שירות לקוחות

077-805-0725

כתובתינו

ז'בוטינסקי 7, אזור

החלפת שקע טעינה לגלקסי 7

תוכן עניינים

שירות החלפת שקע טעינה לגלקסי 7 עד בית הלקוח

מכשיר הגלקסי שלכם עושה בעיות בזמן הטעינה? הטעינה אינה נמשכת באופן שאתם מכירים? אתם זקוקים לשירות החלפת שקע טעינה לגלקסי 7. אנחנו בפון-נט מספקים את שירות זה וכל שאר התיקונים למכשיר גלקסי 7 בפריסה מצפון עד דרום, בזמינות מסביב לשעון ועד בית הלקוח, כך שכל מה שאתם זקוקים לעשות הוא להזמין טכנאי סלולר דרך חברת פון-נט ואנחנו נדאג להגיע אליכם ולטפל בבעיה. 

יש לכם בעיה בשקע טעינה של מכשיר לגלקסי 7? במקרה בו יש לכם בעיה, הרי חשוב ביותר להגיע למעבדה מקצועית בתחום לצורך תיקון מקיף. כאשר תגיעו למעבדה איכותית תדעו כי הגעתם למקום ובו נמצאים אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בתחום ויש באפשרותם לסייע לכם בנידון.

צריכים החלפת שקע טעינה לגלקסי 7? זה המקום המתאים
החלפת שקע טעינה לכל דגמי גלקסי
כולל אחריות בסיום התיקון
הגעה מהירה עד בית הלקוח
מחירים הוגנים ביחס למחירי השוק
זמינות 24/7
להזמנת שירות חייגו עכשיו 077-805-0725
סייענו כבר לאלפי לקוחות בכל רחבי הארץ עם שירות החלפת שקע טעינה לגלקסי 7 עד הבית

החלפת שקע טעינה לגלקסי 7

זקוקים לתיקון בדחיפות? הזמינו טכנאי סלולר עד הבית 📱

שירותי החלפת שקע טעינה לגלקסי 7 שסיפקנו לאחרונה

אנחנו בפון-נט מספקים תיקונים לכל התקלות האפשריות במכשיר סמסונג גלקסי 7 בפרט ומכשירי סמסונג בכלל (כולל טאבלטים). שקע טעינה תקול זו תקלה מוכרת מאוד ולכן החלפת שקע טעינה לגלקסי 7 הוא דבר חשוב שצריך להיעשות על ידי טכנאי מוסמך דרך חברת סלולר מקצועית. התקשרו אלינו ותקבלו גם הצעת מחיר משתלמת.

בטבלה הבאה מוצגות חלק מפעולות החלפת שקע טעינה לגלקסי 7 שביצענו לאחרונה:

שירות החלפת שקע טעינה לגלקסי 7 שסיפקנו:אופן הפעולה:עלות השירות:
החלפת שקע טעינה לגלקסי 7 בגבעת שמואלהגענו לבית הלקוח וביצענו החלפה לשקע הטעינה במכשיר הגלקסי 7 של הלקוח.400 ₪
החלפת סוללה ושקע טעינה בגלקסי 7 באשדודהחלפנו סוללה ישנה של לגלקסי 7 וביצענו תיקון לשקע הטעינה לאחר שהמכשיר של הלקוח לא הטעין.650 ₪
החלפת שקע טעינה בגלקסי 7 בבאר שבעהחלפנו שקע טעינה במכשיר מסוג גלקסי 7 לאחר שהמכשיר לא הטעין באופן רציף.620 ₪

מה תקבלו במסגרת החלפה של שקע טעינה לגלקסי 7?

במסגרת החלפת שקע טעינה לגלקסי 7 תזכו לקבלת שירות מקצועי ומקיף הכולל את השלבים הבאים:

שקע טעינה חדש: במסגרת ההגעה אל המעבדה לצורך החלפת השקע הישן בחדש תזכו לקבלת שקע חדש וכך תהיה לכם האפשרות לעשות שימוש בשקע טעינה חדש לאורך זמן רב ללא כל דאגות.

הרכבה מקצועית: נוסף על זאת, תהיה לכם האפשרות ליהנות מהרכבה מקצועית ביותר על ידי צוות מומחים אשר להם ניסיון רב בתחום. 

תיקון מהיר: זאת ועוד, במסגרת העבודה של טכנאי המעבדה תהיה לכם האפשרות ליהנות משירות אשר כולל תיקון מהיר וכך תהיה לכם האפשרות לחזור לעבודה שלכם במהירות ולא תצטרכו לבזבז זמן המתנה יקר.

אחריות: יתרה מכך, תזכו לקבלת אחריות. משמעות הדבר כי תהיה לכם האפשרות להגיע למעבדה לצורך שאילת שאלות שונות לגבי המכשיר שלכם.

אילו בעיות מצריכות החלפה של שקע טעינה לגלקסי 7?

 ישנן מספר בעיות המצריכות החלפת שקע טעינה לגלקסי 7. כעת נפרט בפניכם את הבעיות השונות המצריכות מכם להגיע למעבדה סלולרית מומחית בתחום:

המכשיר אינו נטען: במקרה בו מכשיר הגלקסי 7 אינו נטען, זה סימן כי אתם צריכים להגיע למעבדה מקצועית בתחום לטובת תיקון מקיף. כאשר תגיעו למעבדה מקצועית לצורך תיקון מקיף, תהיה לכם האפשרות לדעת כי צוות מקצועי יהיה ערוך ומוכן לסייע לכם בתיקון של המכשיר בצורה הטובה ביותר.

הגלקסי מפסיק להטעין לסירוגין: מקרה בו מכשיר הגלקסי שלכם מפסיק להטעין לסירוגין, הרי קיימת חשיבות עליונה להגיע למעבדה מקצועית לטובת תיקון מקיף.

הרמקול אינו פעיל: במקרה בו הרמקול אינו פעיל, הרי ייתכן והבעיה היא בשקע הטעינה ולכן חשוב ביותר להגיע למעבדה מקצועית בתחום.

הסוללה במכשיר נגמרת במהירות: מצב בו הסוללה במכשיר נגרמת במהירות, יהיה מצב בו לא יתאפשר לכם לעשות שימוש בסוללה ולכן תצטרכו להגיע למעבדה סלולרית.

כאשר תגיעו למעבדת סלולר איכותית לטובת החלפה של שקע הטעינה חשוב ביותר לוודא כי המעבדה עושה שימוש בחלקי חילוף מקוריים לטובת התיקון. כאשר המעבדה תעשה שימוש בחלקי חילוף מקוריים תדעו כי הגעתם למקום הנכון ביותר.

כיצד מתבצע החלפה של שקע טעינה?

החלפת שקע טעינה לגלקסי 7 כוללת מספר שלבים אשר הטכנאים במעבדה מבצעים לפי הסדר על מנת להבטיח כי ההחלפה תתבצע על הצד הטוב ביותר וכך תהיה לכם האפשרות לחזור לשגרה כמה שיותר מהר. כעת נפרט על השלבים השונים הכוללים את ההחלפה:

פירוק מכשיר גלקסי: על מנת לבצע את ההחלפה של שקע טעינה ישן בחדש, חשוב ביותר לבצע פירוק מקצועי של המכשיר. הפירוק מתבצע באמצעות שימוש  במכשור מתאים.

בחירת מכשור איכותי: הטכנאים במעבדה יבחרו את המכשור המתאים ביותר לטובת ההחלפה של השקע בצורה הטובה ביותר.

איטום איכותי: על מנת לאפשר חווית שמיעה איכותית במכשיר הגלקסי צוות הטכנאים יעביר את הספוג של המיקרופון הישן למכשיר החדש וכך יהיה ניתן לשמוע בצורה טובה יותר.

הרכבה מהירה: נוסף על זאת, חשוב ביותר לבצע הרכבה מהירה של שקע הטעינה לטובת קהל הלקוחות.

בדיקה של תקינות המכשיר: יתרה מכך, יש לבצע בדיקה של תקינות מכשיר גלקסי 7.

שאלות ותשובות בנושא החלפת שקע טעינה לגלקסי 7

כמובן, אנו מספקים שירותי החלפת שקע טעינה לכל סוגי המכשירים בפריסה ארצית ובזמינות תמידית.

חשוב לוודא שהתקלה היא אכן בשקע הטעינה ולא במטען על ידי בדיקת מטען אחר, במקרה של החלפה יש לבצע רק דרך מקום המשתמש בחלקי חילוף מקוריים.

לפני שאנו מחברים את מכשיר הגלקסי יש לוודא שאנו מחברים נכון ולא הפוך, והכי חשוב לבצע זאת בעדינות.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירותי תיקון טלפונים:
מה חדש באתר?
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו