שירות לקוחות

077-805-0725

כתובתינו

ז'בוטינסקי 7, אזור

מעבדת סלולר ביהוד

תוכן עניינים

שירות מעבדת סלולר ביהוד עד בית הלקוח

נקלעתם למצב שאתם זקוקים לתיקון סלולר בדחיפות? הייתם רוצים לקבל שירות עד פתח הבית? אל חשש, פון-נט כאן בשבילכם. עם שירות מעבדת סלולר ביהוד נדאג שלכל תושבי יהוד יש פיתרון זמין ונוח לבעיות הסלולר שלהם. השירות שלנו כולל הגעה מהירה לבית הלקוח, תוך פחות משעה, שירות תיקונים לכל סוג מכשירי הסלולר ובזמינות 24/7. הזמינו עכשיו שירות מעבדת סלולר ביהוד.

יהוד נחשבת לעיר שבה מתגוררים תושבים רבים אשר נהנים מאיכות חיים. התושבים השונים מחזיקים במכשירים סלולריים רבים הן לצרכי עבודה והן לצרכים פרטיים. במידה והמכשירים אינם תקינים, הם יכולים להגיע אל מעבדת סלולר ביהוד על מנת לקבל שירות איכותי.

 זקוקים לטכנאי פלאפונים ביהוד? הגעתם למקום הנכון
תיקון כל סוגי המכשירים
אחריות בסיום כל תיקון
הגעה מהירה עד פתח בית הלקוח
מחירים נוחים לכל כיס
זמינות 24/7
להזמנת שירות חייגו עכשיו 077-805-0725
סייענו כבר למאות לקוחות ביהוד לתקן את הפלאפונים שלהם בדרך הנוחה ביותר.מעבדת סלולר ביהוד

זקוקים לתיקון בדחיפות? הזמינו טכנאי סלולר עד הבית 📱

שירותי תיקון טלפונים ביהוד שסיפקנו לאחרונה

אצלנו בפון-נט תוכלו למצוא שירות תיקון סלולרי לכל מקום בארץ, גם ליהוד. את שירות מעבדת סלולר ביהוד אנחנו מספקים כבר זמן רב וביצענו פעולות תיקון רבות עבור לקוחותינו תושבי העיר. הטכנאים שלנו מגיעים במהירות לכל מקום ובכל שעה לכל קריאה של לקוח מיהוד.

לפניכם טבלה הכוללת את שירותי מעבדת סלולר ביהוד שסיפקנו לאחרונה ועלויות השירותים השונים:

שירות מעבדת סלולר שסיפקנו ביהוד:אופן הפעולה:עלות השירות:
תיקון נזקי קורוזיה והחלפת מכסה אחורי לגלקסי 7 אדג' ביהודביצענו תיקון למכשיר שנפגע מנזקי מים וביצענו החלפה למכסה האחורי.500 ₪
החלפת מצלמה אחורית ומכסה אחורי לגלקסי 4 ביהודביצענו החלפה למצלמה אחורית ומכסה אחורי שנפגעו ללקוח ביהוד.350 ₪
תיקון מצלמה קדמית לאייפון 8 ביהודהמצלמה של הלקוחה נפגעה, טכנאי הסלולר שלנו הגיע במהירות וביצע את התיקון.300 ₪
תיקון מסך וואווי P40 ביהודביצענו תיקון מסך ללקוח בעל מכשיר וואווי P40 לאחר שמסכו נשבר.1,400 ₪

למה כדאי להגיע למעבדה סלולרית ביהוד?

טכנאים של מעבדת סלולר ביהוד שומרים על מוניטין איכותי וביכולתם לבצע את התיקונים ברמה הגבוהה ביותר. כאשר מגיעים למעבדה סלולרית ביהוד ניתן לקבל שירות מצויין. 

לעיתים ישנם מצבים בהם יש צורך להגיע למעבדה וכעת נפרט את המצבים השונים: 

נפילה של המכשיר למים: במידה והמכשיר נופל למים, הרי אי אפשר להשאיר את המכשיר במצב זה, אלא יש להמהר ולהביא את המכשיר למעבדה מקצועית ביהוד. כאשר תגיעו למעבדה מקצועית בעיר יהוד תהיה לכם האפשרות לדעת כי התיקון יהיה מקצועי ביותר. 

אין אפשרות להפעיל את המצלמה:  במקרה בו אין לכם אפשרות להפעיל את המצלמה במכשיר, חשוב ביותר להגיע למעבדה סלולרית מקצועית. בעיר יהוד תמצאו מעבדה סלולרית איכותית אשר תענה על סף הדרישות שלכם. 

המיקרופון אינו פועל: במקרה בו המיקרופון אינו פועל, חשוב ביותר להגיע גם כן למעבדה איכותית על מנת שתהיה לכם האפשרות להפעיל את המיקרופון בצורה תקינה בעזרת שירות תיקון מיקרופון. כאשר תהיה לכם האפשרות להפעיל את המיקרופון בצורה תקינה, תוכלו לעשות שיחות בצורה נוחה יותר ללא כל צורך להרים את הקול שלכם.

מיהו טכנאי סלולרי מקצועי?

כאשר תגיעו אל מעבדת סלולר ביהוד תמצאו שם מגוון טכנאים מקצועיים אשר יעניקו לכם את השירות הטוב ביותר. 

לשאלה מיהו טכנאי סלולר מקצועי, כעת נפרט בפניכם את הפרמטרים ההופכים טכנאי למקצועי: 

זמינות: טכנאי סלולרי בעל זמינות רבה יקדיש זמן רב לתיקון המכשיר שלכם. בין אם מדובר על מכשיר אשר נפל למים או בין אם מדובר על מכשיר אשר יש צורך לתקן בו את המיקרופון. כך או אחרת, חשוב ביותר לדעת כי הטכנאי יהיה זמין לתיקון המכשיר. 

שימוש במכשור מתקדם: נוסף על זאת, טכנאי מקצועי יהיה טכנאי אשר יעשה שימוש במכשור מתקדם. כאשר הטכנאי יעשה שימוש במכשור מתקדם תוכלו לדעת כי המכשיר שלכם נמצא בידיים טובות ביותר. 

ניסיון רב: נוסף על זאת, טכנאי סלולרי מקצועי יקדיש זמן רב ללמידה של התחום ויהיה בעל ניסיון רב בתחום.

המלצות על מעבדה סלולרית ביהוד

איתור מעבדת סלולר ביהוד אינה משימה פשוטה אלא משימה אשר יש להתייחס אליה בכובד ראש ולכן חשוב ביותר לבחור את המעבדה לפי המלצות של לקוחות. מה חשוב לעשות על מנת להתכונן לשיחה עם הלקוחות בצורה טובה? 

איסוף חומר על המעבדה: חשוב ביותר לאסוף כמה שיותר חומר על המעבדה על מנת לבחון את ההיצע ולדעת מהי המעבדה אשר מציעה את השירות הטוב ביותר. ככל שתקדישו זמן רב יותר לאיסוף המידע על המעבדה, תהיה לכם האפשרות לדעת יותר פרטים. 

שיחה עם הבעלים של המעבדה: נוסף על זאת, ניתן לשוחח עם אחד הטכנאים או המנהל של המקום על מנת ללמוד קצת יותר. באמצעות השיחה עם הבעלים של המעבדה תהיה לכם האפשרות ללמוד לא מעט על המעבדה ועל הצוות וכך להחליט האם המקום מתאים לכם או שמא אתם מחפשים מעבדה אחרת. 

אחריות על המכשיר: נוסף על זאת, כדאי לשאול את הלקוחות הקודמים לגבי אחריות. ככל שתשאלו יותר שאלות לגבי האחריות, כך תדעו מה כוללת תקופת האחריות. חשוב לוודא כי אכן יש לכם אחריות וכך תהיה לכם האפשרות להגיע למעבדה ולהתייעץ עם המומחים.

שאלות ותשובות בנושא מעבדת סלולר ביהוד

אצלנו בפון-נט תוכלו לקבל שירות תיקון לכל סוגי התקלות בכל סוגי הפלאפונים כבר תוך שעה מרגע ההזמנה.

בוודאי, הטכנאים שלנו יגיעו עד פתח הבית שלכם ויתקנו כל סוג תקלה בכל סוג פלאפון.

את כל שירותי תיקון הפלאפונים שלנו אנחנו מספקים בזמינות 24/7 לנוחיות לקוחותינו.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירותי תיקון טלפונים:
מה חדש באתר?
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו