שירות לקוחות

077-805-0725

כתובתינו

ז'בוטינסקי 7, אזור

תיקון וואווי

תוכן עניינים

שירות תיקון וואווי עד בית הלקוח

זקוקים לשירות תיקון למכשיר וואווי? מחפשים שירות מקצועי הכולל הגעת טכנאי סלולר עד פתח הבית שלכם? פון-נט תספק לכם בדיוק את מה שאתם צריכים. אצלנו תמצאו שירות תיקון וואווי עד הבית בכל מקום בארץ בכל שעה במהלך היום ובהגעה מהירה של עד שעה מרגע ההזמנה. אנו מבצעים את כל סוגי התיקונים לכל דגמי וואווי. הזמינו עכשיו שירות תיקון וואווי דרך חברת פון-נט.

יש לכם מכשיר וואווי? תיקון וואווי דורש הגעה למעבדת סלולר מקצועית ובה תמצאו את המומחים הטובים ביותר. אמנם מדובר על מכשיר פופולרי ביותר, אך לעיתים יש צורך בתיקון כתוצאה מסיבות שונות. בדומה למכשירים סלולרים אחרים, גם המכשיר הזה עשוי להתקלקל לעיתים ולכן חשוב ביותר לקבל את התיקון הטוב ביותר.

 צריכים לתקן מכשיר וואווי? זה המקום להזמין ממנו תיקון
תיקון כל סוג תקלה במכשיר וואווי
אחריות כלולה בשירות
הגעה מהירה עד בית הלקוח
מחירים נוחים והוגנים
זמינות 24/7
להזמנת שירות חייגו עכשיו 077-805-0725
סייענו כבר לאלפי לקוחות בכל רחבי הארץ עם שירות תיקון וואווי עד הבית.

תיקון וואווי

זקוקים לתיקון בדחיפות? הזמינו טכנאי סלולר עד הבית 📱

שירותי תיקון וואווי שסיפקנו לאחרונה

בשנים האחרונות המכשירים הסלולריים של וואווי תופסים תאוצה בקצב מסחרר בתחום הסלולר, לכן אם בבעלותכם מכשיר סלולרי של חברת וואווי יש לדאוג לשירות תיקונים מקצועי שיגיע אליכם עד הבית ויספק לכם אחריות מלאה על כל סוג תיקון וואווי. אצלנו בפון-נט תקבלו שירות איכותי ומקצועי על ידי טכנאים מנוסים שיגיעו אליכם במהירות.

בטבלה הבאה מופיעות חלק מפעולות תיקון וואווי שביצענו לאחרונה ומחירי השירותים השונים:

שירות תיקון וואווי שסיפקנו:אופן הפעולה:עלות השירות:
החלפת סוללה בוואווי P8 ברחובות הסוללה נפגמה לכן הלקוח הזמין לביתו החלפת סוללה.300 ₪
ניקוי קורוזיה במכשיר וואווי Y7 ברמת גןביצענו תיקון קורוזיה למכשיר שנפגע מנזקי מים ללקוח ברמת גן.350 ₪
החלפת שקע טעינה בוואווי P20 ברמת השרוןהחלפנו שקע טעינה במכשיר וואווי שלא הטעין באופן רציף.400 ₪
תיקון מסך וואווי P30 פרו בחולוןביצענו החלפת מסך למסך שנשבר במכשיר מסוג וואווי P30 פרו.1,000 ₪
תיקון מצלמה אחורית בוואווי P30 ברעננההמצלמה האחורית במכשיר נפגעה, לכן ביצענו החלפה למצלמה.550 ₪
תיקון מצלמה קדמית בוואווי P20 בבאר שבעהגענו לבית הלקוח החלפנו את המצלמה הקדמית התקולה במכשיר במצלמה קדמית חדשה.350 ₪

תיקון וואווי לבד או אצל מעבדה סלולרית

תיקון וואווי לבד או אצל מעבדה מקצועית? אין ספק כי מדובר באחת השאלות המכריעות ביותר עבור רבים. כאשר אתם בוחרים לתקן את המכשיר לבד, יש לזה לא מעט חסרונות לעומת הגעה למעבדת סלולר מקצועית. לבד או אצל מעבדה מקצועית? כעת נמנה פרמטרים אשר יש להביא בחשבון במסגרת השיקולים: 

מקצועיות: המכשיר שלכם התקלקל? אמנם כיום תמצאו שורה ארוכה של מדריכים המאפשרים לכם לתקן את המכשיר בכוחות עצמכם, אבל חשוב ביותר לפנות למעבדה מקצועית. רק במעבדה מקצועית תקבלו שירות מקצועי המבוסס על ידע וניסיון רב בתחום. 

המלצות: יתרה מכך, כדאי לבחור במעבדת סלולר אשר קיבלתם עליה המלצות רבות. ככל שתקבלו המלצות רבות יותר, כך תהיה לכם האפשרות לדעת כי זכיתם בשירות הטוב ביותר. כדאי לאסוף כמה שיותר המלצות. אם לא תגיעו למעבדה מקצועית, הרי תמצאו את עצמכם ללא כל יכולת להפעיל את המכשיר. 

מיומנות: נוסף על כך, מעבדת סלולר מקצועית תעסיק צוות מיומן אשר יש ביכולתו לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר לרבות שימוש במכשור מתקדם.

איך תבחרו מעבדת סלולר מקצועית?

זקוקים לשירותי תיקון וואווי? אם החלטתם לשכור את השירות של מעבדה מקצועית, חשוב ביותר לשים דגש למספר היבטים במטרה לבחור את המעבדה הטובה ביותר: 

חלקים מקוריים: חשוב ביותר לוודא כי מעבדה עושה שימוש בחלקים מקוריים. כאשר המעבדה אינה בוחרת לעשות שימוש בחלקים מקוריים, הרי האיכות עשויה להיפגע והתוצאה תהיה שימוש במכשיר שאינו איכותי. 

אחריות: יתרה מכך, על מעבדת סלולר מקצועית להעניק לכם אחריות על התיקון. במקרה של נזק ותיקון נוסף, תוכלו לפנות למעבדה לקבלת שירות.

קרבה לבית: יתרה מזאת, חשוב ביותר להגיע למעבדה אשר קרובה למקום המגורים שלכם. כאשר המעבדה תהיה קרובה למקום המגורים שלכם, תהיה לכם האפשרות להגיע למעבדה כמה שיותר מהר ללא צורך לנסוע שעות ארוכות על מנת להגיע לתיקון המכשיר.

כמה יעלה לכם תיקון וואווי?

מה שנשאר לכם לחפש בעת תיקון וואווי הוא עניין העלות. כמה עולה לכם לתקן את המכשיר? נעדכן כי אין מדובר על מחיר קבוע אלא על מחיר אשר משתנה בהתאם לפרמטרים השונים. שימו לב, לכל מעבדה יש את המחירים שלה ולכן חשוב ביותר לבצע סקר מקיף. 

ביצוע סקר מקיף: כאשר תבצעו סקר מקיף, תהיה לכם האפשרות לדעת כי בחרתם את המעבדה הטובה ביותר. בבואכם לבצע סקר מקיף, אל תתפשרו על מעבדה, אלא המשיכו לחפש עד שתמצאו את המעבדה האיכותית ביותר. 

שיחה עם נציגים של המעבדה: על מנת לבחון את ההיצע מבחינת המחיר, כדאי לכם לשוחח עם הנציגים השונים של המעבדה. כאשר תשוחחו עם הנציגים השונים, כך תוכלו לקבל הצעות מחיר שונות ולבחון את ההיצע. ללא שיחה מקדימה, יהיה לכם קשה מאוד לקבל הצעת מחיר. שיחה עם נציגים של המעבדה תאפשר לכם לדעת כמה שיותר פרטים. 

בהתאם לתקלה: יתרה מכך, חשוב ביותר להביא בחשבון כי תיקון המכשיר יעלה לכם בהתאם לתקלה. בין אם מדובר על שקע טעינה שאינו עובד כמו שצריך או בין אם מדובר על החלפת סוללה, חשוב ביותר לבחון את המחיר בהתאם לתקלה.

שאלות ותשובות בנושא תיקון וואווי

אצלנו בפון-נט תוכלו לקבל שירות תיקון לכל סוגי התקלות בכל סוגי הפלאפונים כבר תוך שעה מרגע ההזמנה.

כמובן אנחנו בפון-נט מבצעים את כל סוגי התיקונים לכל דגמי וואווי.

מחיר תיקון וואווי משתנה בעיקר לפי סוג הדגם, סוג התקלה ושעת הזמנת הטכנאי. 

את כל שירותי תיקון הפלאפונים שלנו אנחנו מספקים בזמינות 24/7 לנוחיות לקוחותינו.

תיקון מסך וואווי
תיקון מסך וואווי
תיקון וואווי P20
תיקון וואווי P20
תיקון וואווי P8
תיקון וואווי P8
תיקון וואווי P9
תיקון וואווי P9
תיקון וואווי P30
תיקון וואווי P30
תיקון וואווי P10
תיקון וואווי P10
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירותי תיקון טלפונים:
מה חדש באתר?
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו