שירות לקוחות

077-805-0725

כתובתינו

ז'בוטינסקי 7, אזור

תיקון אייפון x

תוכן עניינים

שירות תיקון אייפון x עד בית הלקוח

בעלי אייפון x, מחפשים מעבדת סלולר שתספק שירות תיקון אייפון x  בצורה מקצועית? הגעתם למקום הנכון. אנחנו בפון-נט מספקים שירות תיקון אייפון x  בפריסה ארצית ובהגעה מהירה עד בית הלקוח. הטכנאים שלנו יגיעו אליכם תוך פחות משעה מרגע ההזמנה ויתקנו כל תקלה באייפון x. הזמינו עכשיו שירות תיקון אייפון x  דרך חברת פון-נט.

אייפון נחשב למכשיר מתקדם, אך ישנם מצבים שונים בהם יש צורך לקחת את המכשיר לתיקון. תיקון אייפון x מצריך הגעה למעבדה מקצועית. כאשר המכשיר יהיה בתיקון אצל מעבדה מקצועית תדעו כי אתם עתידים לקבל מכשיר חדש אשר תוקן על ידי מומחים בתחום וכך יתאפשר לכם לעשות שימוש במכשיר.

זקוקים לתיקון אייפון x? אנחנו כאן כדי לספק זאת
תיקון כל תקלות אייפון x
כולל אחריות לכל שירות
הגעה מהירה לבית הלקוח
מחירים נוחים לכל כיס
זמינות 24/7 ושירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו עכשיו 077-805-0725
סייענו כבר לאלפי לקוחות בכל רחבי הארץ עם שירות תיקון אייפון x עד הבית.

תיקון אייפון x

זקוקים לתיקון בדחיפות? הזמינו טכנאי סלולר עד הבית 📱

שירותי תיקון אייפון x שסיפקנו לאחרונה

אייפון x הוא מכשיר מתקדם וחדשני בתחום הסלולר, לכן במקרה של כל סוג תקלה במכשיר יש לבצע את התיקון רק דרך מעבדת סלולר מקצועית. הטכנאים של פון-נט מתמחים בתיקון אייפון x ויתקנו כל תקלה שתיתקלו בה על הצד הטוב ביותר.

בטבלה הבאה נציג את חלק מפעולות תיקון אייפון x שביצענו לאחרונה:

שירות תיקון אייפון x שסיפקנו:אופן הפעולה:עלות השירות:
תיקון מצלמה אחורית באייפון x במצפה רמוןהמצלמה במכשיר האייפון x נשברה לכן ביצענו החלפת מצלמה אחורית.700 ₪
החלפת סוללה לאייפון x בפתח תקווההטכנאי שלנו הגיע לבית הלקוח לבצע החלפת סוללה באייפון x לאחר שהמכשיר לא הטעין באופן רציף.400 ₪
תיקון מסך לאייפון x במודיעיןביצענו תיקון מסך ללקוחה לאחר שמסך האייפון x שלה נשבר.950 ₪
החלפת שקע טעינה באייפון x בגבעת שמואלהגענו לבית הלקוח וביצענו החלפה לשקע הטעינה במכשיר האייפון x של הלקוח.500 ₪

מה כולל תיקון של מכשיר אייפון x אצל מעבדה סלולרית?

תיקון אייפון x כולל התייחסות לרכיבים שונים אשר יש לתקן במכשיר על מנת להפעילו בצורה טובה ביותר. הנה שורת התיקונים אשר ניתן לבצע אצל מעבדת סלולר מקצועית בתחום: 

החלפה של כפתור בית: החלפה של כפתור בית נדרשת במקרה בו אין לכם את היכולת לעשות שימוש במכשיר האייפון בצורה טובה. לצורך כך, יהיה עליכם להגיע למעבדה סלולרית מקצועית. 

הימצאות סדק בגב האחורי של המכשיר: כאשר יש מצב של הימצאות סדר בגב האחורי של המכשיר, אי אפשר להמשיך בשגרה אלא יש צורך להגיע למעבדת סלולר מקצועית בתחום על מנת לבחון את הבעיה ולבצע תיקון מקיף על ידי מומחים בתחום.

מהי מעבדה מומחית לתיקון אייפון x?

תיקון אייפון x מצריך הגעה למעבדת סלולר ובה מומחים בתחום. היום ישנן מעבדות רבות, אך לא גל מעבדה מעסיקה את טובי המומחים ולכן צריך לבחון את שורש העניין במטרה לבחון את ההיצע ולבחור את המעבדה המקצועית ביותר המעסיקה צוות של מומחים בתחום. כיצד ניתן לדעת כי מדובר במעבדה של מומחים? הנה מספר פרמטרים אשר יסייעו לכם בבחירת המעבדה: 

ציוד מתקדם: מעבדה מקצועית לטובת תיקון אייפון תחזיק ציוד מקצועי ומתקדם. תיקון סלולרי זה תחום מתקדם אשר יש בו חידושים רבים כל הזמן ולכן חשוב ביותר להיות עם היד על הדופק ולוודא כי אכן במעבדה עושים שימוש במכשור מתקדם לטובת התיקון. 

הכשרה רחבה: נוסף על זאת, מעבדה מקצועית תעסיק צוות מיומן ומקצועי אשר רכש השכלה רחבה בתחום ויש ביכולתו לבצע תיקון מקיף הכולל ידע רב על מכשירים שונים לרבות אייפון. 

חסכון כספי:  יתרה מזאת, מעבדה מקצועית תחסוך לכם שורה ארוכה של כספים בשל המומחים בתחום. אם תנסו לתקן את המכשיר בכוחות עצמכם, אתם עשויים למצוא את עצמכם משלמים על כך ביוקר, זאת בניגוד למעבדה מקצועית ובה מומחים בתחום אשר להם המכשור המתאים. 

צוות מקצועי ישמח להציג בפניכם את האפשרויות השונות אשר יש לכם במסגרת התיקון ובהתאם למסגרת התקציב שלכם.

מקצועית ללא פשרות

נוסף על זאת, מעבדת תיקונים המבצעת בין היתר תיקון אייפון x  מקצועיות ללא פשרות. מה הכוונה? כעת נפרט בפניכם את הפרמטרים המגדירים מהי מעבדה מקצועית: 

ללא גרימת נזק למכשיר: מעבדת סלולר מקצועית תבצע את התיקון ללא כל גרימת נזק למכשיר שלכם וכך תדעו כי הגעתם למעבדה מקצועית ביותר. 

מגוון פתרונות מתקדמים: יתרה מכך, מעבדה סלולרית המתמחה בתיקון של אייפון תספק פתרונות מתקדמים באשר לבעיות השונות במכשיר המצריכות תיקון וכך תהיו בטוחים כי מדובר במעבדה אשר מוצאת את הפתרונות הטובים ביותר לטובת הלקוחות שלה. 

מיומנות רבה: צוות מקצועי בתחום יהיה מיומן בכל הקשור לתיקון המכשיר בצורה טובה. בין אם מדובר על החלפה של סוללה או כל בעיה אחרת המצריכה תיקון, חשוב ביותר לדעת כי במעבדה מקצועית עומד לצדכם צוות המפגין מיומנות רבה. 

חלקי חילוף מקוריים: יתרה מזאת, במעבדה מקצועית יקפידו לעשות שימוש בחלקי חילוף מקוריים לטובת תיקון המכשיר. 

בעולם בו אנו עושים שימוש במכשיר האייפון לעיתים קרובות זה חשוב ביותר להגיע למעבדה מקצועית לטובת תיקון איכותי.

שאלות ותשובות בנושא תיקון אייפון x

מחיר תיקון אייפון x משתנה בעיקר לפי סוג התקלה, רמת החומרה של התקלה וכמובן שעת הזמנת הטכנאי. 

כמובן, בין השירותים שאנו מספקים ניתן למצוא שירות תיקון נזקי מים וקורוזיה לאייפון x ולכל סוג מכשיר.

את כל שירותי תיקון הפלאפונים שלנו אנחנו מספקים בזמינות 24/7 לנוחיות לקוחותינו.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירותי תיקון טלפונים:
מה חדש באתר?
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו