שירות לקוחות

077-805-0725

כתובתינו

ז'בוטינסקי 7, אזור

תיקון מסך וואווי

תוכן עניינים

שירות תיקון מסך וואווי עד בית הלקוח

בעלי מכשיר וואווי, נשבר לכם המסך של המכשיר? זקוקים לתיקון מידי על ידי טכנאי סלולר מקצועי שיגיע אליכם עד הבית? אנחנו כאן בשבילכם. אצלנו בפון-נט תוכלו למצוא שירות תיקון מסך וואווי הכולל תיקון והחלפת מסך לכל מכשיר וואווי. אם נשבר לכם המסך כל מה שאתם צריכים לעשות זה להזמין טכנאי של פון-נט והוא כבר יגיע במהירות ויפתור לכם את הבעיה. הזמינו עכשיו שירות תיקון מסך וואווי ותיהנו מפיתרון פשוט וקל.

מסכי וואווי נחשבים לאיכותיים במיוחד ואינם נשברים לעיתים קרובות. עם זאת, כאשר המסך נשבר מסיבות שונות, חשוב ביותר להיות עם היד על הדופק ולהגיע למעבדה סלולרית לצורך תיקון מסך וואווי. כאשר תגיעו למעבדה מקצועית בתחום תמצאו מומחים בתחום אשר יהיה ביכולתם לבצע תיקון ברמה הגבוהה ביותר.

 זקוקים לשירות תיקון מסך וואווי? הגעתם למקום הנכון
תיקון כל תקלה בכל מכשיר וואווי
אחריות לכל תיקון מסך
הגעה תוך שעה אחת בלבד לבית הלקוח
מחירים נוחים והוגנים
זמינות 24/7
להזמנת שירות חייגו עכשיו 077-805-0725
סייענו כבר לאלפי לקוחות בכל רחבי הארץ עם שירות תיקון מסך וואווי עד הבית.

תיקון מסך וואווי

זקוקים לתיקון בדחיפות? הזמינו טכנאי סלולר עד הבית 📱

שירותי תיקון מסך וואווי שסיפקנו לאחרונה

אם אתם מחפשים שירות תיקון מסכים מקצועי דרך מעבדת סלולר אמינה בעלת ותק וטכנאי סלולר מנוסים ומיומנים בביצוע כל הפעולות הקשורות בתיקון והחלפת מסך, פון-נט כאן בשבילכם. הטכנאים שלנו ביצעו אלפי פעולות לתיקון מסכים ללקוחות מכל רחבי הארץ.

בטבלה הבאה תוכלו למצוא את תיקוני המסך לוואווי שביצענו לאחרונה:

שירות תיקון מסך וואווי שסיפקנו:אופן הפעולה:עלות השירות:
תיקון מסך וואווי P40 ביהודביצענו תיקון מסך ללקוח בעל מכשיר וואווי P40 לאחר שמסכו נשבר.1,400 ₪
תיקון מסך וואווי P20 בצפתביצענו תיקון מסך ללקוח שמסך מכשיר הוואווי P20 שלו נשבר.600 ₪
תיקון מסך וואווי P30 פרו בחולוןביצענו החלפת מסך למסך שנשבר במכשיר מסוג וואווי P30 פרו.1,000 ₪
תיקון מסך וואוי P9 בכפר יונהמסך המגע של הלקוח לא עבד כמו שצריך, ביצענו תיקון מסך והוספנו לו מגן זכוכית ובכך פתרנו את הבעיה.350 ₪
תיקון מסך וואווי P8 במודיעיןהחלפנו את המסך השבור של הלקוח במכשיר מסוג וואווי P8.300 ₪

סיבות להחלפה של מסך וואווי

קיימות סיבות שונות להגעה למעבדה סלולרית לצורך תיקון מסך וואווי. כעת נפרט את המקרים הבאים בהם יהיה צורך להגיע למעבדה סלולרית: 

נפילה של המכשיר לרצפה: במקרה של נפילת המכשיר לרצפה, המסך עשוי להינזק כתוצאה מכך ולכן חשוב ביותר להגיע למעבדה סלולרית מקצועית לצורך המשך הטיפול. 

חבטה של המכשיר: נוסף על כך, חבטה של המכשיר עשוי לגרום נזק למסך. כאשר נגרם נזק למסך, חשוב ביותר להיות עם היד על הדופק ולהגיע למעבדה מקצועית בתחום על מנת לבצע תיקון ולעשות שימוש במכשיר הוואווי לעיתים קרובות. 

שמיטה של המכשיר לאסלה: כיום צעירים רבים מגלים קושי להיפרד מהמכשיר הסלולרי שלהם והתוצאה היא שמיטה של המכשיר לאסלה ופגיעה במסך. במקרה הזה, חשוב ביותר להגיע למעבדה סלולרית מקצועית. 

כאשר אחד מהמקרים קרה לכם, הרי חשוב ביותר להגיע למעבדה סלולרית מקצועית ובה תמצאו את טובי המומחים לטובת תיקון מקיף של המסך בצורה מקצועית בתחום.

משך זמן החלפת מסך וואווי

תיקון מסך וואווי מצריך מכם להגיע למעבדה סלולרית ולהמתין בסבלנות עד התיקון. תיקון מסך עשוי לקחת זמן מה בהתאם לפרמטרים שונים. 

כעת נציג לכם את הפרמטרים השונים : 

סוג המסך: משך התיקון תלוי בסוג המסך. נשאלת השאלה האם המסך כולל מסגרת מובנית או שמא יש צורך בהעברה של החלקים הפנימיים. האם המסך מודבק?
במקרה בו המסך מודבק, הרי רצוי להמתין עד להדבקה של המסך על מנת שלא יקרה שום דבר. 

מקרה בו החיישנים לא עובדים:  במקרה בו החישנים אינם פועלים בצורה הטובה ביותר, רצוי להגיע למעבדה סלולרית על מנת לתקן את החיישן וגם את המסך.

חשיבות תיקון מסך וואווי במעבדה מקצועית

בין אם המכשיר נפל לאסלה או בין אם הבחנתם בשריטות על המסך, תיקון מסך וואווי צריך להתבצע אצל מעבדה מקצועית בתחום. כאשר תגיעו למעבדה סלולרית מקצועית בתחום, הרי תזכו לקבלת שירות איכותי. מהי מעבדה סלולרית מקצועית? 

ניסיון רב בתחום: מעבדה סלולרית מקצועית תכלול צוות מקצועי אשר לו ניסיון רב בתחום. כאשר תגיעו למעבדה סלולרית מקצועית בתחום, הרי תהנו מצוות של מומחים אשר להם ניסיון רב בתיקון מסך. 

מכשור מקצועי: נוסף על כך, מעבדה מקצועית תעשה שימוש במכשור מקצועי לטובת תיקון המסך. כאשר במעבדה יעשו שימוש בציוד מקצועי, תדעו כי הגעתם למקום איכותי אשר בוחן את טובת הלקוחות לפני הכל. 

אמינות: יתרה מכך, חשוב ביותר להגיע למעבדה ובה תמצאו מומחים בתחום אשר נחשבים אמינים ויעדכנו אתכם בכל הנעשה במסגרת תיקון המסך. קרו כבר מקרים בעבר בהם אנשים הגיעו למעבדה סלולרית ומצאו את עצמם לא מעודכנים בתיקון. מכאן, חשוב לתת את הדגש על בחירת מעבדה ובה אנשי מקצוע אמינים. 

אחריות במסגרת התיקון: נוסף על זאת, חשוב ביותר לוודא כי ניתנת לכם אחריות על התיקון. מעבדה מקצועית תעניק לכם אחריות על תיקון המסך. כאשר תהיה מוענקת לכם אחריות, תדעו כי אתם יכולים להגיע למעבדה לצורך תיקון חוזר. כאשר תזכו לאחריות, תדעו כי אתם יכולים להגיע למעבדה במסגרת התקופה ולזכות בשירות מקצועי מטעם צוות המומחים של המעבדה.

שאלות ותשובות בנושא תיקון מסך וואווי

כמובן, הטכנאים של פון-נט יבצעו תיקון מסך או כל פעולת תיקון אחרת בכל מכשיר של וואווי.

מחיר תיקון מסך וואווי נקבע בעיקר לפי דגם המכשיר אותו צריך לתקן, בנוסף המחיר יכול להשתנות בהתאם לשעת הקריאה לטכנאי.

אצלנו בפון-נט תוכלו לקבל שירות תיקון לכל סוגי התקלות בכל סוגי הפלאפונים כבר תוך שעה מרגע ההזמנה.

תיקון מסך וואווי P10
תיקון מסך וואווי P10
תיקון מסך וואווי P40
תיקון מסך וואווי P40
תיקון מסך וואווי P9
תיקון מסך וואווי P9
תיקון מסך וואווי P30
תיקון מסך וואווי P30
תיקון מסך וואווי P8
תיקון מסך וואווי P8
תיקון מסך וואווי P20
תיקון מסך וואווי P20
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירותי תיקון טלפונים:
מה חדש באתר?
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו