שירות לקוחות

077-805-0725

כתובתינו

ז'בוטינסקי 7, אזור

החלפת שקע טעינה LG

תוכן עניינים

שירות החלפת שקע טעינה LG עד בית הלקוח

זקוקים לשירות החלפת שקע טעינה LG למכשיר הסלולר שלכם? אם בבעלותכם מכשיר LG ולאחרונה הוא לא מטעין באופן תקין, אם לסירוגין ואם בכלל, שירות החלפת שקע טעינה הוא הפיתרון בשבילכם. את כל השירותים שלנו בחברת פון-נט אנו מספקים בפריסה ארצית, בזמינות תמידית כל שעה ביום ובהגעה עד בית הלקוח. אז הזמינו עכשיו שירות החלפת שקע טעינה LG דרך חברת פון-נט.

לא מצליחים להטעין את המכשיר? במידה ויש לכם בעיה בשקע הטעינה, הרי לא כדאי לנסות ולתקן את המכשיר בכוחות עצמכם אלא להגיע למעבדה מקצועית. רק במעבדה מקצועית ידעו לומר לכם את הסיבה לבעיה במכשיר ולהציע לכם את הפתרון הטוב ביותר במקרה של החלפת שקע טעינה lg.

זקוקיםם לשירות החלפת שקע טעינה LG? זה המקום
החלפת שקע טעינה לכל דגמי LG
כולל אחריות בסיום כל שירות 
הגעה מהירה עד בית הלקוח
מחירים נוחים לכל כיס
זמינות 24/7
להזמנת שירות חייגו עכשיו 077-805-0725
סייענו כבר לאלפי לקוחות בכל רחבי הארץ עם שירות החלפת שקע טעינה LG עד הבית.

החלפת שקע טעינה LG

זקוקים לתיקון בדחיפות? הזמינו טכנאי סלולר עד הבית 📱

שירותי החלפת שקע טעינה LG שסיפקנו לאחרונה

אנחנו בפון-נט מטפלים בכל סוגי התקלות של מכשירי LG, בין היתר גם מבצעים החלפת שקע טעינה LG לבעלי מכשיר LG ששע הטעינה שלהם נשחק ולכן המכשיר אינו מטעין באופן תקין או בכלל. את שירות זה כמו כל שירותינו אנו מספקים עד בית הלקוח ובזמינות 24/7.

בטבלה הבאה מופיעות חלק מפעולות החלפת שקע טעינה LG שביצענו לאחרונה:

שירות החלפת שקע טעינה LG שסיפקנו:אופן הפעולה:עלות השירות:
החלפת שקע טעינה במכשיר LG G4 בחיפהביצענו החלפת שקע טעינה לאחר שהמכשיר לא הטעין באופן רציף.300 ₪
החלפת שקע טעינה במכשיר LG G7 בקרית גתהלקוחה התלוננה על בעיות טעינה במכשיר, הגענו לביתה וביצענו החלפת שקע טעינה על מנת לפתור את הבעיה.400 ₪
החלפת שקע טעינה במכשיר LG V10 באשקלוןהמכשיר של הלקוח הטעין לסירוגין לכן היה צורך לבצע החלפת שקע טעינה.450 ₪

מה התפקיד של שקע הטעינה?

החלפת שקע טעינה lg נדרשת במקרים בהם שקע הטעינה אינו עובד כשורה ולכן חשוב ביותר להגיע למעבדת סלולר מקצועית.  כעת נביא בפניכם את התפקידים של שקע הטעינה: 

טעינה ואספקת חשמל: תפקידו של שקע הטעינה הוא לספק טעינה ולדאוג לאספקת חשמל. 

ביצוע גיבוי למערכת ההפעלה: תפקיד נוסף של שקט הטעינה הוא גיבוי למערכת ההפעלה. 

מדובר בפעולות אשר מבצע שקע הטעינה לאורך השימוש במכשיר. שימו לב, במידה ומתבצעת משיכה של שקע הטעינה, הרי הדבר עשוי להשפיע על אופן הטעינה ולגרום לבעיות שונות. במידה ויש בעיות בטעינה, ייתכן ויש צורך להחליף את השקע במעבדה מקצועית.

אילו תקלות דורשות החלפה של שקע טעינה?

ישנן מספר תקלות המצריכות  החלפת שקע טעינה lg. כעת נפרט לגבי הבעיות השונות: 

מגע רופף של שקט הטעינה: במקרה בו אתם נתקלים במגע רופף והטעינה אינה מתבצעת בצורה טובה, ההמלצה היא לא לשחק עם שקע הטעינה ולנסות לפתור את הבעיה בכוחות עצמכם. כאשר תנסו לשחק עם המכשיר על מנת לתקן את הבעיה, אתם עשויים לגרום להחמרה רצינית ולכן חשוב ביותר לא לשחק עם המכשיר. 

חיבור מטען שאינו מתאים: בעיה נוספת העשויה להיגרם היא חיבור מטען שאינו מתאים.  חיבור מטען שאינו מתאים עשוי  להוביל לבעיה רצינית בשקע הטעינה- בעיה אשר תדרוש מכם החלפה של שקע הטעינה. לעיתים כתוצאה מחוסר ניסיון, אתם עשויים למצוא את עצמכם מחברים מטען שאינו מתאים. שימו לב, חיבור שאינו מתאים עשוי לגרום נזקים רבים. 

מכאן, חשוב ביותר להקפיד על התאמת מטען מתאים מבחינת המתח החשמלי. 

קורוזיה:  קורוזיה בשקע הטעינה נוצרת במצב בו שקע הטעינה חשוף לנוזלים- אותם נוזלים עשויים ליצור קורוזיה בין המגעים של השקע ולהוביל לתקלה. במקרה הזה, יש להגן על המכשיר כמה שיותר ולחשוף אותו כמה שפחות למים.

החלפה של שקע טעינה - רק במעבדה מקצועית

החלפת שקע טעינה lg יש לעשות אך ורק במעבדה מקצועית. כאשר ההחלפה תעשה במעבדה מקצועית הרי תקבלו את המכשיר שלכם כמו חדש ללא בעיות בשקע הטעינה. רק במעבדה מקצועית המכשיר יטופל בצורה הטובה ביותר. הנה מספר פרמטרים לבחירת מעבדה מקצועית: 

כלים מקצועיים: במעבדה מקצועית תמצאו כלים מקצועיים לתיקון של שקע הטעינה. רק צוות מקצועי יבצע את התיקון תוך שימוש בכלים אשר יסייעו לתיקון הבעיה בצורה מהירה. שימוש בכלים מקצועיים יסייעו לכם לעשות שימוש במכשיר שלכם לעיתים קרובות. 

אחריות: יתרה מזאת, חשוב ביותר לדאוג לנושא של אחריות. מעבדה מקצועית תציע אחריות ותהיה לכם האפשרות לדעת כי יש לכם כתובת לפנות אליה במקרה הצורך. כאשר תקבלו אחריות, תוכלו להרגיש טוב יותר ולהיות בטוחים כי יש לכם אוזן קשבת במקרה בו תזדקקו לסיוע. 

המלצות: חשוב ביותר לקרוא המלצות על מעבדה סלולר מקצועית. רק הגעה אל מעבדה מקצועית תאפשר לכם לדעת כי הגעתם למקום הנכון. כאשר תקבלו המלצות רבות תדעו כי בחרתם את המעבדה הנכונה ביותר. מאידך, כאשר לא תקבלו המלצות על מעבדה תדעו לא להגיע למעבדה אלא לבחור במעבדה מקצועית יותר.  כאשר תקראו כמה שיותר המלצות, יהיה לכם אפשרות לבחור את המעבדה הטובה ביותר.

שאלות ותשובות בנושא החלפת שקע טעינה LG

חשוב לוודא שהתקלה היא אכן בשקע הטעינה ולא במטען על ידי בדיקת מטען אחר, במקרה של החלפה יש לבצע רק דרך מקום המשתמש בחלקי חילוף מקוריים.

לפני שאנו מחברים את מכשיר ה-LG יש לוודא שאנו מחברים נכון ולא הפוך, והכי חשוב לבצע זאת בעדינות.

כמובן, הטכנאים של פון-נט יבצעו החלפת שקע טעינה בכל דגם של LG.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירותי תיקון טלפונים:
מה חדש באתר?
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו