שירות לקוחות

077-805-0725

כתובתינו

ז'בוטינסקי 7, אזור

תיקון מסך שיאומי A1

תוכן עניינים

שירות תיקון מסך שיאומי A1 עד בית הלקוח

הילד הפיל לכם את השיאומי ונסדק המסך? נתקעתם בבית ואתם חייבים החלפת מסך במיידי? שירות התיקונים של חברת פון-נט יגיע אליכם עד הבית עם תיקון מסך שיאומי A1. אנחנו מספקים שירות תיקון מסך לכל סוגי מכשירי השיאומי הקיימים בשוק וללקוחות מכל הארץ. השירות ניתן בזמינות תמידית, הטכנאים שלנו יגיעו אליכם במהירות ויבצעו כל תיקון במכשיר השיאומי שתזדקקו לו. הזמינו עכשיו תיקון מסך שיאומי A1 דרך חברת פון-נט.

יש לכם מכשיר שיאומי A1 ? לעיתים המסך במכשיר עשוי לא להיות תקין מסיבות שונות כמו שבירה או בעיות אחרות.  תיקון מסך שיאומי A1 מצריך הגעה למעבדה מקצועית בתחום אשר תבצע אבחון של המכשיר על מנת להיערך לתיקון בצורה איכותית ביותר.

 מחפשים שירות תיקון מסך לשיאומי A1? אנחנו כאן בשבילכם
תיקון כל סוג תקלה במכשיר שיאומי A1 כולל אחריות לכל תיקון
הגעה תוך שעה לביתכם
מחירים נוחים והוגנים
זמינות 24/7
להזמנת שירות חייגו עכשיו 077-805-0725
סייענו כבר לאלפי לקוחות בכל רחבי הארץ עם שירות תיקון מסך שיאומי A1 עד הבית.

תיקון מסך שיאומי A1

זקוקים לתיקון בדחיפות? הזמינו טכנאי סלולר עד הבית 📱

שירותי תיקון מסך שיאומי A1 שסיפקנו לאחרונה

אנחנו בפון-נט מספקים תיקונים לכל דגמי שיאומי. בשירות תיקון מסך שיאומי A1 ובכל שאר שירותי התיקונים שלנו הטכנאים מגיעים עד הבית של הלקוח ומבצעים את החלפת או תיקון המסך לפי הצורך. אצלנו מגיעים לכל מקום בארץ בכל שעה במהלך היום לסייע לכם בכל תקלה.

קיבצנו לכל בטבלה הבאה כמה נתונים על החלפות מסך שביצענו במכשירי שיאומי A1 ברחבי הארץ:

שירות תיקון מסך שיאומי A1 שסיפקנו:אופן הפעולה:עלות השירות:
תיקון מסך שיאומי A1 בצפתמכשיר עם מסך שבור, ביצענו החלפת מסך.350 ₪
תיקון מסך שיאומי A1 בבאר שבעלקוחה ביקשה החלפת מסך במכשיר. לבקשתה ביצענו גם תיקון מצלמה אחורית.800 ₪
תיקון מסך שיאומי A1 ברחובותמורה הזמין שירות החלפת מסך במכשיר בשיאומי A1 הטכנאי הגיע לביתו והחליף את המסך.500 ₪

למה להגיע לתיקון מסך שיאומי A1?

תיקון מסך שיאומי A1 מצריך מכם לא לנסות ולתקן את המכשיר לבד כי אין לכם את הידע הדרוש לכך אלא להגיע למעבדה סלולרית מקצועית לצורך תיקון המכשיר.  ישנן סיבות שונות המצריכות מכם להגיע למעבדה וכעת נפרט את הסיבות:

מסך שבור: במקרה בו המסך שבור ואין לכם יכולת לבצע שיחות טלפון במכשיר או לשלוח הודעות או לבצע כל פעילות אחרת, הרי חשוב ביותר להגיע למעבדה מקצועית לצורך תיקון מסך.

אין יכולת לשלוח הודעות: במידה והמסך אינו תקין, הרי אין לכם גם יכולת לשלוח הודעות בצורה טובה. מכאן, חשוב ביותר לא להזניח את ההגעה למעבדה סלולרית מקצועית בתחום.

הכפתורים לא עובדים כמו שצריך: במידה והכפתורים אינם עובדים כמו שצריך, הרי גם במקרה הזה, חשוב ביותר להגיע למעבדה מקצועית לצורך תיקון איכותי. כאשר צוות המעבדה ידרש לתיקון אשר יכלול את תיקון הכפתורים, הוא יעשה זאת בצורה איכותית ביותר.

למה כדאי להגיע למעבדה מקצועית לצורך תיקון מסך שיאומי A1

תיקון מסך שיאומי  A1 דורש הגעה למעבדה מקצועית בתחום. אם חשבתם לנסות ולתקן את המכשיר בכוחות עצמכם, הרי אין לכם את הידע והכלים הדרושים לתיקון מקיף ביותר. הנה מספר סיבות להגעה למעבדה מקצועית:

שימוש במוטוריקה: לטובת תיקון מסך של מכשיר השיאומי צוות המעבדה יעשה שימוש במוטריקה עדינה על מנת לבצע את התיקון בצורה איכותית ביותר ולהבטיח כי תהיה לכם האפשרות לעשות שימוש במכשיר ללא כל תקלות.

פיצוצים בזכוכית: בשל העובדה כי מדובר במכשיר ובו אתם עשויים להיתקל בפיצוצים בזכוכית, חשוב ביותר להקפיד ולהגיע למעבדה מקצועית בתחום.

אחריות על התיקון: מעבדה מקצועית תדאג להעניק לכם אחריות על התיקון. כיום כאשר רבים מאיתנו עושים שימוש במכשיר הסלולרי לעיתים קרובות, חשוב ביותר לדאוג לתקינות המכשיר. כאשר תדאגו לבצע את התיקון אצל מעבדה מקצועית אשר תעניק לכם אחריות, תהיה לכם האפשרות לדעת כי הגעתם למקום הטוב ביותר אשר מציע לכם אחריות והמשמעות היא אפשרות להגיע למעבדה בתקופה של האחריות במקרה של תקלה והצוות המקצועי במעבדה יעמוד לשירותכם בכל זמן על מנת לתקן את התקלה במסגרת תקופת האחריות.

משך זמן תיקון מסך שיאומי A1

תיקון מסך שיאומי  A1 עשוי לנוע בין 40 דקות ומעלה בהתאם לבעיה והמהירות של צוות המעבדה. מכאן, חשוב ביותר להקפיד ולהגיע למעבדה מקצועית בתחום אשר תכלול צוות מקצועי המומחה בתיקון מסך של מכשיר שיאומי. הנה מספר דרכים לדעת האם מדובר בצוות מקצועי.

מהירות תיקון: צוות מקצועי בתחום יבצע את מלאכת התיקון של המסך בצורה מהירה וכך יאפשר לכם לחזור לשגרה במהירות האפשרית. כאשר הצוות יבצע את העבודה במהירות האפשרית לא תמצאו את עצמכם מחכים שעות רבות במעבדה אלא מחכים את זמן התיקון הנדרש.

שימוש בציוד מקצועי: יתרה מכך, צוות מקצועי לא רק יקפיד לבצע את התיקון במהירות הרבה אלא גם יבצע את התיקון באמצעות ציוד מקצועי אשר עומד לשירותו.

שיחה מקדימה: על מנת שתדעו מה משך התיקון, כדאי לערוך שיחה מקדימה עם צוות המעבדה במטרה לדעת בדיוק כמה זמן יארך התיקון במטרה להיות מוכנים לכך ולשנות את סדר היום בהתאם לכך.

שאלות ותשובות בנושא תיקון מסך שיאומי A1

בוודאי, אצלנו בפון-נט מבצעים את כל סוגי התיקונים לכל דגמי שיאומי.

מחיר תיקון מסך תיקון מסך שיאומי A1 משתנה בעיקר לפי שעת הזמנת הטכנאי ורמת החומרה של התקלה. 

תוכלו לקבל שירות תיקון לכל סוגי התקלות בכל סוגי הפלאפונים כבר תוך שעה מרגע ההזמנה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירותי תיקון טלפונים:
מה חדש באתר?
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו