שירות לקוחות

077-805-0725

כתובתינו

ז'בוטינסקי 7, אזור

מעבדת סלולר במעלה אדומים

תוכן עניינים

שירות מעבדת סלולר במעלה אדומים עד בית הלקוח

המכשיר הנייד שלכם מאבד קליטה בתכיפות ואתם לא יודעים מה לעשות? מסך הסלולרי נשבר או נסדק כתוצאה מנפילה? אתם צריכים מעבדת סלולר המעלה אדומים שתדאג לטפל לכם בכל תקלה ולספק אחריות בסיום השירות. פון-נט כאן בשביל זה, הטכנאים שלנו יגיעו לכל לקוח במעלה אדומים עד הבית תוך פחות משעה מרגע ההזמנה ויתקנו כל תקלת סלולר בכל סוג מכשיר. הזמינו דרך חברת פון-נט כדי שתוכלו לתקן את המכשיר מבלי להתאמץ.

תיקון מכשירי סלולרי זה שירות נדרש במעלה אדומים. בשל העובדה כי ישנן לא מעט בעיות במכשיר הסלולרי כמו בעיה בשקע הטעינה או החלפה של סוללה, חשוב ביותר להגיע אל מעבדת סלולר במעלה אדומים. מעבדה מקצועית הכוללת צוות טכנאים בעלי מיומנות רבה תציע שירותי תיקון ברמה הגבוהה ביותר.

 זקוקים לטכנאי פלאפונים במעלה אדומים? אנחנו כאן בשבילכם
תיקון כל המכשירים הסלולריים
תיקון פלאפונים על ידי טכנאי מוסמך ומנוסה
הגעה מהירה עד פתח בית הלקוח
מחירים נוחים לכל כיס
זמינות 24/7
להזמנת שירות חייגו עכשיו 077-805-0725
סייענו כבר למאות לקוחות במעלה אדומים לתקן את הפלאפונים שלהם בדרך הנוחה ביותר.מעבדת סלולר במעלה אדומים

זקוקים לתיקון בדחיפות? הזמינו טכנאי סלולר עד הבית 📱

שירותי תיקון טלפונים במעלה אדומים שסיפקנו לאחרונה

אנו בחברת פון-נט מספקים את שירותינו מעלה אדומים והסביבה כבר שנים רבות וביצענו תיקונים רבים עבור תושבי העיר. אנחנו מספקים לתושבי העיר את הפיתרון המהיר ביותר לתיקון המכשיר הסלולרי. שירות מעבדת סלולר במעלה אדומים כולל תיקון יסודי על ידי טכנאי מוסמך ובעל ניסיון שיגיע אליכם במהירות עד הבית תוך פחות משעה מרגע ההזמנה.

לפניכם טבלה המציגה את חלק משירותי מעבדת סלולר במעלה אדומים שסיפקנו בתקופה האחרונה ואת עלויות השירותים השונים.

שירות מעבדת סלולר שסיפקנו במעלה אדומים:אופן הפעולה:עלות השירות:
תיקון קורוזיה בסמסונג גלקסי S7 אדג' במעלה אדומיםתיקנו נזקי מים במכשיר מסוג סמסונג גלקסי S7 אדג' ללקוח במעלה אדומים.350 ₪
תיקון מיקרופון באייפון 8 במעלה אדומיםתיקנו מיקרופון תקול ללקוח במכשיר מסוג אייפון 8.300 ₪
החלפת סוללה באייפון 7 במעלה אדומיםהגענו לבית הלקוח וביצענו החלפה לסוללה במכשיר מסוג אייפון 7.300 ₪
תיקון מסך שבור בסמסונג גלקסי S20 במעלה אדומיםהחלפנו ללקוח במעלה אדומים מסך במכשיר מסוג סמסונג גלקסי S20 לאחר שהמסך שלו נשבר.950 ₪

סוגי תקלות אשר מחייבות הגעה למעבדת סלולר במעלה אדומים

ישנן תקלות שונות המחייבות הגעה אל מעבדת סלולר במעלה אדומים. כעת נפרט בפניכם את התקלות השונות:

בעיה בשקע הטעינה: אם אתם שמים לב כי אין לכם אפשרות להטעין את שקע הטעינה, הרי ייתכן ומדובר בבעיה הדורשת הגעה למעבדה סלולרית מקצועית. בעיה בשקע הטעינה עשויה לגרום לכם לא להטעין את המכשיר ולכן חשוב ביותר להקדיש זמן לתיקון מקיף. חשוב ביותר לוודא כי השקע של המטען יהיה בעל תקן וכך תדעו כי מדובר בשקע אשר לא יהווה בעיה. 

החלפה של סוללה: במידה ואתם מבחינים כי יש בעיה והמכשיר נכבה לעיתים קרובות, הרי ייתכן ויש לכם בעיה בסוללה. אמנם בעלים של מעבדות סלולריות ממליצים לעשות שימוש במטענים מקוריים, אבל בשנים האחרונות ניתן לראות כי ישנם מטענים שאינם מקוריים והתוצאה של רכישת מטענים שאינם מקוריים עשויה לבוא לידי ביטוי בבעיה בסוללה. 

החלפת מסך: כאשר המסך מרצד או המסך שחור, הרי חשוב ביותר להגיע למעבדה סלולרית מקצועית על מנת לקבל שירות הכולל בין היתר מכשיר חלופי. החלפת מסך נחשבת לאחת התקלות הנפוצות ביותר במכשירים סלולריים. עם זאת, ישנם מצבים בהם ניתן לבצע החלפה של הזכוכית ולא של כל המסך. על מנת לוודא האם יש להחליף את המסך או רק את הזכוכית, הרי חשוב ביותר להגיע למעבדה מקצועית.

למה מומלץ להגיע למעבדה סלולרית במעלה אדומים?

אם אתם מוצאים את עצמכם מסתכלים על סרטונים ביוטיוב בניסיון לתקן את המכשיר הסלולרי שלכם אך ללא הצלחה, הרי כדאי לכם להגיע אל מעבדת סלולר במעלה אדומים. בשנים האחרונות ניתן לראות לא מעט סרטונים המאפשרים לאנשים לתקן את המכשיר הסלולרי שלהם לבד, אבל חשוב לזכור כי אין תחליף לעבודה מקצועית של מומחים בתחום. רק צוות טכנאים מקצועי ידע כיצד לתקן את המכשיר באמצעות הידע אשר יהיה לרשותם. 

ישנן סיבות שונות אשר מצריכות אתכם להגיע למעבדה מקצועית:

שימוש במכשור מתאים: כאשר תגיעו למעבדה מקצועית הטכנאים במעבדה יעשו שימוש במכשור איכותי על מנת לתקן את הבעיה. שימוש במכשור מקצועי זה תנאי להגיע למעבדת סלולר מקצועית.

שיפור מצב המכשיר באופן תמידי: בבואכם להגיע למעבדה סלולרית מקצועית תוכלו להיות בטוחים כי יחול שיפור במצב המכשיר באופן תמידי ולא באופן קבוע. 

חשוב לזכור כי ניסיון לתקן את המכשיר לבד ללא נוכחות של טכנאים מקצועיים עשוי לגרום נזק רב למכשיר ולא תהיה לכם אפשרות לעשות בו שימוש. שימוש בציוד לא מקצועי עשוי להוביל לכך כי תזדקקו למכשיר חדש בשל חוסר היכולת לעשות שימוש במכשור מתקדם. 

מה כולל תיקון קורוזיה?

תיקוני קורוזיה נחשבים לתיקונים נפוצים במיוחד במסגרת הגעה אל מעבדת סלולר במעלה אדומים. במידה והמכשיר הסלולרי שלכם נפל למים, הרי יש צורך בתיקון איכותי. כאשר המתכת נחשפת למים וחמצן, הרי יש צורך למהר ולהגיע למעבדה סלולרית מקצועית ובה תמצאו טכנאים אשר להם ידע רב בתיקון המכשיר. עבור תיקוני קורוזיה תשלמו בין 150 שח ועד 200 שח. שימו לב, במידה ויש צורך להחליף חלקים, הרי המחיר יעלה בהתאם אך תזכו לקבלת תיקון מקצועי ומקיף.

שאלות ותשובות בנושא מעבדת סלולר במעלה אדומים

את כל שירותי תיקון הפלאפונים שלנו אנחנו מספקים במעלה אדומים בזמינות 24/7 לנוחיות לקוחותינו.

מחיר במעלה אדומים של תיקון מכשיר סלולר משתנה בעיקר לפי סוג הדגם, סוג התקלה ושעת הזמנת הטכנאי. 

אצלנו בפון-נט תוכלו לקבל שירות תיקון לכל סוגי התקלות במעלה אדומים, בכל סוגי הפלאפונים, כבר תוך שעה מרגע ההזמנה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירותי תיקון טלפונים:
מה חדש באתר?
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו