שירות לקוחות

077-805-0725

כתובתינו

ז'בוטינסקי 7, אזור

תיקון מסך שיאומי

תוכן עניינים

שירות תיקון מסך שיאומי עד בית הלקוח

מחפשים מעבדת סלולר שתבצע תיקון מסך למכשיר השיאומי שלכם? זקוקים לשירות תיקונים שיגיע במהירות ועד אליכם? אצלנו בפון-נט תוכלו למצוא את כל שירותי התיקון למכשירי שיאומי. הטכנאים שלנו ידאגו לתקן את הפלפאונים שלכם ביסודיות ומקצועיות ויגיעו אליכם תוך פחות משעה אחת מרגע ההזמנה. הזמינו עכשיו שירות תיקון מסך שיאומי דרך חברת פון-נט. 

כולנו עושים שימוש במכשיר סלולרי. בשנים האחרונות רבים מאיתנו עושים שימוש במכשיר מדגם שיאומי הנחשב פופולרי אצל רבים. אם יש בעיה במכשיר שיאומי המצריכה תיקון מסך שיאומי, הרי חשוב ביותר לא להתעלם מהבעיה ולהגיע למעבדה סלולרית לצורך תיקון מקיף. רק כאשר תגיעו למעבדה מקצועית יתאפשר לכם לקבל את המכשיר לאחר תיקון יסודי. 

 מחפשים שירות תיקון מסך שיאומי? הגעתם למקום המתאים
תיקון כל סוג תקלה בכל דגמי שיאומי
כולל אחריות לכל תיקון
הגעה תוך שעה לבית הלקוח
מחירים נוחים והוגנים
זמינות 24/7
להזמנת שירות חייגו עכשיו 077-805-0725
סייענו כבר לאלפי לקוחות בכל רחבי הארץ עם שירות תיקון מסך שיאומי עד הבית.

תיקון מסך שיאומי

זקוקים לתיקון בדחיפות? הזמינו טכנאי סלולר עד הבית 📱

שירותי תיקון מסך שיאומי שסיפקנו לאחרונה

אם אתם מחפשים שירות תיקון מסכים לכל סוג מכשיר שיאומי, הגעתם למקום הנכון. אנחנו בפון-נט מספקים שירות תיקון מסך שיאומי כבר זמן רב והטכנאים שלנו מבצעים את תיקוני המסכים על הצד הטוב ביותר, כך שתוכלו להסיר חשש מליבכם בכל הקשור לתיקון המסך של מכשיר השיאומי שלכם.

בטבלה הבאה תוכלו למצוא את תיקוני המסך לשיאומי שביצענו לאחרונה:

שירות תיקון מסך שיאומי שסיפקנו:אופן הפעולה:עלות השירות:
תיקון מסך שיאומי רדמי נוט 8 פרו בגבעתייםהמסך של הלקוחה נשבר, ביצענו החלפת מסך במכשיר השיאומי של הלקוחה.550 ₪
תיקון מסך שיאומי A2 בגדרהביצענו תיקון מסך ללקוח שמסך המכשיר שלו נשבר.350 ₪
תיקון מסך שיאומי רדמי 7 בבת יםתיקנו מסך מכשיר מסוג שיאומי רדמי 7 לאחר שהמסך נשבר והמגע נפגע.400 ₪

מה כולל תיקון מסך שיאומי?

יש לכם מכשיר שיאומי והבחנתם בבעיה במסך? תיקון מסך שיאומי מצריך הגעה למעבדת סלולרי מקצועית בתחום. המסך נחשב לאחד הרכיבים החשובים ביותר במכשיר ועשוי להתגלות במסך לא מעט תקלות המצריכות תיקון. 

גודל מסך: שימו לב, ככל שגודל המסך יהיה גדול יותר, הרי כך ייתכן כי יקרה מקרה המצריך תיקון מסך כתוצאה משבירה של המכשיר. 

סדק: אם הבחנתם בסדק, הרי חשוב ביותר להגיע למעבדה מקצועית לצורך תיקון איכותי. אם הבחנתם בסדק קטן, הרי גם סדק קטן עשוי לגרום לבעיות גדולות כמו למשל הפסקת המסך. 

מסך שבור: במידה והמסך שבור ואין לכם כל יכולת לעשות שימוש במכשיר הסלולרי, חשוב ביותר להגיע למעבדה סלולר. כאשר תגיעו למעבדה סלולרית מקצועית תהיה לכם האפשרות לבצע תיקון של מסך שבור. 

בכל בעיה שיש לכם בין אם מדובר בסדק או במסך שבור, חשוב ביותר להגיע למעבדה סלולרית מקצועית. רק אצל מעבדה מקצועית תהיה לכם האפשרות להיות בטוחים כי המכשיר יתוקן ברמה הגבוהה ביותר.

תיקון מסך שיאומי- זמינות של מעבדת סלולר

בבואכם להגיע למעבדת סלולר מקצועית לצורך תיקון מסך שיאומי, חשוב ביותר לבחון את הזמינות של מעבדה. מעבדה מקצועית בתחום תהיה זמינה עבור קהל הלקוחות שלה לכל תיקון לרבות תיקון מסך של מכשיר השיאומי

חשוב ביותר להגיע למעבדה ובה אתם יודעים כי צוות המעבדה יהיה זמין לכל הבקשות שלכם. בשל העובדה כי היום אנו עושים שימוש נרחב במכשיר הסלולרי, חשוב ביותר להיות עם היד על הדופק ולוודא כי מעבדת סלולר תעמוד לרשותנו במקרה של החלפת מסך.

השוואת מחירים לתיקון מסך שיאומי

בבואכם להגיע למעבדת סלולר לצורך תיקון מסך שיאומי, חשוב ביותר לבצע השוואת מחירים בין המעבדות השונות על מנת לבחון את ההיצע. היות וקיימות היום מספר רב של מעבדות, חשוב ביותר לבחור את המעבדה המציעה את המחיר המשתלם ביותר. 

הנה מספר פרמטרים לביצוע השוואת מחירים: 

בהתאם לתקלה: תיקון מסך עשוי להיגרם כתוצאה מתקלות שונות ולכן בבואכם למעבדה סלולרית חשוב ביותר לוודא מהי התקלה ולבחון את המחיר אשר תשלמו תמורת תיקון התקלה. 

בהתאם למכשור: נוסף על זאת, המחיר עבור תיקון מסך יקבע גם בהתאם למכשור. מעבדה מקצועית בתחום תקפיד לא לנוח על זרי הדפנה אלא לעשות שימוש במכשור מתקדם לטובת תיקון מקיף. 

אמינות: יתרה מזאת, במסגרת ביצוע השוואת המחירים יהיה עליכם לבחון האם מדובר במעבדה ובה צוות אמין המציע לכם את המחיר המתאים ביותר. אם אתם מבחינים כי צוות המעבדה מוסר לכם מידע שאינו אמין, הרי כדאי לבחור במעבדה אחרת. 

שקיפות: במסגרת ביצוע השוואת מחירים, על צוות המעבדה למסור לכם מידע מקצועי המבוסס על מחירים נכונים וכך תדעו בדיוק מה המחיר אשר תשלמו עבור התיקון ולא תהיו באפלה. 

ניסיון: נוסף על זאת, חשוב ביותר במסגרת ביצוע השוואת מחירים גם לבחון את ניסיונם של הצוות במעבדה. ככל שהניסיון יהיה רב יותר, הרי תשלמו מחיר גבוה יותר עבור השירות. מעבדה אשר מעניקה שירות המבוסס על שנות ניסיון רבות תציע לכם מחיר גבוה אשר תמורתו תקבלו שירות מקצועי ומקיף.

שאלות ותשובות בנושא תיקון מסך שיאומי

כל השירותים של חברת פון-נט מסופקים בזמינות 24/7 ובהגעה מהירה לבית הלקוח.

כמובן אנחנו בפון-נט מבצעים את כל סוגי התיקונים לכל דגמי שיאומי.

אצלנו בפון-נט תוכלו לקבל שירות תיקון לכל סוגי התקלות בכל סוגי הפלאפונים כבר תוך שעה מרגע ההזמנה.

תיקון מסך שיאומי נוט 4
תיקון מסך שיאומי נוט 4
תיקון מסך שיאומי נוט 5
תיקון מסך שיאומי נוט 5
תיקון מסך שיאומי A1
תיקון מסך שיאומי A1
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירותי תיקון טלפונים:
מה חדש באתר?
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו