שירות לקוחות

077-805-0725

כתובתינו

ז'בוטינסקי 7, אזור

תיקון מסך גלקסי

תוכן עניינים

שירות תיקון מסך גלקסי עד בית הלקוח

אם מסך הגלקסי שלכם נשבר ואתם מחפשים שירות תיקונים שיגיע אליכם עד הבית בכדי לבצע את תיקון התקלה על הצד הטוב ביותר, הגעתם למקום הנכון. פון-נט מספקת ללקוחותיה שירות תיקון מסך גלקסי בפריסה ארצית ובהגעה מהירה עד הבית. התיקונים מתבצעים על ידי טכנאי סלולר מנוסים ומיומנים בתיקוני והחלפות מסכים בכל סוג מכשיר. הזמינו עכשיו תיקון מסך גלקסי.

יש לכם מכשיר גלקסי והמסך אינו עובד כמו שצריך? במקרה הזה, חשוב ביותר להגיע למעבדה מקצועית בתחום. כאשר תגיעו למעבדה מקצועית בתחום לצורך תיקון מסך גלקסי ובו צוות מקצועי, תצאו מהמקום כאשר המסך שלכם עובד כשורה ללא כל בעיות.

מחפשים שירות תיקון מסך גלקסי? פון-נט כאן בשבילכם
תיקון כל תקלה בכל מכשיר גלקסי
הגעה תוך שעה אחת בלבד לבית הלקוח
מחירים נוחים והוגנים
זמינות 24/7
שירות בפריסה ארצית

להזמנת שירות חייגו עכשיו 077-805-0725
סייענו כבר לאלפי לקוחות בכל רחבי הארץ עם שירות תיקון מסך גלקסי עד הבית.

תיקון מסך גלקסי

זקוקים לתיקון בדחיפות? הזמינו טכנאי סלולר עד הבית 📱

שירותי תיקון מסך גלקסי שסיפקנו לאחרונה

אנחנו בפון-נט מספקים שירותי תיקון מסך גלקסי בפריסה ארצית כבר זמן רב, טכנאי הפלאפונים שלנו ביצעו עבודות תיקון מסך גלקסי רבות עבור לקוחותינו מכל רחבי הארץ תוך הקפדה על הגעה מהירה ושירות מקצועי על הצד הטוב ביותר.

בטבלה שלפניכם מופיעות פעולות תיקון מסך גלקסי שביצענו לאחרונה ועליותיהן השונות:

שירות תיקון מסך גלקסי שסיפקנו:אופן הפעולה:עלות השירות:
תיקון מסך גלקסי A80 בקרית טבעוןתיקנו מסך שבור של פלאפון מסוג גלקסי A80 ולאחר מכן גם הדבקנו מגן זכוכית.600 ₪
תיקון מסך גלקסי S9 פלוס בנצרתהגענו לבית הלקוח וביצענו תיקון מסך למסך השבור של מכשיר הגלקסי 9.800 ₪
תיקון מסך גלקסי 5 בראש העיןביצענו תיקון מסך למסך שבור של לקוח בראש העין.400 ₪
תיקון מסך גלקסי A70 בפתח תקווהתיקנו מסך שבור של פלאפון מסוג גלקסי A70 ולאחר מכן גם הדבקנו מגן זכוכית.550 ₪
תיקון מסך שבור בסמסונג גלקסי S20 בירושליםהחלפנו ללקוח בירושלים מסך במכשיר מסוג סמסונג גלקסי S20 לאחר שהמסך שלו נשבר.950 ₪

סיבות לתיקון מסך גלקסי

תיקון מסך גלקסי נועד במקרים מסוימים ולכן חשוב ביותר להגיע למעבדה מקצועית לצורך התיקון. כעת נביא בפניכם את הסיבות לתיקון גלקסי במעבדה מקצועית: 

שבירת המסך: המסך שלכם נשבר ואין לכם יכולת לעשות שימוש במכשיר? חשוב ביותר לא להמשיך ולעשות שימוש במכשיר אלא להקפיד ולהגיע למעבדה סלולרית לצורך תיקון מקצועי. 

שריטה על המסך: כאשר המסך נשרט ואין לכם האפשרות לעשות שימוש במכשיר בצורה תקינה,  יש להגיע למעבדה מקצועית לצורך תיקון השריטה. צוות מקצועי במעבדה יבצע אבחון של הבעיה ויתחיל בתיקון של המכשיר במטרה לאפשר לכם לעשות שימוש במכשיר. 

נפילה של המכשיר: במקרה של נפילה של המכשיר ופגיעה במסך, חשוב ביותר להגיע למעבדה איכותית לצורך תיקון המכשיר בצורה הטובה ביותר.

תיקון מסך גלקסי בצורה עצמאית או במעבדה מקצועית

תיקון מסך גלקסי דורש התערבות של מעבדה סלולרית מקצועית בתחום. כאשר יש לכם בעיה במסך ואין לכם האפשרות לעשות שימוש במכשיר, חשוב ביותר לא לנסות ולתקן את הבעיה במסך בכוחות עצמכם אלא להגיע למעבדה מקצועית בתחום. רק מעבדה מקצועית בתחום תסייע לכם בתיקון המסך. הנה מספר סיבות להגעה למעבדה מקצועית : 

איכות: כאשר תגיעו למעבדה סלולרית מקצועית לצורך התיקון, תהיה לכם האפשרות לדעת כי מדובר בתיקון איכותי. צוות מומחה של מעבדה, יתקן את המסך בצורה איכותית תוך שימוש במכשור מתקדם. 

עבודה מקצועית: תיקון מסך דורש מהמומחים בתחום לבצע את התיקון תוך שימוש בכלים מתאימים ולהקפיד על עבודה מקצועית אשר כוללת מוטוריקה עדינה.  כאשר הצוות המקצועי יעשה שימוש במוטוריקה עדינה, תדעו כי הגעתם למקום הנכון לצורך תיקון מכשיר הגלקסי שלכם. 

בקרה: נוסף על כך, כאשר תגיעו למעבדה מקצועית, תהיה לכם האפשרות ליהנות משירות הכולל בקרה. שירות הכולל בקרה יאפשר לכם לדעת כי מדובר בצוות מקצועי אשר מבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. כאשר צוות מקצועי יבצע בקרה, הוא יבדוק האם המכשיר תקין וניתן לעשות בו שימוש לאחר התיקון.

חוות דעת על תיקון מסך גלקסי

תיקון מסך גלקסי במעבדה מקצועית בתחום דורש מעורבות של לקוחות קודמים. ככל שתקדימו להתייעץ עם לקוחות קודמים, כך תהיה לכם האפשרות לדעת כי הגעתם למעבדה מקצועית בתחום כאשר תהיה לכם חוות דעת על התיקון, תוכלו להיות משוכנעים כי הגעתם למקום הנכון. 

מה חשוב להביא בחשבון במסגרת חוות דעת? 

ניסיון של מומחים: חשוב ביותר לבחון את הניסיון של המומחים במעבדה. כאשר תתייעצו עם לקוחות קודמים, חשוב לתת תשומת לב לנושא של ניסיון של המומחים במעבדה. כאשר תבחנו את הניסיון ותדעו כי מדובר במומחים אשר להם ניסיון רב בתחום, תוכלו להיות רגועים. 

אחריות על התיקון: נוסף על זאת, חשוב ביותר לברר האם אתם זכאים לקבלת אחריות. חשוב ביותר לשאול את הלקוחות הקודמים האם הם קיבלו אחריות על תיקון המכשיר. כאשר אתם תקבלו אחריות על המכשיר, תהיה לכם האפשרות לדעת כי מדובר במעבדה מקצועית בתחום אשר לא זונחת את קהל הלקוחות שלה אלא בדיוק להפך. 

הסבר מפורט: נוסף על זאת, חשוב ביותר להגיע למעבדה אשר זכתה לחוות דעת חיובית בשל הסבר מפורט מטעם המומחים העובדים שם. כאשר צוות מומחים יעניקו הסבר מפורט על התיקון, תהיו בטוחים כי מדובר במעבדה מקצועית.

שאלות ותשובות בנושא תיקון מסך גלקסי

כמובן, הטכנאים של פון-נט יבצעו תיקון מסך או כל פעולת תיקון אחרת בכל מכשיר גלקסי.

מחיר תיקון מסך גלקסי נקבע בעיקר לפי דגם המכשיר אותו צריך לתקן, בנוסף המחיר יכול להשתנות בהתאם לשעת הקריאה לטכנאי.

אצלנו בפון-נט תוכלו לקבל שירות תיקון לכל סוגי התקלות בכל סוגי הפלאפונים כבר תוך שעה מרגע ההזמנה.

תיקון מסך גלקסי 2
תיקון מסך גלקסי 2
תיקון מסך גלקסי 5
תיקון מסך גלקסי 5
תיקון מסך סמסונג 8 פלוס
תיקון מסך גלקסי 8 פלוס
תיקון מסך גלקסי A7
תיקון מסך גלקסי A7
תיקון מסך גלקסי 3 מיני
תיקון מסך גלקסי 3 מיני
תיקון מסך גלקסי 6 edge
תיקון מסך גלקסי 6 edge
תיקון מסך גלקסי 9 פלוס
תיקון מסך גלקסי 9 פלוס
תיקון מסך גלקסי J7
תיקון מסך גלקסי J7
תיקון מסך גלקסי 4
תיקון מסך גלקסי 4
תיקון מסך גלקסי 7 edge
תיקון מסך גלקסי 7 edge
תיקון מסך גלקסי 10 פלוס
תיקון מסך גלקסי 10 פלוס
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירותי תיקון טלפונים:
מה חדש באתר?
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו