שירות לקוחות

077-805-0725

כתובתינו

ז'בוטינסקי 7, אזור

תיקון LG G6

תוכן עניינים

שירות תיקון LG G6 עד בית הלקוח

אתם בעלי LG G6 וזקוקים לתיקון המכשיר באופן מיידי? רוצים ששירות התיקונים יגיע עד הבית שלכם ויטפל בבעייה במקום? אנחנו כאן בשביל זה. בפון-נט תוכלו למצוא שירות תיקון LG G6 בפריסה ארצית ובזמינות תמידית, הטכנאים שלנו יגיעו אליכם עד הבית תוך פחות משעה מרגע ההזמנה בכדי שיוכלו לסייע לכם בכל תקלה במכשיר ה-LG G6 שלכם. הזמינו עכשיו שירות תיקון LG G6 דרך מעבדת הסלולר של פון-נט.

בין אם מדובר בהחלפה של הסוללה או החלפה של שקע הטעינה, תיקון LG G6 מאפשר לכם לעשות שימוש במכשיר ולא להיתקל בבעיות שונות. את התיקון יש לבצע במעבדה סלולרית מקצועית ובה צוות טכנאים בעלי ניסיון רב בתחום על מנת לקבל תיקון איכותי.

 זקוקים לשירות תיקון LG G6? אנחנו כאן בשבילכם
תיקון כל התקלות במכשיר LG G6
כולל אחריות לכל תיקון
הגעה תוך שעה לבית הלקוח
מחירים הוגנים ביחס למחירי השוק
זמינות 24/7
להזמנת שירות חייגו עכשיו 077-805-0725
סייענו כבר לאלפי לקוחות בכל רחבי הארץ עם שירות תיקון LG G6 עד הבית.

תיקון LG G6

זקוקים לתיקון בדחיפות? הזמינו טכנאי סלולר עד הבית 📱

שירותי תיקון LG G6 שסיפקנו לאחרונה

אנחנו בחברת תיקוני הסלולר פון-נט מספקים שירותי תיקון לכל סוגי הפלאפונים הקיימים בשוק, בין היתר גם שירות תיקון LG G6. את השירותים שלנו אנו מספקים בכל מקום בארץ ובזמינות תמידית תוך הגעה מהירה של תוך פחות משעה לבית הלקוח וזאת כדי שנוכל לסייע לכם לתקן כל תקלה במכשיר ה-LG G6 שלכם.

בטבלה הבאה מופיעות חלק מפעולות התיקון LG G6 שביצענו לאחרונה עבור ללקוחותינו:

שירות תיקון LG G6 שסיפקנו:אופן הפעולה:עלות השירות:
החלפת שקע אוזניות וסוללה במכשיר LG G6 בירוחםביצענו החלפה לשקע אוזניות והחלפת סוללה במכשיר מסוג LG G6.450 ₪
ניקוי קורוזיה ונזקי מים במכשיר LG G6 באשדודביצענו תיקון וניקוי קורוזיה למכשיר שנפגע מנזקי מים.250 ₪
תיקון מסך LG G6 במודיעיןביצענו תיקון מסך ללקוח שמסך ה-LG G6 שלו נשבר.400 ₪

מה המאפיינים של המכשיר LG G6?

תיקון LG G6 מתייחס לשורה ארוכה של תקלות עשויות לקרות במכשיר. אין ספק כי מדובר במכשיר איכותי המאפשר לכם ליהנות מחוויה איכותית. עם זאת, כאשר יש תקלה במכשיר, כדאי להביא את המכשיר לתיקון במעבדה סלולרית מקצועית. הנה מספר מאפיינים חשובים אודות המכשיר:

עיצוב: דגם זה נחשב למכשיר ללא סוללה נשלפת. נוסף על כך המכשיר כולל עמידות למים ואבק. בדומה למכשירים אחרים של lg מדובר בדגם אשר הצליח ליישר קו עם הדגמים האחרים לגבי סטנדרט העיצוב. 

איכות תצוגה: באשר לאיכות תצוגה, מדובר באיכות תצוגה מרשימה למדי. פאנל המסך ייחודי ומספק צבעים מדויקים אשר ניתן לראות על המסך. נוסף על כך, גם הבהירות גבוהה. ציפוי גורילה מעניק למכשיר עמידות מפני שריטות ומכות. 

מצלמה: בשנים האחרונות כולנו הפכנו לצלמים והחידושים בתחום המצלמה רק הולכים ומשתכללים בכל מכשיר. גם במכשיר הנ”ל ניתן לראות את החידושים השונים. נדמה כי במכשיר זה ניתן לראות את שדרוג במערך הצילום.

לתקן לבד או להגיע למעבדה סלולרית

אם הסוללה שלכם אינה תקינה ויש צורך בהחלפה, הרי יש להגיע למעבדה סלולרית . תיקון LG G6 אשר יתבצע במעבדה מקצועית ובה טכנאים בעלי רזומה עשיר יאפשר לכם להיות רגועים ולדעת כי המכשיר יתוקן במהירות תוך שמירה על איכות. למה כדאי להגיע למעבדה מקצועית?

תיקון איכותי: במעבדה מקצועית תזכו לתיקון איכותי הכולל שימוש במכשור מתאים. בניגוד אליכם, אשר להם אין את המכשור המתאים ותיקון לבד עשוי לגרום נזק, טכנאים מנוסים יעשו שימוש במכשור מתאים לצורך התיקון. 

ראש שקט: המכשיר שלכם לא עובד בצורה טובה ומהירה? בין אם מדובר בבעיה בסוללה או בכל בעיה אחרת, צוות טכנאים מנוסה יערוך בדיקה מקיפה אשר במהלכה יבחן היטב את הבעיה על מנת למצוא את הפתרון הטוב והמקצועי ביותר. 

שימוש לטווח ארוך: אם קיימת בעיה במכשיר, הרי הגעה למעבדה סלולרית לצורך תיקון, תאפשר לכם לעשות שימוש במכשיר לטווח הארוך וכך לא תמצאו את עצמכם מחליפים את המכשיר לעיתים קרובות.

מהם הסימנים להחלפת סוללה?

שנם מספר סימנים המעידים כי יש צורך לבצע החלפה של הסוללה במכשיר. כעת נביא בפניכם את הסימנים השונים: 

הסוללה מתרוקנת במהירות רבה: במידה והסוללה מתרוקנת במהירות רבה, ייתכן כי הסוללה עומדת להגיע לסיום הטעינה שלה או שמא הסוללה סובלת מנזקים אחרים. ישנם מספר סימנים כי יש בעיה בסוללה המצריכה תיקון LG G6 והחלפת סוללה במעבדה סלולרית מקצועית.  

גב מכשיר נפוח: כאשר האזור של גב המכשיר נפוח במקום בו ממוקמת הסוללה, הרי ייתכן כי קיים מצב ובו הסוללה עשויה להתנפח. מכאן, חשוב ביותר לטפל בתקלה במהירות האפשרית ולהגיע למעבדה סלולרית. שימו לב, אם לא תגיעו למעבדה סלולרית ייתכן והסוללה עשויה לדלוף או להתפוצץ.

שימו לב, אם אתם חושדים כי הסוללה עומדת להיגמר, הרי ישנן מספר אפליקציות אשר מעדכנות לגבי מצב הסוללה וכך תהיה לכם האפשרות לבחון את קיבולת הסוללה. במידה ויש לכם חשד, הרי חשוב ביותר  לא לדחות את הטיפול בבעיה  אלא להגיע למעבדה סלולרית לצורך החלפה של הסוללה על ידי טכנאים מוסמכים לביצוע החלפת סוללה ישנה בחדשה.

שאלות ותשובות בנושא תיקון LG G6

כמובן אנחנו במעבדה של חברת פון-נט מבצעים את כל סוגי התיקונים לכל דגמי LG.

מחיר תיקון LG G6 משתנה בעיקר לפי סוג הדגם, סוג התקלה ושעת הזמנת הטכנאי. 

אנחנו בפון-נט מספקים את כלל שירותינו בפריסה ארצית ומגיעים לכל המדינה לתיקון מכשירי LG.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירותי תיקון טלפונים:
מה חדש באתר?
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו