שירות לקוחות

077-805-0725

כתובתינו

ז'בוטינסקי 7, אזור

מעבדת סלולר בעכו

תוכן עניינים

שירות מעבדת סלולר בעכו עד בית הלקוח

מכשיר הטלפון שלכם הפסיק לתפקד פתאום או שהוא לא עובד כמו שאתם רגילים? חייבים חברת תיקוני סלולר שתגיע עד אליכם? אנו בפון-נט מספקים שירותי מעבדת סלולר בעכו בדיוק בשביל הדברים האלה. אנחנו יודעים להגיע אליכם במהירות, לתקן את מכשירכם ולהחזיר אליו את החיים, השירות שלנו ניתן במקצועיות, עם אחריות מלאה ובזיל הזול, התקשרו עכשיו להצעת מחיר משתלמת במיוחד.

מדי יום אנשים מחפשים מעבדת סלולר בעכו לצורך תיקון המכשירים הסלולריים. המכשירים הסלולריים אינם עמידים לנצח ולעיתים ישנן תקלות שונות עשויות להוביל אתכם למעבדה מקצועית. רק טכנאים מוסמכים בעלי ניסיון רב בתחום יסייעו לכם בפתרון התקלות בצורה מקצועית ביותר.

 זקוקים לתיקון סלולר בעכו? הגעתם לטובים בתחום
מבצעים תיקון לכל מכשירי הסלולר וכל סוגי התקלות
כולל אחריות מלאה בסיום התיקון
הגעה מהירה לבית הלקוח (תוך כשעה)
מחירים נוחים לכל כיס
זמינות 24/7
להזמנת שירות חייגו עכשיו 077-805-0725
סייענו כבר למאות לקוחות בעכו לתקן את הפלאפונים במהירות, יעילות ובזול.מעבדת סלולר בעכו

זקוקים לתיקון בדחיפות? הזמינו טכנאי סלולר עד הבית 📱

שירותי תיקון טלפונים בעכו שסיפקנו לאחרונה

חברת פון-נט מספקת שירותי מעבדות סלולר ניידות בפריסה בכל רחבי המדינה. אנו תיקנו כבר אלפי מכשירים ניידים בכל רחבי הארץ וגם בעכו. שירות מעבדת סלולר בעכו ניתן בזמינות מסביב לשעון ובכל ימות השבוע.  יצרנו עבורכם טבלה ייעודית בה תוכלו לראות חלק מהעבודות שסיפקנו לאחרונה עבור לקוחותינו בעיר עכו, ניתן לראות בטבלה איך בדיוק טיפלנו בבעיה וכמה כסף זה עלה ללקוח:

שירות מעבדת סלולר שסיפקנו בעכו:אופן הפעולה:עלות השירות:
תיקון מסך גלקסי A6 בעכותיקנו מסך שבור של פלאפון מסוג גלקסי A6 ולאחר מכן גם הדבקנו מגן זכוכית.550 ₪
תיקון מסך LG G3 בעכוביצענו תיקון למסך שבור במכשיר מסוג LG G3.400 ₪
החלפת סוללה לאייפון X בעכוהטכנאי שלנו הגיע לבצע תיקון אייפון בבית הלקוח, הוא ביצע החלפת סוללה באייפון X לאחר שהמכשיר לא הטעין באופן רציף.400 ₪
תיקון מצלמה אחורית בסמסונג Note 10 בעכוביצענו החלפה למצלמה אחורית במכשיר מסוג סמסונג Note 10 לאחר שהמצלמה המקורית נשברה.550 ₪

איך טכנאי סלולרי מתקנים את המכשירים בצורה איכותית?

זקוקים לתיקון המכשיר הסלולרי שלכם בשל בעיה? בין אם מדובר על החלפת שקע טעינה או בין אם מדובר על החלפה של סוללה, חשוב ביותר להגיע למעבדה מקצועית לצורך תיקון איכותי של המכשיר במטרה לעשות בו שימוש לזמן רב. הגעה אל מעבדת סלולר בעכו אשר בה תמצאו טכנאים מומלצים תסייע לכם רבות.  במעבדה תמצאו טכנאים אשר מתקנים את המכשירים בצורה איכותית- הנה כל הפרטים:

שיחה מקיפה: טרם תיקון מכשיר במעבדה הטכנאים יבצעו איתכם שיחה מקיפה על מנת לבחון את הבעיה. במסגרת השיחה המקיפה הם ידעו בדיוק כיצד לשאול את השאלות המדויקות והטובות ביותר על מנת לחלץ מכם מידע אשר יסייע להם בתיקון המכשיר.

בדיקה מקיפה של המכשיר הסלולרי: לאחר מכן, הם יבצעו בדיקה מקיפה של המכשיר הסלולרי במטרה לבחון היכן נמצאת הבעיה. 

שימוש בכלים מתאימים לבדיקת המכשיר: נוסף על כך, הטכנאים יעשו שימוש בכלים מתאימים לבדיקה של המכשיר. במעבדה סלולרית ניתן למצוא כלים מתאימים לתיקון המכשיר בצורה הטובה ביותר. טכנאים מוסמכים ידעו בדיוק באילו כלים לעשות שימוש על מנת לתקן את המכשיר.

בדיקה מקיפה בסיום התיקון: בסיום התיקון הטכנאים יבצעו בדיקה מקיפה על מנת לוודא כי המכשיר תקין וניתן לעשות בו שימוש בצורה איכותית.

אילו תקלות מצריכות הגעה למעבדת סלולר בעכו?

ישנן מספר תקלות אשר מחייבות אתכם להגיע למעבדה סלולרית בעכו ואין לכם האפשרות להתעלם מכך. כאשר המכשיר הסלולרי שלכם אינו כשורה, הרי זה סימן כי אתם צריכים להגיע למעבדה מקצועית. הנה מספר סימנים לתקלות במכשיר:

החלפת הסוללה: אם אתם שמים לב כי הסוללה שלכם אינה במצב תקין ואתם מוצאים את עצמכם מטעינים את המכשיר לעיתים קרובות, הרי יש בעיה בסוללה והדבר מצריך החלפה של סוללה

בעיה בשקע הטעינה: נוסף על כך, אם אתם מוצאים את עצמכם משחקים עם שקע הטעינה בניסיון להטעין את המכשיר, הרי הדבר צריך להדליק לכם נורה אדומה ולכן חשוב ביותר להגיע למעבדה סלולרית מקצועית לצורך תיקון מכשיר.

שימו לב, אם הבחנתם באחת הבעיות, הרי ההמלצה היא להגיע מיד אל מעבדת סלולר בעכו לצורך תיקון מקיף של המכשיר. צוות של טכנאים מקצועיים ישמח לסייע לכם בתיקון תוך בחינה מקיפה של הבעיה ושימוש במכשיר מתאים לצורך תיקון מקצועי.

איך תדעו כי הגעתם למעבדת סלולר מקצועית בעכו?

כאשר אתם מגיעים אל מעבדת סלולר מקצועית בעכו עליכם לוודא כי מדובר במעבדה איכותית ובה צוות טכנאים מקצועיים אשר רכשו הכשרה מקיפה בתחום ויש ביכולתם לסייע לכם בפתרון תקלות שונות באמצעות הידע העומד לרשותם וכן ביכולתם לעשות שימוש במכשיר מתאים. טכנאים שאינם מקצועיים מספיק ולא ידעו להתייחס לתקלות בצורה מתאימה לא יוכלו לבצע את התיקון על הצד הטוב ביותר והדבר יגרום נזק. 

כך לדוגמא בעת החלפה של הסוללה, טכנאים מקצועיים תמיד יעדיפו לעשות שימוש בחלקי חילוף מקוריים על מנת שתהיה לכם האפשרות לחזור ולעשות שימוש במכשיר כמה שיותר מהר וללא תקלות. כאשר אתם מחפשים מעבדת סלולר באזור עכו- בצעו חיפוש מקיף תוך איתור המלצות של לקוחות אשר היו מרוצים מהשירות למשך תקופה ארוכה ולא רק כמה ימים לאחר תיקון המכשיר.

שאלות ותשובות בנושא מעבדת סלולר בעכו

בוודאי, אנחנו מספקים שירות בכל רחבי הארץ, כן גם בעיר הצפונית ביותר – עכו.

כמובן שזאת שאלה שהתשובה עליה היא לא חד משמעית, המחירים בעכו נעים בהתאם לסוג המכשיר ולסוג התקלה, המחירים נעים מ-99 ש”ח ועד כ-1200 ש”ח.

בוודאי, אנחנו בפון-נט יודעים לתקן בעכו את כל סוגי הטלפונים וכל סוגי התקלות, במהירות, ביעילות ובמחיר משתלם.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירותי תיקון טלפונים:
מה חדש באתר?
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו