שירות לקוחות

077-805-0725

כתובתינו

ז'בוטינסקי 7, אזור

תיקון טאבלט ברמת גן

תוכן עניינים

שירות תיקון טאבלט ברמת גן עד בית הלקוח

נפל לכם המשקה מהיד והטאבלט נרטב לגמרי ועכשיו הוא לא נדלק? צריכים שמישהוא שמתקן טאבלטים יבוא מהר ויעזור לכם לטפל בבעיה? אנחנו כאן בשביל זה, פון-נט מספקת שירות בפריסה ארצית וגם ברמת גן. השירות הוא בזמינות מסביב לשעון, ככה שאתם יכולים להזמין ממש עכשיו. הטכנאים שלנו יגיעו אליכם עד הבית תוך פחות משעה מרגע ההזמנה בכדי שיוכלו לסייע לכם עם הטאבלט שלכם. הזמינו עכשיו שירות תיקון טאבלט ברמת גן של פון-נט.

מכשירים טכנולוגיים כמו טאבלט משתכללים לעיתים קרובות  אבל חלקם נחשבים פגיעים יותר. בין המכשירים ניתן למצוא מכשירים חסינים לחדירת אבק או מים אבל כאשר יש תקלה במכשירים השונים, הרי ההמלצה היא לתקן את המכשירים. 

כאשר יש בעיה במכשיר טאבלט, הרי תיקון טאבלט ברמת גן נחשב חיוני במיוחד. כאשר עולה הצורך לתקן את מכשיר הטאבלט חשוב ביותר להגיע למעבדה מקצועית ובה טכנאים מנוסים.

 זקוקים לשירות תיקון טאבלט ברמת גן? אנחנו כאן בשבילכם
תיקון כל התקלות במכשיר טאבלט
כולל אחריות לכל תיקון
הגעה תוך שעה לבית הלקוח
מחירים הוגנים ביחס למחירי השוק
זמינות 24/7
להזמנת שירות חייגו עכשיו 077-805-0725
סייענו כבר לאלפי לקוחות בכל רחבי הארץ עם שירות תיקון טאבלט עד הבית.

תיקון טאבלט ברמת גן

זקוקים לתיקון בדחיפות? הזמינו טכנאי סלולר עד הבית 📱

שירותי תיקון טאבלט ברמת גן שסיפקנו לאחרונה

אצלנו בחברת תיקוני הסלולר והטאבלטים פון-נט מספקים שירותי תיקון לכל סוגי המכשירים בשוק מחשבי הלוח. השירות שאנו מגישים ניתן גם ברמת גן, אנו פועלים בעיר כבר זמן רב ומכירים היטב את רחובות העיר. אנחנו פועלים בזמינות תמידית תוך הגעה מהירה של תוך פחות משעה כדי שנוכל לסייע לכם לתקן כל תקלה במכשיר הטאבלט.

בטבלה הבאה מופיעות חלק מפעולות תיקון הטאבלטים שביצענו לאחרונה עבור ללקוחותינו כולל כמה מאפיינים:

שירות תיקון טאבלט ברמת גן שסיפקנו:אופן הפעולה:עלות השירות:
תיקון מיקרופון בטאבלט אפל ברמת גןביצענו תיקון של מיקרופון תקול ללקוח באייפד שלו.510 ₪
החלפת סוללה בטאבלט של אפל ברמת גןביצענו החלפת סוללה ללקוחה מנהריה במכשיר הטאבלט שלה.520 ₪
תיקון קורוזיה בטאבלט אסוס ברמת גןביצענו ניקוי קורוזיה במכשיר טאבלט של חברת אסוס ללקוחה בתל אביב.750 ₪

מה כולל תיקון שקע טעינה בטאבלט?

מבין התקלות הנפוצות הדורשות תיקון טאבלט ברמת גן, תיקון שקע טעינה נחשב לתקלה המצריכה טיפול יסודי במעבדת תיקונים איכותית. במידה וחיברתם את מכשיר הסמארטפון שלכם לחשמל והטעינה אורכת זמן רב יותר מהצפוי ואף במסגרתה אתם צריכים לשנות את הזווית של המכשיר, ייתכן ויש לכם בעיה במכשיר הטעינה. על מנת לטפל בתקלה הנ”ל, אתם נדרשים להגיע למעבדה מקצועית לצורך החלפה של שקע הטעינה. אם אתם לא יודעים האם שקע הטעינה דורש החלפה, הטיפ שלנו הוא רגע לפני ההגעה למעבדה, לבדוק כי שקע הטעינה נקי. תיקון של שקע טעינה כולל פירוק של שקע הטעינה הישן והחלפתו בשקע טעינה חדש תוך בחינת התקינות של המכשיר בתום התיקון על מנת לוודא כי שקע הטעינה עובד כמו שצריך ויש לכם את היכולת להטעין את המכשיר ללא כל בעיות.

מהו התיקון הפופולרי ביותר במעבדה ברמת גן?

תיקון טאבלט ברמת גן כולל את המסך. במקרה הזה, מסך הטאבלט כולל מספר מסכים לרבות מסך מגע ומסך תצוגה. אם ניקח לדוגמא טאבלט של אפל, הרי מדובר על הפרדה בין המסכים, מה שמצריך מהטכנאי לגלות מיומנות גבוה במסגרת התיקון. לעומת זאת, בטאבלטים של חברות אחרות לא קיימת הפרדה בין המסכים  ולכן מבחינת המחיר לא יהיה ניתן לראות הבדל בין החלפת מסך מגע ובין החלפת מסך תצוגה. נדגיש כי התיקו עבור החלפת מסך מתחיל מ300 שח ועשוי להגיע גם ל 600 שח בהתאם לחברה בהתאם להיקף הבעיה. 

במידה ויש לכם בעיה במסך ומדובר במסך שבור או מסך סדוק, הרי אי אפשר לעבור על כך לסדר היום ויש חשיבות עליונה להגיע למעבדה מקצועית על מנת לקבל את השירות הטוב ביותר. טכנאי מעבדה מנוסים יעבדו בסביבה סטרילית תוך התאמת מכשור מתאים לתיקון המסך בצורה הטובה ביותר.

איך תדעו כי הגעתם למעבדת תיקונים איכותית ברמת גן?

תיקון טאבלט ברמת גן מחייב אתכם להיות עם היד על הדופק ולבדוק מספר מעבדות טרם בחירת המעבדה המקצועית ביותר. מבין המעבדות השונות, חשוב ביותר לבחור מעבדה מקצועית ואיכותית אשר הצוות יעניק לכם מענה מקיף אשר יענה על הצרכים שלכם.

איך תדעו כי הגעתם למעבדת תיקונים איכותית? הנה מספר פרמטרים:

חלפים מקוריים: תיקון טאבלט דורש שימוש בחלפים מקוריים ולכן חשוב ביותר לוודא כי טרם ההגעה למעבדה הטכנאים עושים שימוש אך ורק בחלפים מקוריים על מנת לבצע את התיקון ברמה הגבוהה ביותר.

בהירות מסך: אם הבעיה היא החלפת מסך, הרי חשוב ביותר לוודא כי אחרי התיקון המסך בהיר והצבעים חדים- כך תדעו כי מדובר בתיקון איכותי ביותר.

הופעת נקודות שחורות על גבי המסך: זאת ועוד, חשוב ביותר לוודא כי לא מופיעות נקודות שחורות על המסך. אם מופיעות נקודות שחורות על המסך, הרי הדבר מחייב בדיקה במעבדה. 

אחריות על התיקון: נוסף על זאת, מעבדה מקצועית בתחום תדאג להציע לכם אחריות על התיקון וכך תוכלו לפנות למעבדה על מנת ליהנות משירות תיקונים איכותי ללא תוספת תשלום במסגרת תקופת האחריות.

שאלות ותשובות בנושא תיקון טאבלט ברמת גן

כן, השירות של פון-נט הוא תמידי ואפשר להתקשר גם בסופ״ש.

מחיר תיקון טאבלט משתנה בעיקר לפי סוג הדגם, סוג התקלה ושעת הזמנת הטכנאי.

אנחנו בפון-נט מספקים את כלל שירותינו ברמת גן כולל תיקון מסך טאבלט.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירותי תיקון טלפונים:
מה חדש באתר?
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו