שירות לקוחות

077-805-0725

כתובתינו

ז'בוטינסקי 7, אזור

תיקון גלקסי 10 פלוס

תוכן עניינים

שירות תיקון גלקסי 10 פלוס עד בית הלקוח

מצאתם את עצמכם תקועים עם תקלה במכשיר שלכם ואתם זקוקים לשירות תיקון גלקסי 10 פלוס ואתם רוצים שירות איכותי עד הבית, הטכנאים שלנו כאן למענכם. שירות התיקונים של פון נט הוא הטוב ביותר בתחום והטכנאים שלנו מנוסים ומוסמכים עם ניסיון רב.

יש לכם מכשיר מדגם גלקסי 10? חשוב ביותר לבדוק את המכשיר במקרה של תיקון גלקסי 10  פלוס אצל מעבדה סלולרית מקצועית. רק כאשר תגיעו למעבדה מקצועית בתחום תוכלו לקבל שירות מקצועי הכולל שורה ארוכה של תיקונים על ידי טכנאים מומחים.

 מחפשים שירות תיקון גלקסי 10 פלוס? זה המקום להזמין ממנו
תיקון כל תקלה בכל דגמי סמסונג גלקסי
אחריות בסיום כל תיקון
הגעה תוך שעה מרגע ההזמנה
מחירים הוגנים ביחס למחירי השוק
זמינות 24/7
להזמנת שירות חייגו עכשיו 077-805-0725
סייענו כבר למאות לקוחות בכל רחבי הארץ עם שירות תיקון גלקסי 10 פלוס עד הבית.

‎⁨תיקון גלקסי 10 פלוס⁩

זקוקים לתיקון בדחיפות? הזמינו טכנאי סלולר עד הבית 📱

שירותי תיקון גלקסי 10 פלוס שסיפקנו לאחרונה

סמסונג גלקסי 10 פלוס הוא חלק מסדרת מכשירים סלולריים המתקדמת ביותר בשוק כיום. במידה שישנה תקלה או שהמכשיר לא עובד מכל סיבה שהיא, חשוב לבחור מעבדת סלולר מקצועית לתיקון נכון ומקצועי. הטכנאים של פון נט מתמחים בתיקון כל סוג תקלה במכשירי סמסונג גלקסי בכל רחבי הארץ. 

צירפנו טבלה עם מספר דוגמאות לחלק מהתיקונים שביצענו עבור לקוחות בעלי גלקסי 10 פלוס:

שירות תיקון גלקסי 10 פלוס שסיפקנו לאחרונה:אופן הפעולה:עלות השירות:
החלפת סוללה בגלקסי 10 פלוס באבן יהודהלאחר שראינו את הפלאפון, ובדקנו את תוכנו, הבנו כי יש צורך להחליף סוללה כדי למנוע תקלות חמורות יותר בהמשך .300 ₪
תיקון מסך גלקסי 10 פלוס בחדרהקיבלנו קריאה להגיע לבית הלקוח בחדרה לבדיקת פלפון תקול. לאחר בדיקה, הטכנאי, היה צריך להחליף את המסך ולהחליף מס' חלקים היות ונראה כי קיימת קורוזיה שצריך לנטרלה במיידי. 500 ₪
תיקון מצלמה בגלקסי 10 פלוסכאשר הלקוח צילם במצלמה, התמונות לא יצאו חדות ואף היה מעין פס לא ברור לאורך הצילום. לאחר בדיקת הפלאפון, הטכנאי החליף את המצלמה והתמונות יצאו נהדרות450 ₪

אילו שירותי תיקון גלקסי מוצעים במעבדה

תיקון גלקסי 10 פלוס כולל התייחסות לשורה ארוכה של תקלות העשויות לקרות במכשיר. כאשר יש לכם את אחת התקלות, רצוי לא לנסות ולתקן את התקלות לבד אלא להגיע למעבדה מקצועית בתחום.

הנה מספר תקלות המצריכות הגעה למעבדה סלולרית:

אי הפעלת הכפתורים במכשיר: במקרה בו אין לכם את היכולת לבצע הפעלה של הכפתורים בצורה איכותית, הרי חשוב ביותר להגיע למעבדה מקצועית בתחום על מנת להסתייע בשירות של מומחים בתחום. במקרה בו אין לכם אפשרות להפעיל את הכפתורים של ההדלקה וההפעלה בצורה תקינה, הרי זאת עבודה למומחים בתחום.

תיקון מצלמה קדמית ואחורית: נוסף על זאת, חשוב ביותר לבצע תיקון של מצלמה קדמית ואחורית. בשנים האחרונות רבים מאיתנו עושים שימוש במצלמה על מנת להנציח רגעים מרגשים בחיינו ולכן חשוב ביותר לוודא כי המצלמה פועלת בצורה טובה. לעיתים יהיה צורך בהחלפה של עדשה או החלפה של מערכת המצלמה.

החלפה של סוללה: לעיתים יש צורך בהחלפה של הסוללה ואורך החיים של הסוללה. תיקון של מנגנון השמע במכשיר: במידה ואין לכם יכולת לשמוע את השיחה בצורה תקינה, הרי קיימת חשיבות רבה לטפל בבעיה בצורה מקצועית באמצעות תיקון של מנגנון השמע. אם אתם שומעים ואין לכם יכולת לשמוע את הצד השני או אין לכם יכולת לשמוע מוסיקה בצורה טובה, הרי יש חשיבות רבה לטפל בכך.

תיקון מסך: במידה והמסך נשבר או חל שינוי בתפקוד של המגע, הרי חשוב ביותר להגיע למעבדה סלולרית מקצועית בתחום על מנת לבחון את ההיצע. כאשר תבחנו את ההיצע, תהיה לכם האפשרות לדעת בדיוק מה הבעיה . טכנאים מומחים בתחום יבחנו את הבעיה במסך על מנת לבצע את התיקון בצורה טובה. מסך סדוק, שבור או בעל שיבושים בתפקוד המגע, צבעים לא תקינים ועוד שלל תקלות תצוגה,

בכל אחד מאלה אנו מבצעים בדיקה סביב אפשרות התיקון של המסך הקיים ועל פי הצורך מתקנים את הקיים. במידת הצורך, אנו מחליפים את המסך ואת המעטפת האלקטרונית שלו, על בסיס מסך מקורי של סמסונג גלקסי.

טכנאים מומחים בתיקון גלקסי 10

בבואכם אל מעבדה סלולרית לצורך תיקון גלקסי 10 פלוס תפגשו שם שורה של טכנאים מקצועיים בתחום אשר יציעו לכם מגוון פתרונות לתקלות שלכם חשוב ביותר לבחון את האיכות של הטכנאים על מנת לקבל שירות מתקדם ומקצועי. מיהם טכנאים מומחים.

הכשרה מתאימה לתפקיד: טכנאים מומחים במעבדה סלולרית יהיו טכנאים אשר להם תעודה המעידה על למידה והכשרה בתחום וכך תדעו כי מדובר באנשי מקצוע אשר להם ניסיון רב בתחום.

שימוש בכלים מתקדמים: נוסף על זאת, טכנאים מקצועיים יעשו שימוש בכלים מתקדמים לטובת תיקון המכשיר.

מהי מעבדה מקצועית לתיקון גלקסי 10

בבואכם לתקן את מכשיר הגלקסי 10, חשוב להגיע למעבדה סלולרית מקצועית. מהי מעבדה מקצועית?

תעודת אחריות: מעבדה מקצועית תעניק שירותי תיקון גלקסי 10 פלוס ברמה הגבוהה ביותר, לרבות הענקת אחריות על תיקון המכשיר.  

זמן רב למענה על שאלות: נוסף על זאת, במעבדה מקצועית תמצאו צוות איכותי אשר ישקיע את זמנו במענה רב לכל השאלות שלכם וכך תהיה לכם האפשרות לקבל תשובות מקיפות על השאלות שלכם.

שאלות ותשובות בנושא תיקון גלקסי 10 פלוס

הגיעו למעבדה בכדי שנוכל לבחון מהי הסיבה וכדי שתוכלו לחזור ולשמוע את הצד השני כמו שצריך. אל תנסו לפתור את העניין לבד.

מחיר התיקון של גלקסי 10 משתנה בהתאם לסוג התקלה וכמובן שעת הזמנת הטכנאי. 

לעתים מסך של גלקסי 10 פלוס לא עובד. לעתים צריך להחליפו אך לעיתים מדובר על תקלה במכשיר עצמו. טכנאי יגיע אליכם ויבדוק את הפלאפון ולאחר הבדיקה יוחלט מה ניתן לעשות 

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירותי תיקון טלפונים:
מה חדש באתר?
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו