שירות לקוחות

077-805-0725

כתובתינו

ז'בוטינסקי 7, אזור

תיקון מסך LG V40

תוכן עניינים

שירות תיקון מסך LG V40 עד בית הלקוח

יש לכם תקלה במסך מכשיר הLG V40 הדורשת מעבדת סלולר מוסמכת? אתם מחפשים מעבדה שתספק שירותי תיקון מקצועיים עד פתח הבית שלכם? הפורטל של פון-נט זה המקום בשבילכם. באתר שלנו תוכלו למצוא שירותי תיקון לכל הסוגים של המכשירים הניידים הקיימים בשוק. בנוסף תוכלו לקבל גם שירות תיקון מסך LG V40. אנו נגיע בכל שעה במהלך היום ולכל מקום. הזמינו עכשיו שירות תיקון מסך LG V40 דרך חברת פון-נט.

מה חשוב לשים לב במסגרת שימוש במכשיר הסלולרי על מנת למנוע מצב של מסך סדוק או מסך שבור? שמירה על מכשיר הסלולרי לאורך זמן תאפשר לכם לעשות שימוש לאורך תקופה ארוכה. עם זאת, תיקון מסך LG V40 יתבצע אך ורק על ידי מומחים בתחום על מנת לאפשר לכם לחזור ולעשות שימוש במכשיר.

מחפשים שירות תיקון מסך LG V40? הגעתם למקום המתאים
תיקון כל סוג תקלה בכל דגמי LG
אחריות בסיום כל תיקון מסך
הגעה תוך שעה אחת בלבד לבית הלקוח
מחירים נוחים לכל כיס
זמינות 24/7
להזמנת שירות חייגו עכשיו 077-805-0725
סייענו כבר למאות לקוחות בכל רחבי הארץ עם שירות תיקון מסך LG V40 עד הבית.

תיקון מסך LG V40

זקוקים לתיקון בדחיפות? הזמינו טכנאי סלולר עד הבית 📱

שירותי תיקון מסך LG V40 שסיפקנו לאחרונה

בחברת תיקוני הסלולר פון-נט יש שירותי תיקון מסך לכל סוגי המכשירים הסלולרים, ושירות זה ניתן בפריסה ארצית ובזמינות תמידית. בנוסף אנו מציעים באתר שלנו גם שירות תיקון מסך LG V40. את השירות הזה אנו מספקים לכם על ידי טכנאים מוסמכים, בעלי נסיון שביצעו החלפות ותיקוני מסכים רבים במכשירי LG. לכל תיקון מתווספת תעודת אחריות מקיפה של טכנאי מוסמך.

הטבלה שלפניכם מציגה חלק מפעולות תיקון מסך LG V40 שביצענו לאחרונה:

שירות תיקון מסך LG V40 שסיפקנו:אופן הפעולה:עלות השירות:
תיקון מסך LG V40 בעפולהמסך המגע של הלקוח לא עבד כמו שצריך, ביצענו תיקון מסך והוספנו מגן זכוכית ובכך פתרנו את הבעיה.300 ₪
תיקון מסך LG V40 בקריית מלאכיביצענו החלפת מסך במכשיר מסוג LG V40 לאחר שמסך המגע נפגע.250 ₪
תיקון מסך LG V40 בחיפהביצענו החלפת מסך במכשיר מסוג LG V40 לאחר שהצג נפגע.1,000 ₪

מסך סדוק? אל תתנו לזה להשפיע עליכם

מכשירים סלולריים כמו מכשיר הנ”ל מאפשר לנו לשמור על קשר עם העולם ולתקשר עם אנשים אהובים עלינו. בין אם מדובר על שימוש לצרכים פרטיים או לצרכי עבודה, חשוב ביותר לוודא כי מדובר במכשיר תקין. מסך שבור או מסך סדוק עשוי להיות תוצאה של נפילת המכשיר. 

הקפידו על אחיזה נכונה של המכשיר: מכאן, חשוב ביותר להקפיד על אחיזה נכונה על מנת להימנע ממצב של נפילה העשויה לגרום למסך סדוק או שבור. אחיזה לא נכונה של המכשיר עשויה לגרום נזקים כמו למשל נפילה של המכשיר למים או על הרצפה או מסך סדוק.

לא לנסות לתקן את התקלה בכוחות עצמכם: אם הבחנתם בתקלה במסך, הרי חשוב ביותר לא לנסות ולתקן את התקלה בכוחות עצמכם, הרי אין לכם את הכלים המיועדים לכך אלא להגיע למעבדה מקצועית ובה טכנאים אשר ביכולתם לעשות שימוש במכשיר איכותי לטובת התיקון.

מה כוללת אחריות על תיקון מסך LG V40?

שימו לב, על תיקון מסך LG V40 מקובל להעניק אחריות של כמה חודשים. כאשר תקופת האחריות לא הסתיימה אפשר ליצור קשר עם טכנאים במעבדה על מנת להגיע לתיקון נוסף במידת הצורך.

ציון תקופת האחריות: הגעה למעבדה סלולרית ובה טכנאים מקצועיים תאפשר לכם לדעת כי הם יבצעו את העבודה על הצד הטוב ביותר- הם ידאגו לציין על גבי החשבונית את משך האחריות.

מידע על הרכיבים: ובמסגרת קבלת אחריות, תהיה לכם האפשרות לקבל מידע אודות הרכיבים אשר הוחלפו. כך יהיה לכם את כל המידע ותוכלו לדעת בדיוק מה כלל התיקון של המסך. 

שימוש ברכיבים מקוריים: נוסף על זאת צוות טכנאים מנוסים יעשו שימוש ברכיבים מקוריים על מנת שתזכו לתיקון איכותי. שימוש ברכיבים מקוריים יבטיח זאת היטב ולא תהיה לכם סיבה לחשוש כי המכשיר אינו תקין.

תקלה במסך- מה עושים

לעיתים אנו עשוים לא לנקוט במשנה זהירות וכתוצאה מכך המסך עשוי להישבר או להיסדק. אמנם שימוש במגני מסך עשוי להגן על המסך, אבל כאשר מתרחשת תקלה בסדר גודל כזה, חשוב ביותר להגיע למעבדה מקצועית לטובת תיקון ברמה גבוהה. 

טכנאים סלולריים ממליצים לבצע את הפעולות הבאות טרם ההגעה למעבדה לצורך תיקון מקיף:

כיבוי המכשיר: המסך סדוק או שבור? ההמלצה היא לכבות את המכשיר כמה שיותר מהר להספיק לעשות בו שימוש. 

לא לנסות לתקן את המכשיר לבד: עוד נציין כי הטכנאים גם ממליצים לא לנסות ולתקן את המכשיר לבד. לא מומלץ להתבונן בסרטונים שונים באינטרנט בשל מורכבות התיקון. 

שיחה מקדימה עם הטכנאים במעבדה הסלולרית: זאת ועוד, עליכם לערוך שיחה מקדימה עם הטכנאים במעבדה על מנת להסביר להם בדיוק את התקלה על מנת שתהיה להם האפשרות להיערך בצורה איכותית לתיקון. 

כאשר יש לכם תקלה במסך הדורשת תיקון מסך LG V40, ההמלצה היא לבצע את השלבים הבאים טרם ההגעה למעבדה סלולרית. כאשר תגיעו למעבדה סלולרית מקצועית תפגשו שם טכנאים מנוסים ובעלי ידע רב בתחום אשר ביכולתם להקדיש זמן לטובת תיקון איכותי מתוך היכרות עם המכשיר שלכם ושימוש במכשור מתאים לצורך תיקון.

שאלות ותשובות בנושא תיקון מסך LG V40

אצלנו בפון-נט אתם מקבלים שירות תיקון לכל סוגי התקלות בכל סוגי הפלאפונים וגם לLG V40 כבר תוך שעה מרגע ההזמנה.

כל השירותים של חברת פון-נט מסופקים בזמינות 24/7 ובהגעה מהירה לבית הלקוח כולל תיקון מסך בכל דגמי LG.

כמובן, אצלנו תוכלו למצוא את כל סוגי התיקונים לכל דגמי LG, מתיקון מיקרופון ועד תיקון קורוזיה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירותי תיקון טלפונים:
מה חדש באתר?
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו