שירות לקוחות

077-805-0725

כתובתינו

ז'בוטינסקי 7, אזור

תיקון אייפון Xs

תוכן עניינים

שירות תיקון אייפון Xs עד בית הלקוח

מחפשים שירות תיקון אייפון Xs? מחפשים מעבדת סלולר שתבצע את כל סוגי התיקונים לאייפון Xs במקצועיות ויעילות? ובכן, הגעתם למקום הנכון. חברת פון-נט מציעה מגוון רחב של שירותי תיקונים לכל האייפונים. השירות שלנו מבוצע על ידי טכנאי סלולר מנוסים בעלי ותק של שנים רבות בתחום. הטכנאים שלנו מגיעים במהירות לכל מקום ובכל שעה כדי לסייע לכם לפתור התקלה. הזמינו עכשיו שירות תיקון אייפון Xs ותחזרו לשימוש רגיל במהרה.

תיקון אייפון Xs מצריך הגעה למעבדה סלולרית מקצועית בתחום. כאשר תגיעו למעבדה סלולרית מקצועית תמצאו שם צוות טכנאים מיומן אשר יבצע תחקיר מקיף במטרה לבחון את סוגי התקלה על מנת להציע לכם שירותי תיקון מתקדמים.

 זקוקים לשירות תיקון אייפון Xs? אנחנו מספקים זאת
תיקון כל תקלות אייפון Xs
כולל אחריות בסיום התיקון
הגעה מהירה עד בית הלקוח
מחירים הוגנים ונוחים
זמינות 24/7
להזמנת שירות חייגו עכשיו 077-805-0725
סייענו כבר לאלפי לקוחות בכל רחבי הארץ עם שירות תיקון אייפון Xs עד הבית.

תיקון אייפון Xs

זקוקים לתיקון בדחיפות? הזמינו טכנאי סלולר עד הבית 📱

שירותי תיקון אייפון Xs שסיפקנו לאחרונה

אצלנו בפון-נט תוכלו למצוא את כל שירותי התיקונים לדגמי האייפון, בנוסף גם שירות תיקון אייפון Xs, כל שירותי התיקון שלנו מסופקים בפריסה ארצית השירותים שלנו ניתנים בכל שעות היממה, שבעה ימים בשבוע לנוחיות לקוחותינו. הטכנאים שלנו יגיעו עד דלת הבית של הלקוח בכדי לסייע לו בכל תקלת סלולר שהוא נתקל בה, בין אם זה מסך שבור או שקע טעינה מקולקל.

לפניכם טבלה המציגה פעולות תיקון אייפון Xs שביצענו לאחרונה ואת עלויות השירות:

שירות תיקון אייפון Xs שסיפקנו:אופן הפעולה:עלות השירות:
החלפת שקע אוזניות במכשיר אייפון Xs אשדודביצענו החלפת שקע אוזניות בחדש לאחר שהחיבור במכשיר התקלקל.300 ₪
תיקון מסך של אייפון Xs ברמת החיילהגענו לבית העסק של הלקוח והחלפנו מסך שבור במכשיר.500 ₪
החלפת סוללה באייפון Xs מודיעיןהגענו לבית הלקוח וביצענו החלפה לסוללה במכשיר.300 ₪

סיבות לתיקון אייפון Xs

תיקון אייפון Xs מצריך מכם להגיע למעבדה סלולרית איכותית על מנת לקבל שירות מתקדם. כאשר תגיעו למעבדה סלולרית מקצועית, תהיה לכם ההזדמנות ליהנות משירות תיקונים איכותי מעל הכל. ישנן סיבות שונות לתיקון המכשיר. כעת נציג בפניכם את הסיבות השונות לתיקון המכשיר:

קורוזיה: נפילה של המכשיר למים אינה נעימה במיוחד. אם גם אתם נחשבים לאנשים אשר לוקחים אתכם את האייפון לכל מקום, הרי זה עשוי לקרות גם לכם. במקרה  הזה חשוב ביותר למהר ולהגיע למעבדה מקצועית ובעלת ניסיון רב בתחום. כאשר תגיעו למעבדה מקצועית ובה ניסיון רב בתחום, הרי תהיה לכם האפשרות לדעת כי צוות טכנאים מקצועיים יעניק לכם שירות מתקדם.

החלפה של הסוללה באייפון: לפעמים נוצר מצב ובו יש צורך להחליף את הסוללה במכשיר על מנת לעשות בו שימוש תקין. במקרה בו הסוללה שלכם אינה תקינה ויש צורך בהחלפה של הסוללה, הרי הגעה למעבדה מקצועית בתחום תאפשר לכם לדעת כי הטכנאים יבצעו את התיקון ברמה הגבוהה ביותר. טכנאים מקצועיים אשר להם ניסיון רב בתחום יבצעו את התיקון באמצעות מכשור מתקדם אשר יאפשר לכם להיות רגועים ולעשות שימוש במכשיר בהקדם.

החלפה של שקע הטעינה: לא מצליחים להטעין את המכשיר? במקרה הזה, חשוב ביותר להגיע למעבדה מקצועית בתחום ובה מומחים. אם אתם לא מצליחים להטעין את המכשיר, הרי ייתכן ויש לכם בעיה בשקע הטעינה. כאשר יש בעיה בשקע הטעינה לא כדאי לחכות זמן רב אלא להגיע כמה שיותר מהר למעבדה. 

שבר במסך: כאשר יש שבר במסך, הרי חשוב ביותר להגיע למעבדה סלולרית על מנת לקבל שירות ולעשות שימוש במכשיר.

עלות מחיר תיקון אייפון Xs

תיקון אייפון Xs  יעלה לכם בהתאם לדגם וכמובן בהתאם לאיכות המסך. מדובר בפרמטרים חשובים ביותר אשר אתם צריכים להביא בחשבון במסגרת התיקון. אם המסך שלכם אינו עובד כשורה, הרי חשוב ביותר להתעקש על חלקי חילוף מקוריים. כאשר תתעקשו על חלקי חילוף מקוריים אמנם תשלמו יותר, אבל תוכלו ליהנות משימוש במכשיר האייפון בצורה תקינה. 

מעבדת סלולר אשר תעשה שימוש בחלקי חילוף מקוריים תאפשר לכם ליהנות מאיכות ולא להתפשר על חלקי חילוף שאינם מקוריים. שימוש בחלקי חילוף שאינם מקוריים עשויים לגרום לתקלות רבות במסגרת השימוש. שימו לב, אם המחיר אינו גבוה יתר על המידה, הרי ייתכן ולא מדובר בחלקי חילוף מקוריים.

כך או אחרת, בבואכם לבחון את המחיר חשוב ביותר לבצע השוואת מחירים בין המעבדות השונות המציעות שירותי תיקון למסך אייפון מהדגם הנ”ל על מנת להיות בטוחים שאתם משלמים את המחיר הטוב ביותר ומקבלים את השירות הטוב ביותר.

תיקון אייפון Xs רק במעבדה מקצועית

אם המכשיר לא נדלק או יש בעיה בכפתורים או ברמקול, הרי תיקון אייפון Xs  מצריך מכם להגיע למעבדה סלולרית מקצועית. רק במעבדה מקצועית תמצאו את השירות הטוב ביותר ואת הטכנאים המתקדמים ביותר אשר יציעו לכם שירותי תיקונים איכותיים.

כאשר התיקון יתבצע במעבדה מקצועית תהיה לכם האפשרות להיות רגועים ולדעת כי צוות המעבדה יציע לכם אחריות על תיקון המכשיר. המשמעות היא כי תהיה לכם האפשרות להגיע למעבדה במקרה בו תזדקקו לשירות תיקונים נוסף, כאשר השירות יהיה ללא עלות בשל האחריות.

שאלות ותשובות בנושא תיקון אייפון Xs

כמובן אנחנו בפון-נט מבצעים את כל סוגי התיקונים לכל דגמי אייפון.

מחיר תיקון כל דגמי האייפון משתנה בעיקר לפי סוג התקלה ושעת הזמנת הטכנאי. 

אנחנו בפון-נט מספקים את כלל שירותינו בפריסה ארצית.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירותי תיקון טלפונים:
מה חדש באתר?
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו