שירות לקוחות

077-805-0725

כתובתינו

ז'בוטינסקי 7, אזור

תיקון מסך אייפון Xs max

תוכן עניינים

שירות תיקון מסך אייפון Xs max עד בית הלקוח

אייפון Xs max הוא אחד ממכשירי הדגל של חברת אפל. שבר במסך במכשיר האייפון Xs max שלכם יכול להיות מאוד לא נעים. רוצים ששירות התיקונים יהיה מקצועי יגיע אליכם עד הבית? הגעתם למקום הנכון. אנחנו בפון-נט מספקים שירות תיקון מסך אייפון Xs max ללקוחות מכל הארץ ובזמינות תמידית. הטכנאים שלנו יגיעו אליכם במהירות ויבצעו כל תיקון במכשיר האייפון המשוכלל שלכם שתזדקקו לו. הזמינו עכשיו תיקון מסך אייפון Xs max דרך חברת פון-נט.

ככל שעושים שימוש רב יותר במסך האייפון עשויים להיתקל בתקלות שונות המצריכות תיקון מקצועי. המסך יכול להיסדק או להישבר. מכאן, על מנת למנוע מצבים מהסוג הזה קיימת חשיבות עליונה להגן על המכשיר ולדאוג לתיקון מקצועי הכולל שימוש בכלים מיוחדים.תיקון מסך אייפון Xs max  באמצעים איכותיים ישדרג את איכות השימוש במכשיר.

 מחפשים שירות תיקון מסך לאייפון Xs max? אנחנו כאן בשבילכם
תיקון כל סוג תקלה במכשיר אייפון Xs max כולל אחריות לכל תיקון
הגעה תוך שעה לביתכם
מחירים נוחים והוגנים
זמינות 24/7
להזמנת שירות חייגו עכשיו 077-805-0725
סייענו כבר לאלפי לקוחות בכל רחבי הארץ עם שירות תיקון מסך אייפון Xs max עד הבית.

תיקון מסך אייפון Xs max

זקוקים לתיקון בדחיפות? הזמינו טכנאי סלולר עד הבית 📱

שירותי תיקון מסך אייפון Xs max שסיפקנו לאחרונה

אנחנו בפון-נט מספקים תיקונים לכל דגמי האייפונים במקצועיות ובזול. בשירות תיקון מסך אייפון Xs max ובכל שאר שירותי התיקונים שלנו הטכנאי יגיע עד הבית של הלקוח ויבצע את החלפת או תיקון המסך לפי הצורך. הטכנאים שלנו יגיעו לכל מקום בארץ בכל שעה במהלך היום לסייע לכם בכל תקלה במכשיר שלכם.

ריכזנו בשבילכם בטבלה כאן למטה כמה ממקרי החלפת המסך במכשיר אייפון Xs max שביצענו בזמן האחרון:

שירות תיקון מסך אייפון Xs max שסיפקנו:אופן הפעולה:עלות השירות:
תיקון מסך שבור באייפון Xs max בירושליםהחלפנו ללקוח בירושלים מסך במכשיר מסוג אייפון Xs max לאחר שהמסך שלו נשבר.950 ₪
תיקון מסך אייפון Xs max בגבעת שמואלביצענו החלפת מסך במכשיר לאחר שמסך המגע נפגע.950 ₪
תיקון מסך אייפון Xs max בפתח תקווהתיקנו מסך שבור של פלאפון מסוג אייפון Xs max ולאחר מכן גם הדבקנו מגן זכוכית.550 ₪

מתי חשוב להגיע לתיקון מסך אייפון Xs max?

כאשר מגיעים למעבדה סלולרית לצורך תיקון מסך  אייפון Xs max ישנן מספר סיבות לכך. תיקון המסך יאפשר לכם לחזור ולעשות שימוש במכשיר ולדעת כי התיקון בוצע באמצעות מכשור מתקדם. הנה מספר סיבות להגיע למעבדה מקצועית:

במקרה בו המסך סדוק: במקרה בו נגרם נזק למסך והתוצאה היא מסך סדוק, הרי חשוב ביותר להגיע למעבדה מקצועית.

מסך שבור: במקרה בו המסך שבור וכתוצאה מכך אין לכם אפשרות לעשות שימוש במכשיר, הרי מומלץ לא להמתין עם התיקון אלא למהר ולהגיע לגורמים מקצועיים.

שימו לב, אם אחד מהמקרים קרה לכם, הרי חשוב ביותר להמר ולהגיע למעבדה מקצועית ושם תפגשו טכנאים בעלי השכלה רחבה בתחום אשר יסייעו לכם בתיקון המכשיר.

איזה ציוד מתאים לתיקון מסך מסך אייפון Xs max?

על מנת לבצע תיקון מסך אייפון Xs max חשוב ביותר להגיע למעבדה מקצועית ובה כלים מקצועיים. צוות מקצועי יעשה שימוש בכלים מתקדמים כגון:

משטח עבודה מגנטי מקצועי: על גבי משטח מגנטי מקצועי יתבצע התיקון.

מברג לאייפון על מנת לבצע תיקון מסך למכשיר האייפון צוות המעבדה יחזיק במברג מיוחד אשר באמצעותו ניתן לפתוח את המכשיר על מנת לבצע את התיקון.

כלי לפתיחת מכשיר סלולרי: נוסף על זאת, צוות המעבדה יהיה מצויד בכלי מיוחד לצורך פתיחת מכשיר סלולרי.

מהן הסכנות של תיקון מסך אייפון בכוחות עצמכם?

מכשיר האייפון נחשב יוקרתי למדי וכאשר זה מגיע לתיקונים שונים הכוללים בין היתר החלפה של מסך או תיקון של הרכיבים הפנימיים של המסך, כדאי לבצע את התיקון במעבדה מקצועית שם תמצאו טכנאים מוסמכים לביצוע המשימה. 

עם זאת, כאשר החלטתם להיות אמיצים ולנסות לתקן את המכשיר לבד, עליכם להיות בעלי הבנה משמעותית במטרה לפרק את כל הרכיבים הקטנים.  אם אתם מעוניינים להתנסות בתיקון המכשיר בצורה עצמאית, ייתכן ואתם מסתכנים בגרימת נזקים גדולים. 

הנה מספר סכנות אשר אתם עשויים להיחשף אליהן במסגרת תיקון עצמי:

רכישת ערכת פירוק לא ממש תסייע לכם: באתרי אינטרנט שונים תוכלו למצוא עריכות פירוק של מכשירי אייפון על מנת לבצע תיקון מסך. אין ספק כי בשנים האחרונות ניתן למצוא לא מעט כלים באינטרנט המאפשרים לכם לבצע פעולות שונות בבית ללא כל צורך בהגעה למעבדה מקצועית. 

עם זאת, לא בטוח כי ערכה אשר נרכשה באינטרנט תסייע לכם בתיקון המכשיר ומכאן ההמלצה היא למסור את המכשיר לידי מעבדה מקצועית בתחום אשר בה תמצאו מומחים בתחום ולהם את מכשירי התיקון האיכותיים ביותר אשר עומדים לרשותם של טכנאים מיומנים במעבדה מקצועית. 

גרימת נזק למכשיר לטווח ארוך: לא פעם אנשים מנסים לתקן את המכשיר בכוחות עצמכם והתוצאה עשויה להיות גרימת נזק למכשיר לטווח הארוך. אמנם ישנם סרטונים שונים אשר ניתן לצפות בהם לטובת תיקון, אבל אין תחליף לעבודה של מקצוענים בתחום. 

מאידך, בבואכם למעבדה סלולרית לצורך התיקון, אתם זכאים לקבלת אחריות על התיקון, דבר אשר מאפשר לכם להגיע למעבדה במסגרת תקופת האחריות ללא כל תשלום נוסף ובתמורה לקבל שירותי תיקון ברמה גבוהה.

שאלות ותשובות בנושא תיקון מסך אייפון Xs max

מחיר תיקון מסך אייפון Xs max משתנה בעיקר לפי רמת החומרה של התקלה ושעת הזמנת הטכנאי. 

כמובן אנחנו בפון-נט מבצעים את כל סוגי התיקונים לכל דגמי האייפון בכל שעות היום ובזמינות בכל ימות השבוע.

אצלנו בפון-נט תוכלו לקבל שירות תיקון לכל סוגי התקלות בכל סוגי הפלאפונים כבר תוך שעה מרגע ההזמנה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירותי תיקון טלפונים:
מה חדש באתר?
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו