שירות לקוחות

077-805-0725

כתובתינו

ז'בוטינסקי 7, אזור

מעבדת סלולר באבן יהודה

תוכן עניינים

שירות מעבדת סלולר באבן יהודה עד בית הלקוח

מצאתם את עצמכם בסיטואציה בה אתם זקוקים לתיקון סלולר באופן דחוף? הייתם רוצים לקבל את שירות התיקון עד הבית? הגעתם לחברה הטובה בתחום. שירות מעבדת סלולר באבן יהודה של חברת פון-נט כולל הגעה תוך שעה אחת בלבד מרגע ההזמנה לבית הלקוח, שירות מקצועי ויסודי ואחריות לכל תיקון. הזמינו עכשיו שירות מעבדת סלולר באבן יהודה דרך חברת פון-נט.

מעבדת סלולרי באבן יהודה תזכה להצלחה רבה כאשר קהל הלקוחות אשר יגיע למעבדה יהיה מרוצה ביותר מהשירות. מעבדת סלולר מקצועית תעניק שירות מקצועי לקהל הלקוחות שלה בשל הניסיון רב, האמינות והמקצועיות. המעבדה תשרת הן לקוחות עסקיים והן לקוחות פרטיים. במידה ואתם מחפשים מעבדה איכותית, כדאי לבחור מעבדה אשר עונה על הקריטריונים של מחיר אמינות ואיכות.

 מחפשים שירות תיקון פלאפונים באבן יהודה? הגעתם למקום הנכון
תיקון כל סוגי המכשירים הסלולריים
אחריות בסיום כל תיקון
הגעה מהירה עד בית הלקוח
מחירים נוחים לכל כיס
זמינות 24/7
להזמנת שירות חייגו עכשיו 077-805-0725
סייענו כבר למאות לקוחות באבן יהודה לתקן את הפלאפונים שלהם בדרך הנוחה ביותר.מעבדת סלולר באבן יהודה

זקוקים לתיקון בדחיפות? הזמינו טכנאי סלולר עד הבית 📱

שירותי תיקון טלפונים באבן יהודה שסיפקנו לאחרונה

אנחנו בפון-נט מספקים שירות מעבדת סלולר באבן יהודה, את שירות זה אנו מבצעים בעיר כבר שנים רבות כשבמהלך תקופת פעילותינו טכנאי הסלולר שלנו דאגו לטפל בכל תקלת סלולר שתושבי אבן יהודה נתקלו בה. השירות כולל הגעה מהירה ללקוח, שירות מקצועי ואדיב ואחריות הניתנת בסיום כל תיקון.

לפניכם טבלה המציגה את חלק מפעולות התיקון שביצענו באבן יהודה בשנים האחרונות:

שירות מעבדת סלולר שסיפקנו באבן יהודה:אופן הפעולה:עלות השירות:
החלפת סוללה ושקע טעינה לגלקסי 4 באבן יהודההחלפנו שקע טעינה וסוללה ללקוח עם בעיות טעינה במכשיר הגלקסי 4 שלו.350 ₪
תיקון מסך אייפון 6 באבן יהודהביצענו החלפת מסך במכשיר לאחר שהמסך הקודם נשבר.300 ₪
החלפת שקע טעינה במכשיר גלקסי 3 באבן יהודההמכשיר של הלקוח הטעין לסירוגין, לאחר שביצענו את החלפת שקע הטעינה המכשיר חזר להטעין כרגיל.200 ₪

מעבדת סלולר באבן יהודה זמינות לאורך זמן רב

בבואכם להגיע אל מעבדת סלולר באבן יהודה, אתם יכולים ליהנות משירות מקצועי בתחום לאורך זמן רב. מעבדה מקצועית תעמוד לשירותכם בכל זמן נתון על מנת לספק פתרונות מקיפים לבעיות  אשר צצו במכשיר הסלולרי שלכם. בין אם מדובר על תיקון הסוללה, החלפה של המיקרופון או תיקון המצלמה, מעבדת סלולר אמינה תעמוד לשירותכם ותציע לכם שירות בזמנים המתאימים לכם ולכן לוחות הזמנים שלכם לא יפגעו ותוכלו לשוב לחיים שלכם כמה שיותר מהר ללא דאגות. 

למה חשוב לחפש מעבדה זמינה ? 

שירות איכותי: כאשר תגיעו למעבדה זמינה, תהיה לכם האפשרות לקבל שירות איכותי. מעבדה אשר חרטה על דגלה לתת שירות איכותי לאורך כל הזמן, תהיה מעבדה אשר תאפשר לקהל הלקוחות להגיע בכל שעה במטרה לקבל שירות. 

חזרה לשגרה: נוסף על זאת, כאשר תגיעו למעבדה ובה טכנאים זמינים עבורכם, תהיה לכם האפשרות לחזור לשגרה כמה שיותר מהר. בזמנים בהם אנשים ממהרים לעיסוקים השונים שלהם, חשוב ביותר להגיע למעבדה איכותית ובה תמצאו את אנשי המקצוע הטובים ביותר אשר יסייעו לכם לחזור לשגרה כמה שיותר מהר.

באילו כלים יעשה שימוש הטכנאי כדי לתקן את המכשיר?

טכנאי אצל מעבדת סלולר באבן יהודה יעשה שימוש בכלים המתקדמים ביותר. מהם אותם כלים מתקדמים? 

כלים משוכללים: על מנת לתקן את הסוללה או לבצע החלפה של שקע הטעינה, יש לעשות שימוש בכלים משוכללים על מנת שהעבודה של התיקון תתבצע על הצד הטוב ביותר. 

שדרוג לכלים מתקדמים: מעבדת סלולר מקצועית תקפיד לשדרג את הכלים אשר ברשותה לכלים מתקדמים יותר על מנת להציע שירות איכותי לקהל הלקוחות שלה. ככל שהכלים יהיו מתקדמים יותר, כך היצע הלקוחות יהיה רחב יותר. 

בחינה של כלים מתאימים: במסגרת העבודה, על הטכנאים לבחון את הכלים המתאימים ביותר לצורך תיקון המכשיר. בין אם מדובר על תיקון אייפון או על תיקון גלקסי, חשוב ביותר להקפיד על המכשיר בידיים טובות.

מיהם טכנאים מומלצים במעבדת סלולר באבן יהודה?

בבואכם לחפש מעבדת סלולר באבן יהודה, חשוב ביותר לבחון את העבודה של הטכנאים . בסופו של היום טכנאי סלולרי יהיה אמון על התיקון של המכשיר ולכן חשוב ביותר לבחור את הטכנאי הטוב ביותר: 

אמינות: טכנאי סלולרי אמין אשר יקפיד לעדכן אתכם בכל הנעשה יאפשר לכם לדעת כי אתם נמצאים בידיים טובות. כאשר תזכו לקבל את כל המידע בצורה ישרה, תרגישו כי יש לכם על מי לסמוך בעת התיקון. טכנאי אמין יאפשר לכם ליהנות משפע של מידע לגבי המכשיר שלכם. 

הסבר מפורט על התקלה: המכשיר שלכם נפל למים? המכשיר שלכם אינו פועל? חשוב ביותר להגיע למעבדה סלולרית ולהגיע לטכנאי אשר יעניק לכם הסבר מפורט. הסבר מפורט על התקלה יאפשר לכם להבין בדיוק את מקור התקלה וכך להבין מה קרה. 

תעודה: יתרה מכך, טכנאי סלולרי איכותי יהיה בעל תעודה מתאימה המעידה כי הוא קיבל הכשרה מתאימה בתחום. כאשר הטכנאי יהיה בוגר מקום מוכר, תדעו כי הגעתם למקום הנכון ביותר וכך תדעו כי המכשיר שלכם נמצא בידיים טובות.

שאלות ותשובות בנושא מעבדת סלולר באבן יהודה

אנו מספקים שירותי תיקון פלאפונים באבן יהודה כבר קרוב לעשור, במהלך תקופה זו ביצענו פעולות תיקון רבות עבור תושבי העיר.

מחיר תיקון מכשיר סלולר משתנה בעיקר לפי סוג הדגם, סוג התקלה ושעת הזמנת הטכנאי. 

אנחנו בפון-נט מספקים את כלל שירותינו בפריסה ארצית.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירותי תיקון טלפונים:
מה חדש באתר?
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו