת סלולר מקצועית, תהיה לכם האפשרות לדעת כי מדובר בתיקון המכשיר לטווח הארוך ולא לטווח הקצר. עם זאת, כאשר תנסו לתקן את המכשיר בכוחות עצמכם, אין יהיה זה תיקון אפקטיבי.

מה כולל תיקון שקע טעינה לאייפון 6?

תיקון שקע טעינה לאייפון 6 כולל מספר שלבים אשר יתבצעו על ידי צוות של מעבדת סלולר איכותית. כעת נפרט על השלבים השונים: 

פירוק המכשיר: על מנת לבצע תיקון של שקע הטעינה חשוב ביותר תחילה לדאוג לפירוק המכשיר. 

החלפת שקע טעינה: בשלב הבא תתבצע החלפה של שקע הטעינה על ידי צוות מקצועי של המעבדה. כאשר הצוות יהיה מקצועי וידע לבצע את ההחלפה תוכלו להיות רגועים. 

חיבור כל החלקים מחדש: בשלב האחרון יתבצע חיבור כל החלקים מחדש של המכשיר במטרה להפעיל את המכשיר בצורה הטובה ביותר ולראות כי אכן שקע הטעינה עובד כמו שצריך. 

שימו לב, רק כאשר תגיעו למעבדה מקצועית בתחום תדעו כי כל השלבים בוצעו בצורה נכונה ויסודית תוך הקפדה על איכות.

השוואת מחירים החלפת שקע טעינה אייפון 6

החלפת שקע טעינה לאייפון 6 מחייבת השוואת מחירים על מנת למצוא את המעבדה הסלולרית אשר בה מוצעים המחירים המשתלמים ביותר. שימו לב, בשנים האחרונות ניתן למצוא לא מעט מעבדות סלולריות המציעות את השירות ולכן חשוב ביותר לבצע השוואת מחירים מקיפה. השוואת המחירים תכלול את הפרמטרים הבאים: 

התייעצות עם לקוחות קודמים: בבואכם לבצע השוואת מחירים, כדאי להתייעץ עם לקוחות קודמים אשר ביקרו במעבדה. ככל שתקדימו להתייעץ עם כמה שיותר לקוחות, כך תהיה לכם האפשרות לבחור את המעבדה אשר בה תמצאו את המחירים המשתלמים ביותר. שימו לב, כדאי לשאול כמה שיותר מוקדם את הלקוחות הקודמים ולא לחכות לרגע האחרון. 

דירוג של מעבדה: נוסף על זאת, חשוב ביותר לקרוא כמה שיותר חוות דעת המעבדות השונות. כיום באתרי האינטרנט תמצאו דירוג של מעבדות סלולר שונות וחשוב לעקוב אחר הדירוגים השונים על מנת לנסות ולראות איזה מעבדה מציעה שירותי תיקונים במחירים משתלמים ביותר. 

אחריות: נוסף על ההשוואה של המחיר, חשוב ביותר לכלול גם את נושא האחריות ולוודא כי המעבדה מעניקה אחריות במסגרת התיקון. שימו לב לבחון את נושא האחריות על מנת שתהיה לכם כתובת לפנות אליה במידת הצורך.

שאלות ותשובות בנושא החלפת שקע טעינה לאייפון 6

חשוב לוודא שהתקלה היא אכן בשקע הטעינה ולא במטען על ידי בדיקת מטען אחר, במקרה של החלפה יש לבצע רק דרך מקום המשתמש בחלקי חילוף מקוריים.

לפני שאנו מחברים את מכשיר האייפון יש לוודא שאנו מחברים נכון ולא הפוך, והכי חשוב לבצע זאת בעדינות.

כמובן, הטכנאים של פון-נט יבצעו החלפת שקע טעינה בפרט ותיקון כל תקלה בכלל בכל דגם של אייפון.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירותי תיקון טלפונים:
מה חדש באתר?
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו