שירות לקוחות

077-805-0725

כתובתינו

ז'בוטינסקי 7, אזור

תיקון אייפון 13

תוכן עניינים

שירות תיקון אייפון 13 עד בית הלקוח

אנו בפון-נט מעניקים את כל הפתרונות לבעיות מכשיר האייפון 13 שלכם. אם המסך נשבר, אם אתם זקוקים לבדוק את הסוללה, אם המכשיר לא עובד כמו פעם. צרו עמנו קשר והזמינו שירות תיקון אייפון 13. השירות מגיע בטווח שעה מרגע הזמנת הטכנאי. התקשרו אלינו והחזירו את המכשיר שלכם לפעילות המיטבית שלו. 

כולנו מכירים את הרגע בו המכשיר הסלולרי מתקלקל- אנו מוצאים את עצמנו אחוזי אימה ופחד. תיקון אייפון 13 חיוני ביותר ומאפשר להמשיך לעשות שימוש במכשיר האייפון- כל הפרטים בכתבה הבאה.

האייפון 13 שלכם נשבר? אנחנו כאן כדי לתקן אותו
תיקון כל תקלות אייפון 13
השירות כולל אחריות
הגעה תוך פחות משעה לבית הלקוח
מחירים נוחים והוגנים
זמינות 24/7 ושירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו עכשיו 077-805-0725
סייענו כבר לאלפי לקוחות בכל רחבי הארץ עם שירות תיקון אייפון 13 עד הבית.

תיקון אייפון 13

זקוקים לתיקון בדחיפות? הזמינו טכנאי סלולר עד הבית 📱

שירותי תיקון אייפון 13 שסיפקנו לאחרונה

לקוחותינו יוכלו למצוא אצלנו את כל סוגי שירותי התיקונים. התיקונים הם לכל סוגי המכשירים וביניהם כמובן אייפון 12. השירות מגיע בפריסה ארצית. הזמינות שלנו הוא מיידית ותוכלו ליצור קשר בכל רגע נתון במהלך היממה.  

לפניכם טבלה המציגה את פעולות התיקון שביצענו עבור לקוחות בעלי אייפון 13

שירות תיקון אייפון 13שסיפקנו בפתח תקווה:אופן הפעולה:עלות השירות:
תיקון מסך אייפון 13 בפתח תקווהתיקנו את המסך השבור לאחר מכן גם הדבקנו מגן זכוכית.550 ₪
החלפת סוללה לאייפון 13 בתל אביבהטכנאי שלנו הגיע לבצע תיקון של אאייפון בבית הלקוח. השירות כלל החלפת סוללה ובדיקת תקינות פעילות המכשיר400 ₪
תיקון מצלמה באייפון 13 בחיפההחלפנו מצלמה במכשיר לאחר שהמצלמה המקורית נשברה.550 ₪
תיקון מסך אייפון 13 בבאר שבעביצענו תיקון למסך שבור במכשיר האייפון 13400 ₪

מהן התקלות הנפוצות ביותר?

ישנן תקלות נפוצות ביותר במכשיר אייפון 13 המצריכות הגעה למעבדה סלולרית. כעת נבחן את התקלות השונות:

החלפה של מסך: מדובר על תופעה המוכרת לרבים מאיתנו- מסיבות שונות המכשיר נחבל, נפל מהכסא או התנפץ על הרצפה- מדובר על מצבים לא נעימים בכלל המצריכים הגעה למעבדה סלולרית לצורך תיקון האייפון. 

סוללה חלשה: כאשר מדובר על רכיבים חשמליים אשר פגע בתפוקה של הסוללה, הרי יש חשיבות רבה להחליף את הסוללה החלשה בסוללה חזקה יותר. מדובר על תקלה המחייבת הגעה למעבדה מקצועית ללא דחייה.

ביצועים לא טובים: המכשיר נדלק ונכבה והביצועים כבר לא ממש טובים? זה הזמן להגיע עם המכשיר למעבדה סלולרית לצורך תיקון מקיף אצל מומחים בתחום. הגעה למומחים בתחום תאפשר לכם לנשום לרווחה ולדעת כי המכשיר שלכם נמצא בידיים טובות.

חדירה של מים: מכשיר האייפון צמוד לרבים מאיתנו לאורך כל שעות היממה, דבר אשר מוביל לחשיפה של המכשיר למים והתוצאה עשויה להיות חדירה של מים למכשיר. אמנם ניתן לבצע מספר פעולות למזעור התקלה כמו למשל ייבוש באמצעות גרגירי אורז, אבל ההמלצה היא להגיע למעבדה סלולרית מקצועית

 נזק ללוח החשמל: נזק הנגרם לרכיבים חשמליים עשוי להוביל לבעיה במכשיר בשל שימוש במטענים שאינם מקוריים.

האם אפשר להזמין שירות תיקונים עד הבית?

בשנים האחרונות מעבדות סלולר רבות מציעות שירות חדש לקהל הלקוחות- שירות תיקונים עד הבית. משמעות הדבר כי אין צורך לבזבז את כל היום בהגעה למעבדה, אלא אפשר פשוט ליצור קשר עם טכנאי מוסמך והוא יגיע בשעות נוחות עבורכם ויבצע את התיקון תוך זמן קצר. אין ספק כי בהשוואה לעבר, היום ניתן לראות את ההתקדמות בתחום המאפשרת לרבים מאיתנו לחסוך זמן יקר. 

עם זאת, יש לציין כי ישנן תקלות המחייבות להגיע למעבדה מקצועית ושם יהיה ניתן לעשות שימוש בציוד מתקדם לטובת תיקון המכשיר. מעבדות רבות מציעות שירות החזרה של המכשיר בסיום התיקון, מה שחוסך לכם להגיע למעבדה במקרה בו מדובר על תיקון מורכב.

מה חשוב לדעת בבחירת מעבדה סלולרית?

המסך שבור או המצלמה אינה עובדת כראוי? במידה ואתם כבר לא יכולים לדחות את הביקור במעבדה הסלולרית יש חשיבות עליונה להגיע למעבדה מקצועית. היום ישנן מעבדות רבות, אך נשאלת השאלה מהי מעבדה מקצועית המציעה תיקון אייפון 13.

הנה מספר פרמטרים אשר יסייעו לכם לדעת מהי מעבדה המקפידה על מקצועיות:

טכנאים בעלי ותק: במעבדה סלולרית מקצועית תמצאו טכנאים ותיקים אשר עוסקים בתיקון מכשיר אייפון 13 ולהם ידע רב בתחום.

שימוש במכשור מתקדם: מעבדה סלולרית תעשה שימוש בציוד מתקדם לטובת התיקון, לרבות שימוש בחלפים מקוריים על מנת לאפשר לכם לחזור ולעשות שימוש במכשיר כמה שיותר מהר ללא בעיות.

תודעת שירות: מעבדה סלולרית מקצועית תקפיד להציע שירות מקצועי ברמה גבוהה אשר יכלול תודעת שירות גבוהה. משמעות הדבר היא כי מרגע בו תגיעו למעבדה תרגישו בנוח ותבינו כי בחרתם את המקום הטוב ביותר לתקן את המכשיר שלכם.

אחריות: מעבדה מקצועית תציע אחריות לתקופה ממושכת. משמעות הדבר כי יהיה לכם למי לפנות במסגרת האחריות ותוכלו להגיע למעבדה במידת הצורך ללא תשלום נוסף. מעבדה מקצועית תדאג למסור לכם את כל האינפורמציה לגבי האחריות על מנת לאפשר לכם לדעת שיש לכם לאן להגיע במקרה של בעיה בהפעלה של המכשיר.

שאלות ותשובות בנושא תיקון אייפון 13

בפון-נט השירות הניתן הוא מיידי. השירות ניתן תוך שעה מרכע ההזמנה לכל סוגי התקלות.

מחיר תיקון אייפון 13 משתנה בעיקר זמן השמנת הטכנאי ולפי מורכבות התקלה. 

אנחנו בפון-נט מבצעים את כל סוגי התיקונים לכל דגמי אייפון ומכשירי אנדרואיד.

השירות של פון-נט ניתן בכל רחבי הארץ. 

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירותי תיקון טלפונים:
מה חדש באתר?
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו