שירות לקוחות

077-805-0725

כתובתינו

ז'בוטינסקי 7, אזור

מעבדת סלולר בקריות

תוכן עניינים

שירות מעבדת סלולר בקריות עד בית הלקוח

נשבר לכם המסך של המכשיר הסלולרי? רוצים לקבל שירות מקצועי במהירות ועד פתח הבית שלכם? אנחנו כאן בכדי לסייע לכם. שירות מעבדת סלולר בקריות כוללת הגעה מהירה לכל קריאה של לקוח באזור הקריות ותיקון המכשיר הסלולרי שלו מכל תקלה, העבודה תתבצע על ידי טכנאי סלולר מוסמך ובעל ניסיון שיספק שירות איכותי לכל לקוח. הזמינו עכשיו שירות מעבדת סלולר בקריות.

אזור הקריות נחשב לאזור ובו מתגוררים תושבים רבים ובמקום יש מרכזים רבים. באזור הקריות תמצאו שלל מעבדות סלולר. מעבדת סלולר בקריות תהיה מעבדה אשר תעניק פתרונות מקיפים ללקוחות אשר זקוקים לתיקון מכשיר סלולרי בשל בעיה בסוללה או בשל צורך בהחלפת שקע הטעינה.

 מחפשים מעבדת סלולר בקריות? פון-נט כאן בשבילכם
תיקון כל סוגי המכשירים הסלולריים
אחריות בסיום כל תיקון
הגעה מהירה עד בית הלקוח
מחירים נוחים 
זמינות 24/7
להזמנת שירות חייגו עכשיו 077-805-0725
סייענו כבר למאות לקוחות בקריות לתקן את הפלאפונים שלהם בדרך הנוחה ביותר.מעבדת סלולר בקריות

 

זקוקים לתיקון בדחיפות? הזמינו טכנאי סלולר עד הבית 📱

שירותי תיקון טלפונים בקריות שסיפקנו לאחרונה

כחלק משירות תיקוני הסלולר בפריסה ארצית שלנו בפון-נט אנו גם מספקים שירות מעבדת סלולר בקריות ללקוחותינו הגרים באזור הקריות. את שירות זה אנו מספקים כבר זמן רב וביצענו פעולות תיקון רבות באזור תוך הקפדה על הגעה מהירה לכל לקוח ומתן שירות אדיב.

בטבלה הבאה תוכלו לראות את חלק מאותן פעולות תיקון שביצענו לאחרונה באזור הקריות:

שירות מעבדת סלולר שסיפקנו בקריות:אופן הפעולה:עלות השירות:
תיקון מסך אייפון SE בקרית יםביצענו תיקון מסך למכשיר אייפון SE שנסדק.450 ₪
החלפת סוללה ומכסה אחורי לגלקסי S8 בקרית מוצקיןביצענו החלפת סוללה למכשיר שסבל מאיבוד מתח מהיר, בנוסף החלפנו ללקוח את המכסה האחורי.450 ₪
ניקוי קורוזיה והחלפת סוללה LG G5 בקרית אתאביצענו טיפול קורוזיה והחלפת סוללה למכשיר LG G5 שנפגע מנזקי מים.500 ₪
תיקון מסך גלקסי S10 בקרית ביאליקביצעו החלפת מסך למככשיר הלקוח לאחר שהמסך נשבר עקב נפילה.850 ₪

מהם התיקונים אשר מתבצעים במעבדת סלולר בקריות?

מעבדת סלולר בקריות תהיה מעבדה אשר תבצע שלל תיקונים. כעת נמנה את השורה של התיקונים השונים: 

החלפת סוללה: במקרה בו אין אפשרות לעשות שימוש תקין בסוללה, חשוב ביותר לבצע החלפת סוללה על מנת לחזור ולעשות שימוש תקין במכשיר. החלפה של הסוללה בצורה תקינה תאפשר לכם לעשות שימוש במכשיר וכך לא תצטרכו להמשיך את שגרת היום ללא הסלולרי שלכם. 

החלפה של שקע הטעינה: על מנת לבצע החלפה של שקע הטעינה, חשוב ביותר להגיע למעבדת סלולר מקצועית בתחום. כאשר תגיעו למעבדה מקצועית תמצאו שם טכנאים הבקיאים בתחום. 

עוצמת השמע: כאשר יש בעיה בעוצמת השמע ואין לכם אפשרות לשמוע היטב את הסאונד, הרי חשוב ביותר להגיע למעבדה מקצועית. רק במעבדה מקצועית בתחום תמצאו צוות של מומחים אשר יעמוד לשירותכם בכל זמן נתון.

החלפת שקע טעינה באמצעות מכשור מתקדם

יש לכם בעיה בשקע הטעינה? חשוב ביותר להגיע בדחיפות אל מעבדת סלולר בקריות לצורך תיקון שקע הטעינה. טרם ההגעה, חשוב לוודא כי אכן יש בעיה בשקע הטעינה ולא מדובר בבעיה אחרת. אם הבחנתם בלכלוך בשקע הטעינה או אין לכם אפשרות להטעין את השקע כמו שצריך, הרי חשוב ביותר להגיע למעבדה מקצועית. טכנאים מוסמכים יבצעו את ההחלפה של שקע הטעינה תוך זמן קצר ותהיה לכם האפשרות לחזור לשגרה שלכם תוך זמן קצר 

מה כוללת החלפה של שקע הטעינה: 

איתור הבעיה: טכנאים מוסמכים יזהו את הבעיה ויבינו כי אכן מדובר בתקלה בשקע הטעינה. 

פירוק המכשיר: נוסף על כך, בשלב הבא יתחיל פירוק המכשיר על מנת לבצע החלפה של שקע הטעינה הישן בשקע טעינה חדש. 

בחינת תקינות המכשיר: לאחר החלפה של שקע הטעינה, הטכנאי יבצע בדיקה ובמהלכה הוא יבחן האם המכשיר תקין וניתן להטעין את המכשיר בצורה טובה. כאשר הטעינה תתבצע בצורה איכותית, כך תהיה האפשרות לדעת כי ההחלפה של שקע הטעינה בוצעה ברמה הטובה ביותר. 

אחריות: יתרה מזאת, טכנאי סלולר מקצועי יעניק לכם תעודת אחריות. כאשר הטכנאי יעניק לכם תעודת אחריות, הרי תהיה לכם האפשרות לפנות לטכנאי במקרה של בעיה. במקרה של בעיה במכשיר, הטכנאי יעמוד לשירותכם לצורך תיקון הבעיה במכשיר.

איתור מעבדה סלולרית בקריות

באזור הקריות תמצאו היום מגוון מעבדות , אבל מעבדת סלולר בקריות אשר תהיה איכותית תכלול את הפרמטרים הבאים. עכשיו נציג לכם את הפרמטרים השונים: 

זמינות: בבואכם למצוא את המעבדה האיכותית ביותר בקריות, חשוב ביותר לשים את הדגש על מעבדה בה תזכו לקבלת שירות מהיר. צוות הטכנאים יהיה זמין עבורכם בכל שעה משעות היום. כאשר הטכנאים  יהיו זמינים עבורכם, תהיה לכם האפשרות לדעת כי התיקון יתבצע במהירות. 

שימוש בכלי עבודה מתקדמים: טכנאים מנוסים יעשו שימוש בכלים מתקדמים לצורך ביצוע העבודה על הצד הטוב ביותר. כאשר העבודה תעשה על הצד הטוב ביותר תוך שימוש בכלים מתקדמים תוכלו לנשום לרווחה. 

אמצעי תשלום: זאת ועוד, חשוב ביותר לבחון את אמצעי התשלום על מנת לדעת בדיוק האם אמצעי התשלום מתאימים למסגרת התקציב שלכם. אם התשובה היא חיובית, הרי מדובר במעבדה אשר עומדת בדרישות שלכם.

שאלות ותשובות בנושא מעבדת סלולר בקריות

אנו מספקים שירותי תיקון פלאפונים בקריות כבר קרוב לעשור, במהלך תקופה זו ביצענו פעולות תיקון רבות עבור תושבי הקריות.

מחיר תיקון מכשיר סלולר משתנה בעיקר לפי סוג הדגם, סוג התקלה ושעת הזמנת הטכנאי. 

את כל שירותי תיקון הפלאפונים שלנו אנחנו מספקים בזמינות 24/7 לנוחיות לקוחותינו.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירותי תיקון טלפונים:
מה חדש באתר?
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו