שירות לקוחות

077-805-0725

כתובתינו

ז'בוטינסקי 7, אזור

תיקון מסך אייפון

תוכן עניינים

שירות תיקון מסך אייפון עד בית הלקוח

מסך האייפון שלכם נשבר? זקוקים למעבדת סלולר שתגיע עד פתח הבית שלכם ותספק לכם תיקון מסך לאייפון? אצלנו תוכלו לקבל שירות זה. פון-נט מספקת שירות תיקון מסך אייפון הכולל הגעה עד בית הלקוח תוך שעה אחת מרגע ההזמנה, זמינות 24/7 ותיקון מסך יסודי לכל דגמי אייפון. אז הזמינו עכשיו שירות תיקון מסך אייפון דרך חברת פון-נט בכדי ליהנות מפיתרון מהיר ונוח לתיקון האייפון. 

תיקון מסך אייפון נחשב לתקלה נפוצה ביותר במכשיר. בין אם מדובר על סדק קטן או בין אם מדובר על נזק בפאנל אשר לא מאפשר שימוש במכשיר, חשוב ביותר להגיע למעבדת סלולרי מקצועית לצורך תיקון המכשיר. רק צוות מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום יבצע את תיקון המסך בצורה מקצועית.

 מחפשים שירות תיקון מסך אייפון? הגעתם למקום הנכון
תיקון כל סוג תקלה בכל דגמי אייפון
אחריות לכל תיקון מסך
הגעה תוך שעה בלבד לבית הלקוח
מחירים נוחים לכל כיס
זמינות 24/7
להזמנת שירות חייגו עכשיו 077-805-0725
סייענו כבר לאלפי לקוחות בכל רחבי הארץ עם שירות תיקון מסך אייפון עד הבית.

תיקון מסך אייפון

זקוקים לתיקון בדחיפות? הזמינו טכנאי סלולר עד הבית 📱

שירותי תיקון מסך אייפון שסיפקנו לאחרונה

אם אתם מחפשים שירות תיקון מסכים לכל דגם של אייפון, הגעתם למקום המתאים, אנחנו בפון-נט מספקים שירות תיקון מסך אייפון כבר זמן רב והטכנאים שלנו מבצעים את תיקון המסכים בצורה יסודית ומקצועית, כך שתוכלו להסיר דאגה מליבכם בכל הקשור לתיקון המסך של האייפון שלכם.

בטבלה הבאה תוכלו למצוא את תיקוני המסך לאייפון שביצענו לאחרונה:

שירות תיקון מסך אייפון שסיפקנו:אופן הפעולה:עלות השירות:
תיקון מסך אייפון 4 בגבעת שמואלביצענו החלפת מסך במכשיר מסוג אייפון 4 לאחר שמסך המגע נפגע.250 ₪
תיקון מסך אייפון 8 ברמת השרוןהגענו לבית העסק של הלקוח והחלפנו מסך שבור במכשיר מסוג אייפון 8.500 ₪
תיקון מסך אייפון 11 בנהריהביצענו החלפת מסך במכשיר מסוג אייפון 11.1,000 ₪
תיקון מסך אייפון 5 בכפר סבאמסך המגע של הלקוח לא עבד כמו שצריך, ביצענו תיקון מסך והוספנו מגן זכוכית ובכך פתרנו את הבעיה.300 ₪
תיקון מסך אייפון 7 פלוס בקרית גתביצענו תיקון מסך באייפון 7 פלוס שנפגע בעקבות נפילה.450 ₪

סיבות לתיקון מסך אייפון

תיקון מסך אייפון חיוני בשל מספר סיבות אשר נפרט כעת. אם המסך במכשיר האייפון אינו תקין, חשוב ביותר למהר ולהגיע למעבדה סלולרית מקצועית בתחום. הנה הסיבות לתיקון המסך: 

שריטה על המסך: שריטה על המסך אינה מאפשרת לכם להמשיך ולעשות שימוש במכשיר כרגיל ולכן חשוב ביותר להסתייע בשירות של מעבדת סלולרי מקצועית בתחום. 

אי הצגת תמונה: מקרה נוסף בו יש צורך להגיע למעבדה סלולרית לצורך תיקון המכשיר. אי הצגת תמונה לא מאפשרת לכם לעשות שימוש במכשיר בצורה תקינה ולכן חשוב ביותר להגיע למעבדה לצורך תיקון איכותי. אי יכולת לראות את התמונה לא תאפשר לכם לראות מה מוצג על המסך. 

לא מגיב למגע: כאשר מכשיר האייפון אינו מגיב למגע ואין יכולת לעשות שימוש במכשיר בצורה תקינה, הרי זה סימן שיש להגיע למעבדה מקצועית בתחום. כאשר תגיעו למעבדה מקצועית בתחום תדעו כי יהיו להם את הכלים המתאימים לתיקון הבעיה.

מהי מעבדה סלולרית מקצועית המתמחה בתיקון מסך אייפון?

המסך נשבר? אין לכם יכולת לראות את התמונה? תיקון מסך אייפון מצריך הגעה למעבדה סלולרית מקצועית על מנת לבצע את התיקון בצורה איכותית. כיום ישנן מעבדות סלולריות שונות, אבל קיימת חשיבות עליונה לבחור את המעבדה האיכותית ביותר. כעת נפרט מהי מעבדה מקצועית: 

תיקון ברמה גבוהה: בבואכם להגיע אל מעבדה סלולרית איכותית תמצאו טכנאי סלולרי המתמחים בתיקון ברמה גבוהה. מה כולל תיקון ברמה גבוהה? שימוש במכשור ייחודי על מנת להפריד את המסך מהמכשיר על מנת לתקן את המסך. 

יכולת מוטוריקה עדינה: יתרה  מכך, יש לעשות שימוש במוטוריקה עדינה במטרה לפרק את המסך על מנת לבצע את הפעולה של תיקון המסך. רק מומחים בתחום יהיו בעלי יכולת מוטוריקה עדינה על מנת לתקן את המכשיר בצורה הטובה ביותר ללא שום תקלות, זאת במטרה לאפשר לכם לעשות שימוש במכשיר במהירות האפשרית. 

ידע רב: יתרה מזאת,  במעבדה סלולרית מקצועית תמצאו את טובי הטכנאים אשר יהיה להם ידע רב בתחום לצורך תיקון מסך במטרה להתקין את המסך החדש. מומחים בתחום יקפידו להתעדכן בחידושים האחרונים בתחום על מנת לבצע את מלאכת התיקון בהצלחה רבה.

תיקון מסך אייפון עצמאי או במעבדה סלולרית

בשנים האחרונות ניתן למצוא לא מעט סרטונים המאפשרים לאנשים לנסות ולתקן חלקים שונים במכשיר האייפון. בין היתר ניתן למצוא גם סרטונים אשר מדגימים כיצד ניתן לבצע תיקון מסך אייפון לבד ללא הגעה למעבדה סלולרית. עם זאת, חשוב ביותר להיות עם היד על הדופק ולהגיע למעבדה סלולרית ולא לנסות ולתקן את המכשיר בכוחות עצמכם. 

הנה כמה סיבות להגעה למעבדה מקצועית: 

שימוש במכשור המתאים: בניגוד אליכם, טכנאי מעבדה סלולרית יעשו שימוש במכשור מתאים לצורך תיקון המכשיר. לכם אין את הידע המתאים ואין לכם את הכלים המתאימים לבצע פעולה כמו תיקון מסך במכשיר האייפון. 

אחריות: נוסף על זאת,  רק במעבדה סלולרית מקצועית תקבלו אחריות על התיקון. כאשר תקבלו אחריות, תדעו כי יש לכם מקום אשר תוכלו לפנות אליו במקרה של בעיה או תקלה ותהיה לכם האפשרות ליהנות משירותי תיקון מתקדמים ברמה הגבוהה ביותר.

שאלות ותשובות בנושא תיקון מסך אייפון

כל השירותים של חברת פון-נט מסופקים בזמינות 24/7 ובהגעה מהירה לבית הלקוח.

כמובן אנחנו בפון-נט מבצעים את כל סוגי התיקונים לכל דגמי אייפון.

אצלנו בפון-נט תוכלו לקבל שירות תיקון לכל סוגי התקלות בכל סוגי הפלאפונים כבר תוך שעה מרגע ההזמנה.

תיקון מסך אייפון 4
תיקון מסך אייפון 4
תיקון מסך אייפון 7
תיקון מסך אייפון 7
תיקון מסך אייפון SE
תיקון מסך אייפון SE
תיקון מסך אייפון 5
תיקון מסך אייפון 5
תיקון מסך אייפון 8 פלוס
תיקון מסך אייפון 8 פלוס
תיקון אייפו
תיקון מסך אייפון X
תיקון מסך אייפון XR
תיקון מסך אייפון XR
תיקון מסך אייפון 6
תיקון מסך אייפון 6
תיקון מסך אייפון 11
תיקון מסך אייפון 11
תיקון מסך אייפון Xs
תיקון מסך אייפון Xs
תיקון מסך אייפון Xs max
תיקון מסך אייפון Xs max
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירותי תיקון טלפונים:
מה חדש באתר?
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו