שירות לקוחות

077-805-0725

כתובתינו

ז'בוטינסקי 7, אזור

תיקון מסך LG G3

תוכן עניינים

שירות תיקון מסך LG G3 עד בית הלקוח

המגע של המכשיר שלכם הפסיק לתפקד? נשבר לכם המסך ואתם חייבים לתקן אותו בדחיפות? מחפשים מעבדת סלולר מקצועית שמספקת שירותי תיקון איכותיים עד פתח הבית שלכם? פון-נט זה המקום הנכון, באתר שלנו תוכלו למצוא בין שירותי התיקון גם שירות תיקון מסך LG G3, השירות שלנו מסופק בזמינות תמידית ובפריסה ארצית כך שנגיע בכל שעה במהלך היום ולכל מקום בארץ. הזמינו עכשיו שירות תיקון מסך LG G3 דרך חברת פון-נט.

יש לכם מכשיר מדגם LG G3? לעיתים יש בעיה במסך המצריכה שירות של תיקון מסך LG G3 במעבדה סלולרית מקצועית. המכשיר הסלולרי מלווה אתכם מרבית שעות היממה ולכן זה רק טבעי כי תרצו להמשיך לעשות בו שימוש. כאשר המסך אינו תקין, האופציה של החלפת מסך בהחלט תבוא על הפרק.

מחפשים שירות תיקון מסך LG G3? הגעתם למקום המתאים
תיקון כל סוג תקלה בכל דגמי LG
אחריות בסיום כל תיקון מסך
הגעה תוך שעה אחת בלבד לבית הלקוח
מחירים נוחים לכל כיס
זמינות 24/7
להזמנת שירות חייגו עכשיו 077-805-0725
סייענו כבר למאות לקוחות בכל רחבי הארץ עם שירות תיקון מסך LG G3 עד הבית.

תיקון מסך LG G3

זקוקים לתיקון בדחיפות? הזמינו טכנאי סלולר עד הבית 📱

שירותי תיקון מסך LG G3 שסיפקנו לאחרונה

בין שלל שירותי תיקוני הסלולר שאנו מציעים באתר המיוחד שלנו תוכלו למצוא גם שירות תיקון מסך LG G3. את השירות הזה אנו מספקים בפריסה ארצית והוא מבוצע על ידי טכנאים מוסמכים, בעלי נסיון שביצעו החלפות ותיקוני מסכים למכשירי LG ללקוחותינו ומבצעים זאת בצורה יסודית ומקצועית.

הטבלה שלפניכם מציגה חלק מפעולות תיקון מסך LG G3 שביצענו לאחרונה:

שירות תיקון מסך LG G3 שסיפקנו:אופן הפעולה:עלות השירות:
תיקון מסך שבור בLG G3 בירושליםהחלפנו ללקוח בירושלים מסך במכשיר מסוג LG G3 לאחר שהמסך שלו נשבר.950 ₪
תיקון מסך LG G4 בגבעת שמואלביצענו החלפת מסך במכשיר מסוג LG G3 לאחר שמסך המגע נפגע.250 ₪
תיקון מסך LG G3 בפתח תקווהתיקנו מסך שבור של פלאפון מסוג LG G3 ולאחר מכן גם הדבקנו מגן זכוכית.550 ₪

למה לבצע תיקון מסך LG G3?

המסך של מכשיר LG G3 עשוי זכוכית התוצאה המתקבלת היא מגע איכותי. בשל העובדה כי רבים מאיתנו עושים שימוש במכשיר לעיתים קרובות, ניתן להבחין בתקלות שונות המתרחשות.

מהן התקלות המתרחשות במכשיר?

מסך שחור: כאשר המסך נשבר או מפסיק להציג את התמונה והתוצאה המתקבלת היא מסך שחור, הרי יש לבצע תיקון מסך LG G3 על מנת לאפשר ולחזור לעשות שימוש במסך. רוב הממשק מתבצע דרך המסך ולכן קיימת חשיבות רבה לתקן את המסך. 

אי יכולת להפעיל את המכשיר: אם המסך אינו פועל, הרי יהיה קושי בהפעלת המכשיר. אם אין לכם יכולת להפעיל את המכשיר, ההמלצה היא לא לנסות ולתקן את המכשיר בכוחות עצמכם אלא להגיע למעבדה מקצועית ובה תמצאו את המומחים בתחום. 

שימו לב, כאשר המסך שחור או אין יכולת להפעיל את המכשיר, יש חשיבות רבה להגיע למעבדה סלולרית מקצועית. התקלות השונות מצריכות סיוע מטעם אנשי מקצוע מומחים אשר להם כלים מתאימים.

במעבדה מקצועית תזכו לפגוש טכנאי סלולרי אשר יעשו שימוש במוטוריקה עדינה על מנת לתקן את המסך, בייחוד כאשר מדובר על הפרדה של המסך משאר המכשירים. השימוש במוטוריקה עדינה נועד גם במקרים בהם יהיה צורך להתקין מסך חדש כך שיתאים לשאר הרכיבים האלקטרוניים.

האם לתקן את המכשיר או להחליף את המסך?

מתלבטים האם לתקן את המכשיר או להחליף את המסך? בסיטואציה בה המסך אינו עובד, רבים מאיתנו נוטים להאשים בכך את המכשיר ולא להבין כי יש צורך בהחלפה של מסך. כאשר אתם מתלבטים לגבי החלפה של מסך או תיקון מסך LG G3 , רצוי להתייעץ עם טכנאי סלולרי מטעם מעבדת סלולר מקצועית. במקרה הזה, סיוע מטעם איש מקצוע יסייע לכם לדעת אם יש צורך בתיקון המכשיר או החלפה של המסך. על מנת לענות על השאלה, טכנאי סלולר מקצועי יפעל בהתאם לשלבים הבאים:

מהות התקלה: טכנאי סלולר מקצועי יבחן את מהות התקלה- האם מדובר בקורוזיה או שמא מסך שבור. במקרים בהם המסך שבור, הרי יהיה צורך לבצע החלפה של המסך.

עבודה בסביבה מתאימה: נוסף על כך, הטכנאי יבצע את מלאכת התיקון במעבדה סלולרית ובה סביבה סטרילית.

כמה עולה תיקון מסך LG G3?

כאשר מתקבלת החלטה לגבי תיקון מסך LG G3 עולה שאלת המחיר- כמה עולה לתקן את המסך? במידה ויש צורך בהחלפה של מסך, הרי ההחלפה מתחילה בעלות 200 שח, בהתאם לתקלה. 

החלפה של מסך זכוכית: ברוב המקרים החלפה של מסך זכוכית תתחיל ממחיר של 200 שח.

תקלה במסך מגע: במקרה בו מדובר על מסך מגע, הרי התקלה תהיה יקרה יותר ותגיע לסכום של 400 שח ומעלה. 

החלפת חלקים מקוריים: שימו לב, על מנת לבצע את התיקון, על הטכנאים לעשות שימוש בחלפים מקוריים על מנת להבטיח את איכות השימוש במכשיר. 

קבלת אחריות על התיקון: נוסף על זאת, במעבדה סלולרית מקצועית ידאגו להעניק לכם אחריות על התיקון. מה שאומר כי תהיה לכם האפשרות להגיע למעבדה במסגרת תקופת האחריות במקרה בו אתם זקוקים לביצוע תיקון נוסף ללא עלות נוספת.

שאלות ותשובות בנושא תיקון מסך LG G3

אצלנו בפון-נט תוכלו לקבל שירות תיקון לכל סוגי התקלות בכל סוגי הפלאפונים וגם לLG G3 כבר תוך שעה מרגע ההזמנה.

כמובן, אצלנו תוכלו למצוא את כל סוגי התיקונים, מתיקון מיקרופון ועד תיקון מצלמה אחורית וזאת לכל דגמי LG.

כל השירותים של חברת פון-נט מסופקים בזמינות 24/7 ובהגעה מהירה לבית הלקוח כולל תיקון מסך.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירותי תיקון טלפונים:
מה חדש באתר?
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו