שירות לקוחות

077-805-0725

כתובתינו

ז'בוטינסקי 7, אזור

מעבדת סלולר בגבעת שמואל

תוכן עניינים

שירות מעבדת סלולר בגבעת שמואל עד בית הלקוח

מכשיר הסלולר שלכם לא פועל? זקוקים לטכנאי סלולר שיגיע אליכם במהירות לבית ויפתור לכם את הבעיה? הגעתם למקום הנכון. שירות מעבדת סלולר בגבעת שמואל של פון-נט כולל הגעה מהירה לבית הלקוח בכל שעה ביום ותיקון כל סוג תקלה בכל סוג מכשיר סלולרי. הזמינו עכשיו שירות מעבדת סלולר בגבעת שמואל דרך פון-נט ותיהנו מפיתרון מהיר ונוח לכל בעיות הסלולר שלכם.

המכשיר אינו עובד ואתם זקוקים לשירות איכותי? חשוב ביותר לפנות אל מעבדת סלולר בגבעת שמואל על מנת לתקן את המכשיר. כאשר תגיעו אל מעבדת סלולר בגבעת שמואל תמצאו שם מומחים בתחום תיקון הסלולרי אשר יסייעו בתיקון המכשיר ויאפשרו לכם לעשות בו שימוש.

פון-נט מספקים שירות תיקון סלולר בגבעת שמואל
תיקון כל סוגי התקלות
אחריות בסיום כל תיקון
הגעה מהירה עד בית הלקוח
מחירים נוחים והוגנים
זמינות 24/7
להזמנת שירות חייגו עכשיו 077-805-0725
סייענו כבר למאות לקוחות בגבעת שמואל לתקן את הפלאפונים שלהם בדרך הנוחה ביותר.מעבדת סלולר בגבעת שמואל

זקוקים לתיקון בדחיפות? הזמינו טכנאי סלולר עד הבית 📱

שירותי תיקון טלפונים בגבעת שמואל שסיפקנו לאחרונה

תושבי גבעת שמואל, אצלנו בפון-נט תוכלו למצוא שירות תיקונים עד הבית לכל סוג מכשיר, את שירות מעבדת סלולר בגבעת שמואל אנחנו מספקים כבר מעל 10 שנים שבמהלכן ביצענו מאות תיקונים עבור לקוחותינו תושבי גבעת שמואל. הטכנאים שלנו יגיעו במהירות ובכל שעה על מנת לפתור את התקלה שלכם.

בטבלה הבאה תוכלו לראות את חלק מפעולות התיקון שביצענו עבור תושבי גבעת שמואל בתקופה האחרונה:

שירות מעבדת סלולר שסיפקנו בגבעת שמואל:אופן הפעולה:עלות השירות:
החלפת שקע טעינה באייפון x בגבעת שמואלהגענו לבית הלקוח וביצענו החלפה לשקע הטעינה במכשיר האייפון x של הלקוח.500 ₪
תיקון מסך נוקיה 8.1 בגבעת שמואלהחלפנו ללקוח בגבעת שמואל מסך במכשיר מסוג נוקיה 8.1 .550 ₪
החלפת שקע טעינה לגלקסי 5 בגבעת שמואלהלקוחה סבלה מבעיות טעינה, הגענו לביתה וביצענו החלפת שקע טעינה.300 ₪
תיקון קורוזיה במכשיר LG G7 בגבעת שמואלהמכשיר ניזוק עקב חשיפה לאדים ולחות, ביצענו טיפול וניקוי קורוזיה על מנת לפתור את הבעיה.350 ₪

למה חשוב להגיע למעבדת סלולר מקצועית בגבעת שמואל?

המכשיר שלכם אינו תקין? במידה והמכשיר אינו עובד כרגיל, חשוב ביותר להגיע אל מעבדת סלולר בגבעת שמואל על מנת לתקן את המכשיר במהירות האפשרית. 

ישנן סיבות רבות למה כדאי להגיע למעבדה סלולרית מקצועית וכעת נפרט את הסיבות השונות: 

שירות מקצועי: מעבדה סלולרית מקצועית תהיה מעבדה ובה תזכו לקבלת שירות מקצועי. כאשר אתם תגיעו למעבדה ובה צוות טכנאים אשר בקיא בסוגי התקלות ובדרכים השונות לתיקון התקלות, תדעו כי הגעתם למקום הטוב ביותר. 

אך ורק מכשור מקצועי: יתרה מכך, מעבדה מקצועית תעשה שימוש במכשור מקצועי מהמעלה הראשונה. כאשר המעבדה תקפיד על שימוש במכשור מקצועי, תדעו כי הגעתם למקום הנכון ובו הצוות מקפיד רק על מכשור מתקדם לטובת תיקון איכותי. 

מהירות: נוסף על זאת, מעבדה סלולרית מקצועית תהיה מעבדה אשר בה הצוות יקפיד על מהירות, זאת במטרה לאפשר לכם לחזור לשגרה כמה שיותר מהר. כאשר תחזרו לשגרה כמה שיותר מהר, זה יהיה בזכות תיקון מהיר ואיכותי.

למה להגיע למעבדה סלולרית בגבעת שמואל?

אם אתם מתגוררים באזור גבעת שמואל ומחפשים מעבדת סלולר בגבעת שמואל, הרי זה רק טבעי לחפש מעבדה הקרובה לאזור המגורים שלכם ולא להרחיק לכת למקומות רחוקים שאינם קרובים לאזור המגורים שלכם. ככל שתרחיקו לכת, כך יהיה לכם קשה לקבוע זמן הגעה למעבדה. 

ישנם לא מעט יתרונות להגעה אל מעבדה הקרובה לאזור המגורים שלכם: 

אין צורך לנסוע רחוק: כאשר אתם מגיעים למעבדת סלולר הקרובה לאזור המגורים שלכם, הרי אין צורך לנסוע רחוק ויש אפשרות לקחת תחבורה ציבורית על מנת להגיע למעבדה. כאשר לא צריך לנסוע רחוק, אתם חוסכים זמן רב בעמידה בפקקים וכך מאפשרים לכם לטפל בענייני המכשיר במהירות האפשרית.

היכרות קרובה: נוסף על כך, כאשר אתם מגיעים למעבדה באזור המגורים שלכם, אתם מכירים את הנפשות הפועלות מאחורי מעבדת הסלולר ויכולים להרגיש איתם בנוח יותר. כאשר אתם זוכים להיכרות קרובה עם הטכנאים במעבדה הסלולרית, אתם מרגישים בנוח יותר לשתף אותם בנעשה ולעדכן אותם לגבי התקלות השונות במכשיר שלכם. 

חזרה לשגרה במהירות האפשרית: כאשר אתם מגיעים למעבדה סלולרית קרובה לאזור המגורים שלכם, אתם יכולים לחזור לשגרה במהירות האפשרית.  בין אם מדובר על החלפה של סוללה או כל בעיה אחרת, צוות הטכנאים המקצועי יסייע לכם בכל תקלה על מנת לפתור את הבעיה בצורה הטובה ביותר.

ההשכלה של טכנאי מעבדת סלולרי

בבואכם אל מעבדת סלולר בגבעת שמואל חשוב ביותר לבחון את ההשכלה של טכנאי המעבדה. חשוב ביותר להגיע למעבדה סלולרית ובה הטכנאים בעלי ניסיון רב בתחום. 

לשאלה מדוע חשוב לוודא כי ההשכלה שלהם רבה, הנה התשובות: 

פתרון מקיף לשלל תקלות: אם המכשיר שלכם אינו עובד בצורה טובה, חשוב ביותר להגיע למעבדה סלולרית ובה תמצאו טכנאים אשר יש ביכולתם להציע לכם פתרון מקיף לתקלות השונות. בין אם מדובר על החלפה של סוללה או תיקון אחד הרכיבים במכשיר, טכנאים בעלי השכלה רבה יפתרו את התקלות בצורה הטובה ביותר. 

שקט נפשי: יתרה מכך, כאשר תגיעו למעבדה מקצועית ובה טכנאים אשר להם השכלה רבה, תוכלו ליהנות משקט נפשי.

שאלות ותשובות בנושא מעבדת סלולר בגבעת שמואל

אצלנו בפון-נט תוכלו לקבל שירות תיקון לכל סוגי התקלות בכל סוגי הפלאפונים כבר תוך שעה מרגע ההזמנה.

מחיר תיקון מכשיר סלולר משתנה בעיקר לפי סוג הדגם, סוג התקלה ושעת הזמנת הטכנאי. 

בוודאי, הטכנאים שלנו יגיעו עד פתח הבית שלכם ויתקנו כל סוג תקלה בכל סוג פלאפון.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירותי תיקון טלפונים:
מה חדש באתר?
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו