שירות לקוחות

077-805-0725

כתובתינו

ז'בוטינסקי 7, אזור

תיקון מסך LG G4

תוכן עניינים

שירות תיקון מסך LG G4 עד בית הלקוח

שבר במסך מכשיר הטלפון הנייד שלכם יכול להיות מאוד לא נוח במיוחד אם אתם מצפים לשיחה חשובה. אנחנו בחברת פון-נט מספקים שרות תיקון מסך עד הבית. אם אתם מחפשים מעבדת סלולר מקצועית שמספקת שירותי תיקון איכותיים פורטל התיקונים שלנו זה המקום הנכון. באתר שלנו תוכלו למצוא בין שירותי התיקון הרבים גם שירות תיקון מסך LG G4. השירות שלנו מסופק בכל ימות השבוע מסביב לשעון. הזמינו עכשיו שירות תיקון מסך LG G4 דרך חברת פון-נט.

מכשיר זה נחשב לאחד המכשירים הפופולריים ביותר לשימוש. הפופולריות של המכשיר קשורה בנוחות השימוש, זמינות ושלל אופציות. עם זאת, כאשר יש בעיה במסך ואי אפשר להפעיל את המכשיר,הרי תיקון מסך LG G4 הכרחי ביותר.

מחפשים שירות תיקון מסך LG G4? הגעתם למקום המתאים
תיקון כל סוג תקלה בכל דגמי LG
אחריות בסיום כל תיקון מסך
הגעה תוך שעה אחת בלבד לבית הלקוח
מחירים נוחים לכל כיס
זמינות 24/7
להזמנת שירות חייגו עכשיו 077-805-0725
סייענו כבר למאות לקוחות בכל רחבי הארץ עם שירות תיקון מסך LG G4 עד הבית.

תיקון מסך LG G4

זקוקים לתיקון בדחיפות? הזמינו טכנאי סלולר עד הבית 📱

שירותי תיקון מסך LG G4 שסיפקנו לאחרונה

חברת פון-נט מספקת שירותי תיקון מסך לכל דגמי LG וגם ספציפית לדגם G4 המשוכלל, השירותים שלנו ניתנים בפריסה ארצית. שירות תיקון מסך LG G4 מסופק בזמינות תמידית מסביב לשעון והוא מבוצע על ידי טכנאים מקצועיים, בעלי נסיון עם מכשירי LG. לקוחותינו תמיד מרוצים אחרי כל תיקון.  בנוסף מתווספת תעודת אחריות מקיפה לכל בעיה שטופלה על ידינו.

הטבלה שלפניכם מציגה חלק מפעולות תיקון מסך LG G4 שביצענו לאחרונה, מחיריהן ואופן הטיפול בתקלה:

שירות תיקון מסך LG G4 שסיפקנו לאחרונה:אופן הפעולה:עלות השירות:
תיקון מסך LG G4 בנהריהתיקנו מסך שבור של פלאפון מסוג LG G4 ולאחר מכן גם הדבקנו מגן זכוכית.550 ₪
תיקון מסך שבור בLG G4 בבת יםהחלפנו ללקוח בבת ים מסך במכשיר מסוג LG G4 לאחר שהמסך שלו נשבר.950 ₪
תיקון מסך במכשיר LG G4 בעפולהביצענו החלפת מסך במכשיר מסוג LG G4 ללקוח בעפולה.950 ₪

סיבות לתיקון מסך LG G4

כאמור, מדובר באחד המכשירים הפופולריים ביותר ולמרות זאת ישנן סיבות המצריכות תיקון מסך LG G4. כעת נפרט את הסיבות השונות המצריכות פנייה למומחים בתחום הסלולרי:

מסך לא מציג תמונה: אם אתם מנסים להפעיל את המכשיר והמסך אינו מציג תמונה, כאמור מדובר בתקלה המחייבת תיקון מקצועי באמצעות מכשור מתאים.

מסך חשוך: במידה והמסך חשוך ואין לכם אפשרות לראות את המסך, הרי חשוב ביותר לא לדחות את ההגעה למעבדה מקצועית. 

הצגת תמונה חלקית בלבד: כאשר יש תמונה חלקית בלבד, הרי יש להחליף את המסך של המכשיר במהירות על מנת לראות את התמונות בצורה ברורה.

כתמים שחורים: כאשר אתם מבחינים בכתמים שחורים על המסך, מדובר בתקלה פנימית מחייבת תיקון מקצועי ומקיף יותר. 

שימו לב, במידה והבחנתם בבעיות הנ”ל, חשוב ביותר לפנות למעבדה סלולרית. חשוב ביותר להגיע למעבדה כמה שיותר מהר ולא לדחות את ההגעה על מנת לעשות שימוש במכשיר כמה שיותר מהר. בין אם מדובר במסך חשוך או מסך סדוק, חשוב ביותר לפנות לצוות טכנאים בעלי ניסיון רב בתחום אשר להם הכשרה מקיפה.הגעה למעבדה מקצועית תאפשר לכם לנשום לרווחה בידיעה כי הגעתם למקום הטוב ביותר.

איך מגנים על המסך מפני שריטות?

המסך שלכם מלא שריטות? אחת הדרכים היא לקנות מגן מסך למכשיר הסלולרי על מנת למנוע מצב של שריטות.  אין ספק כי שריטות על גבי המכשיר אינו מראה נעים במיוחד עשוי להשפיע על תקינות המכשיר. אם הבחנתם בשריטות והדבר משפיע על שימוש המכשיר, הרי תיקון מסך LG G4 הכרחי. שריטות על גבי המסך אינן מאפשרות הפעלה תקינה ולכן חשוב ביותר להגיע למעבדה מקצועית ובה צוות הטכנאים יבצע את הפעולות הבאות:

בחינת השריטות: האם מדובר בשריטות שטחיות או שמא בשריטות בעלות עומק.

ניקיון המכשיר באמצעות מטלית איכותית: טכנאים מוסמכים יבצעו את התיקון באמצעות ניקיון יסודי של המכשיר באמצעות מטלית איכותית. השימוש במטלית איכותית יאפשר לבצע ניקיון ברמה גבוהה בלי לפגוע במכשיר.

מה כוללת תעודת אחריות על תיקון מסך LG G4?

יש לכם בעיות במסך של המכשיר הסלולרי ואין לכם אפשרות לעשות שימוש תקין במכשיר? חשוב ביותר להגיע למעבדת סלולר מקצועית על מנת לתקן את המכשיר. תיקון מסך LG G4 יתבצע בסביבה סטרילית על ידי טכנאים מקצועיים לאחר התיקון תזכו לקבלת תעודת אחריות. מה כוללת תעודת אחריות:

פירוט הבעיה במסך: בין אם מדובר במסך שבור או מסך סדוק, בתעודת האחריות ניתן יהיה לראות פירוט של הבעיה.

משך תקופת האחריות: נוסף על זאת, ניתן יהיה לראות את משך תקופת האחריות. 

התחייבות לתיקון המכשיר: זאת ועוד, יהיה ניתן לראות התחייבות לתיקון המכשיר, לרבות התחייבות להענקת מכשיר חלופי עד תיקון התקלה. 

הוראות שונות: במסגרת כתב האחריות יהיה ניתן לראות התייחסות להערות שונות ובין היתר חשיבות גיבוי המידע על גבי המכשיר טרם התיקון. חשוב ביותר לגבות את המידע טרם התיקון על מנת לא לגרום לאובדן מידע חשוב. 

שימו לב, מעבדה סלולרית מקצועית תעניק לכם תעודת אחריות וכך במסגרת תקופת האחריות תהיה לכם האפשרות להגיע למעבדה במטרה  לקבל שירות מהיר ואיכותי במסגרת תקופת האחריות ולא תמצאו את עצמכם ללא כל אפשרות תיקון.

שאלות ותשובות בנושא תיקון מסך LG G4

אצלנו תוכלו למצוא את כל סוגי התיקונים לכל דגמי LG וגם לדגם G4, מתיקון מיקרופון ועד תיקון מצלמה קדמית .

אצלנו בפון-נט אתם מקבלים שירות תיקון לכל סוגי התקלות בכל סוגי הפלאפונים וגם למכשירי LG כבר תוך שעה מרגע ההזמנה בטלפון.

כל השירותים של חברת פון-נט מסופקים בזמינות 24/7 ובהגעה מהירה לבית הלקוח כולל תיקון מסך LG G4.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירותי תיקון טלפונים:
מה חדש באתר?
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו