שירות לקוחות

077-805-0725

כתובתינו

ז'בוטינסקי 7, אזור

החלפת שקע טעינה

תוכן עניינים

שירות החלפת שקע טעינה עד בית הלקוח

המכשיר הסלולרי לא מטעין באופן רציף? נמאס לכם להיאבק במטען? ייתכן שאתם זקוקים לשירות החלפת שקע טעינה של פון-נט. אנחנו בפון-נט מספקים שירותי החלפת שקע טעינה לכל סוגי הפלאפונים ועוד מגוון רחב של שירותי תיקון. השירות הוא בכל רחבי הארץ ובזמינות תמידית לנוחיות לקוחותינו. הזמינו עכשיו שירות החלפת שקע טעינה.

בשנים האחרונות רבים עושים שימוש תדיר במכשיר הסלולרי ולוקחים את המכשיר לכל מקום.  במידה ויש בעיה בשקע הטעינה, הרי החלפת שקע טעינה תעשה באמצעות הגעה למעבדת סלולר מקצועית.

זקוקים להחלפת שקע טעינה? הגעתם למקום הנכון
החלפת שקע טעינה לכל סוג פלאפון
כולל אחריות בסיום השירות 
הגעה מהירה עד בית הלקוח
מחירים נוחים והוגנים
זמינות 24/7
להזמנת שירות חייגו עכשיו 077-805-0725
סייענו כבר לאלפי לקוחות בכל רחבי הארץ עם שירות החלפת שקע טעינה עד הבית.

החלפת שקע טעינה

זקוקים לתיקון בדחיפות? הזמינו טכנאי סלולר עד הבית 📱

שירותי החלפת שקע טעינה שסיפקנו לאחרונה

שירות החלפת שקע טעינה הוא שירות נפוץ יותר משחושבים, פעמים רבות בעלי סמארטפונים פוגעים בשקע הטעינה על ידי הכנסת הכבל לשקע בכוח או הפוך. אנחנו מספקים שירות החלפה לשקע הטעינה במקרה פגיעה כך שתוכלו לחזור להטעין את המכשיר בלי בעיה שוב.

לפניכם טבלה המציגה את חלק מפעולות החלפת שקע הטעינה שביצענו לאחרונה:

שירות החלפת שקע טעינה שסיפקנו:אופן הפעולה:עלות השירות:
החלפת שקע טעינה במכשיר LG V10 באשקלוןהמכשיר של הלקוח הטעין לסירוגין לכן היה צורך לבצע החלפת שקע טעינה.450 ₪
החלפת שקע טעינה באייפון X בגבעת שמואלהגענו לבית הלקוח וביצענו החלפה לשקע הטעינה במכשיר האייפון X של הלקוח.500 ₪
החלפת שקע טעינה במכשיר LG G4 בחיפהביצענו החלפת שקע טעינה לאחר שהמכשיר לא הטעין באופן רציף.300 ₪
החלפת שקע טעינה באייפון 4 בבאר שבעהחלפנו שקע טעינה במכשיר מסוג אייפון 4 לאחר שהמכשיר לא הטעין באופן רציף.200 ₪
החלפת שקע טעינה בנוקיה לומיה 1520 בהוד השרוןמכשיר הנוקיה לומיה 1520 של הלקוח לא הטעין באופן רציף לכן ביצענו החלפת שקע טעינה במכשיר.280 ₪

תיקון שקע טעינה עצמי או אצל מעבדה סלולרית

לעיתים ישנם מקרים בהם יש צורך בפעולה הכוללת החלפת שקע הטעינה בשל בעיות טעינה שונות. היום ישנם לא מעט קטעי וידאו המסבירים כיצד לבצע את ההחלפה באופן עצמאי, אבל לא כדאי לנסות זאת לבד אלא כדאי לפנות למעבדת סלולר מקצועית במטרה ליהנות משירות איכותי. הנה מספר סיבות למה כדאי לפנות למעבדה:

מהירות: בבואכם לתקן את שקע הטעינה אתם עשויים להגיע למצב בו אתם ממהרים לבצע פעולה של חיבור המטען לסלולרי ולפעמים כתוצאה מכך מכניסים את התקע הפוך או בכוח, מצב זה עשוי להוביל לניתוק של שקע הטעינה. 

משיכת שקע הטעינה: נוסף על זאת, יש מצב בו משיכה חזקה של שקע הטעינה עשויה לגרום לשבר של המגעים בתוך שקע הטעינה. 

חוסר ניסיון: בניגוד אליכם, צוות של מעבדה מקצועית מגיע לביצוע החלפה של השקע כאשר יש לו ניסיון רב בתחום. אין זה מספיק לראות רק סרטונים בוידיאו אלא יש לצבור שנות ניסיון רבות על מנת לבצע את הפעולה בצורה הטובה ביותר.

מהם הגורמים לתקלות במכשיר הסלולרי

קורוזיה: מצב בו הנוזלים מגיעים לשקע הטעינה מתחילים ליצור קורוזיה. הדבר עשוי להוביל להרס המגעים ואז יש צורך בתיקון של שקע הטעינה. 

הצטברות של אבק: מצב של הצטברות אבק בשקע הטעינה עשוי להוביל לקלקול של תפעול המכשיר הסלולרי. 

איכות הכבל: תקלה נוספת אשר תדרשו לבדוק קשורה באיכות הכבל. היום רוב החלקים החלופיים המוצעים בחנויות השונות נמכרים באיכות ירודה. היות ואנו עושים שימוש בפלאפון לעיתים קרובות ומוצאים את עצמנו מניידים אותו למקומות שונים, ייתכן כי מדובר בבעיה בכבל עצמו.

מה חשוב לדעת לפני הגעה למעבדת סלולרי?

יש לכם בעיה בשקע הטעינה? רגע לפני שאתם מוצאים את עצמכם נכנסים לפאניקה חשוב ביותר לדעת מספר דברים על ההגעה למעבדת סלולר על מנת לבצע החלפת שקע טעינה. כעת נביא בפניכם את הפרמטרים החשובים ביותר: 

סקירה של המערכות במחשב: אשר תגיעו למעבדת סלולר מקצועית ובה אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה הם יבצעו סקירה של המערכות של המכשיר במחשב על מנת לבחון את התקלה. 

בצעו השוואת מחירים: יתרה מזאת, טרם ההגעה למעבדת סלולרי לצורך ההחלפה, חשוב ביותר לבצע השוואת מחירים על מנת לוודא כי המחיר המוצע לכם נחשב לא גבוה או נמוך יתר על המידה. 

בחינת אופציות העומדות לפניכם: ישנם מקרים בהם לא משתלם לבצע החלפה של השקע בשל העובדה כי מדובר על מכשיר ישן ולכן כדאי לברר במעבדה אילו אופציות עומדות בפניכם על מנת לבחור את האופציה הנכונה ביותר.  צוות מקצועי של מעבדה יסביר לכם את כל האופציות על מנת שתהיה לכם אפשרות בחירה וכך תמצאו את עצמכם בוחרים את האופציה הטובה ביותר. 

מקצועיות: נוסף על זאת, ראוי לבחור מעבדה ובה הצוות עושה שימוש במכשור מתקדם לטובת החלפה של שקע הטעינה. ככל שהמעבדה תהיה מקצועית יותר, כך תדעו כי הצוות בוחר לעשות שימוש במכשור מתקדם. 

אחריות: נוסף על זאת, מעבדה מקצועית בתחום תדאג לספק עבורכם אחריות על ביצוע ההחלפה. כך תדעו כי אתם נמצאים בידיים טובות ויש לכם מקום אשר מתייחס להחלפה של שקע הטעינה בצורה מקצועית. בכל בעיה אשר תהיה, יש לכם כתובת אשר תוכלו לפנות אליה

שאלות ותשובות בנושא החלפת שקע טעינה

חשוב לוודא שהתקלה היא אכן בשקע הטעינה ולא במטען על ידי בדיקת מטען אחר, במקרה של החלפה יש לבצע רק דרך מקום המשתמש בחלקי חילוף מקוריים.

לפני שאנו מחברים את המכשיר הסלולרי יש לוודא שאנו מחברים נכון ולא הפוך, והכי חשוב לבצע זאת בעדינות.

כמובן, הטכנאים של פון-נט יבצעו החלפת שקע טעינה לכל סוג מכשיר סלולרי.

החלפת שקע טעינה לגלקסי
החלפת שקע טעינה לגלקסי
החלפת שקע טעינה LG G3
החלפת שקע טעינה LG G3
החלפת שקע טעינה LG
החלפת שקע טעינה LG
החלפת שקע טעינה לאייפון
החלפת שקע טעינה לאייפון
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירותי תיקון טלפונים:
מה חדש באתר?
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו