שירות לקוחות

077-805-0725

כתובתינו

ז'בוטינסקי 7, אזור

מעבדת סלולר בקרית גת

תוכן עניינים

שירות מעבדת סלולר בקרית גת עד בית הלקוח

זקוקים לתיקון שקע טעינה? רוצים להחליף את המכסה האחורי או המיקרופון של המכשיר הסלולרי שלכם? אנחנו כאן לשירותכם. שירות מעבדת סלולר בקרית גת יהווה פתרון אידאלי לכל בעיות הסלולר של תושבי העיר, השירות כולל הגעה מהירה לכל קריאה של לקוח בקרית גת וסיפוק פתרון איכותי לכל התקלות. הזמינו עכשיו שירות מעבדת סלולר בקרית גת של חברת פון-נט.

מעבדת סלולר בקרית גת היא מעבדה אשר נחשבת אמינה במיוחד ותספק לכם שירות איכותי מהמעלה הראשונה. לקוחות מגיעים למעבדה מסיבות שונות, בין אם מדובר על בעיות קורוזיה או בין אם מדובר על בעיות של סוללה וזוכים לקבלת שירות אמין. מעבדה סלולרית מקצועית תעשה שימוש במכשור המתקדם ביותר לטובת שירות מקצועי וכך תדעו כי הגעתם למקום הנכון.

 זקוקים לטכנאי פלאפונים בקרית גת? אנחנו כאן בשבילכם
תיקון כל המכשירים הסלולריים
תיקון פלאפונים על ידי טכנאי מוסמך ומנוסה
הגעה מהירה עד פתח בית הלקוח
מחירים נוחים והוגנים
זמינות 24/7
להזמנת שירות חייגו עכשיו 077-805-0725
סייענו כבר למאות לקוחות בקרית גת לתקן את הפלאפונים שלהם בדרך הנוחה ביותר.מעבדת סלולר בקרית גת

זקוקים לתיקון בדחיפות? הזמינו טכנאי סלולר עד הבית 📱

שירותי תיקון טלפונים בקרית גת שסיפקנו לאחרונה

אנחנו בפון-נט דואגים לספק לתושבי קרית גת את כל תיקוני הסלולר לכל דגמי הפלאפונים הקיימים כיום בשוק. את שירות מעבדת סלולר בקרית גת אנו מספקים כבר מעל עשור וביצענו תיקוני סלולר רבים עבור לקוחותינו תושבי העיר, מתיקון קורוזיה ועד תיקוני והחלפות מסכים.

לפניכם טבלה המציגה את חלק משירותי מעבדת סלולר בקרית גת שסיפקנו לאחרונה ואת עלויות השירותים השונים.

שירות מעבדת סלולר שסיפקנו בקרית גת:אופן הפעולה:עלות השירות:
תיקון מסך אייפון 7 פלוס בקרית גתביצענו תיקון מסך באייפון 7 פלוס שנפגע בעקבות נפילה.450 ₪
החלפת שקע טעינה במכשיר LG G7 בקרית גתהלקוחה התלוננה על בעיות טעינה במכשיר, הגענו לביתה וביצענו החלפת שקע טעינה על מנת לפתור את הבעיה.400 ₪
החלפת סוללה במכשיר שיאומי A1 בקרית גתביצענו החלפת סוללה מכיוון שהסוללה הישנה איבדה מתח במהירות.250 ₪

טכנאי מעבדה זמין לכל התיקונים

טכנאי מעבדה זמין לכל התיקונים שלכם . ישנם מספר תיקונים שונים אשר מצריכים הגעה  אל  מעבדת  סלולר בקרית גת: 

החלפה של סוללה: כאשר יש לכם בעיה עם הסוללה, חשוב ביותר לא לדחות את ההגעה למעבדה אלא להגיע כמה שיותר מהר. החלפה של הסוללה תאפשר לכם לעשות שימוש בסוללה במהירות רבה וללא כל בעיות. 

החלפה של רמקול: אם יש לכם בעיה ברמקול, הרי חשוב ביותר לתקן את הבעיה על מנת להיערך לשמיעה כמו שצריך. כאשר הרמקול שלכם יהיה תקין, תהיה לכם האפשרות לעשות שיחות במכשיר בצורה טובה ללא כל בעיות. 

תיקון רכיבים: במידה ויש לכם בעיה ברכיבים, הרי עליכם להגיע בצורה דחופה למעבדת סלולר בקרית גת לצורך תיקון הרכיבים במכשיר. ללא רכיבים תקינים, לא תהיה לכם האפשרות לעשות שימוש במכשיר.

למה צריך להחליף שקע טעינה במעבדה סלולרית בקרית גת?

יש לכם בעיה בשקע הטעינה במכשיר? חשוב ביותר להגיע למעבדה סלולרית לצורך תיקון המכשיר. ישנן מספר סיבות להגעה אל מעבדת סלולר בקרית גת על מנת לבצע החלפה של שקע הטעינה? 

רטיבות: כאשר יש רטיבות במכשיר חשוב ביותר להסתייע בשירותיו של מעבדה מקצועית בתחום. במקרה של רטיבות , אי אפשר להזניח את המכשיר ויש להגיע במהירות למעבדה על מנת לתקן את המכשיר בצורה הטובה ביותר. 

לכלוך: במקרה של הצטברות לכלוך על גבי המכשיר, לא תהיה לכם אפשרות לעשות שימוש במכשיר בצורה תקינה ולכן חשוב ביותר להגיע למעבדה מקצועית בתחום לצורך תיקון. לכלוך אשר מצטבר בתוך שקע הטעינה עשוי להפריע להפעלה תקינה של שקע הטעינה ולכן חשוב ביותר למהר למעבדה מקצועית בתחום. 

אם יש לכם בעיה בשקע הטעינה, הרי אין מקום לטעויות ויש להגיע למעבדה סלולרית מקצועית ובה תמצאו את הצוות הטוב ביותר אשר יהיה מוכן לשרת אתכם בצורה הטובה ביותר.

קבלת חוות דעת על מעבדה סלולרית בקרית גת

בקרית גת תמצאו לא מעט מעבדות סלולר ולכן חוות דעת על מעבדת סלולר בקרית גת תאפשר לכם לבחור את המעבדה הטובה ביותר. קבלת חוות דעת על מעבדה תאפשר לכם לבחור את המעבדה המקצועית ביותר. חשוב ביותר להתייעץ עם כמה שיותר לקוחות על מנת לבחור את המעבדה הטובה ביותר. 

תיקון מכשירים ישנים: מעבדה סלולרית מקצועית תשקיע את הזמן בתיקון מכשירים ישנים. אם יש לכם מכשיר ישן, הרי חשוב ביותר להגיע למעבדה מקצועית ובה תמצאו טכנאים מיומנים אשר יהיה ביכולתם לתקן את המכשיר החדש ללא כל בעיות. 

החלפה של מכשיר: במקרה בו אתם חושבים על החלפת מכשיר ישן בחדש, חשוב ביותר להגיע למעבדה מקצועית בתחום לטובת בחינת המכשירים החדשים. טכנאי מחשבים מקצועיים ידעו בדיוק להסביר לכם מה טיב המכשירים החדשים בהשוואה למכשירים ישנים. 

הרס של שקע טעינה: במקרה של הרס שקע הטעינה, חשוב ביותר להגיע למעבדה מקצועית ובה תהיה לכם האפשרות לבצע תיקון של שקע הטעינה בצורה הטובה ביותר. כאשר תגיעו למעבדה מקצועית בתחום, תהיה לכם האפשרות ליהנות ממכשור מתקדם אשר יאפשר לכם לדעת כי אתם בידיים טובות.

שאלות ותשובות בנושא מעבדת סלולר בקרית גת

אצלנו בפון-נט תוכלו לקבל שירות תיקון לכל סוגי התקלות בכל סוגי הפלאפונים כבר תוך שעה מרגע ההזמנה.

מחיר תיקון מכשיר סלולר משתנה בעיקר לפי סוג הדגם, סוג התקלה ושעת הזמנת הטכנאי. 

את כל שירותי תיקון הפלאפונים שלנו אנחנו מספקים בזמינות 24/7 לנוחיות לקוחותינו.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירותי תיקון טלפונים:
מה חדש באתר?
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו